full screen background image
Search
Δευτέρα 6 Απρίλιος 2020
  • :
  • :

Ένα βελτιωμένο Mustang του 1969 αγγίζει τους 1000 ίππους!

Το να βάζει κανείς τουρμπίνες κάτω από το καπό ενός παραδοσιακού muscle car δεν είναι ιδιαίτερα σπάνιο φαινόμενο, με εταιρείες βελτιώσεων όπως η Fathouse Performance να εξελίσσουν -ας πούμε- ένα GT350 σε επίπεδα ισχύος που προορίζονται μόνο για υπεραυτοκίνητα. Αυτό που είναι όμως σπάνιο, είναι να κάνει κανείς το ίδιο και σε αυτοκίνητα που μετρούν πάνω από μισό αιώνα ζωής…

Συναρμολογημένο από την Classic Recreations στην Οκλαχόμα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ξεκίνησε ως ένα Ford Mustang Mach 1 του 1969, το οποίο αποκαταστάθηκε πλήρως στην αρχική του εργοστασιακή κατάσταση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στον Καναδά με δυο ατίθασα άλογα…

Σειρά είχε ο κινητήρας…

Ο αυθεντικός V8 κινητήρας των 290 ίππων έφυγε και τη θέση του πήρε ένας Coyote V8 χωρητικότητας 5,0 λίτρων, τον οποίο είδαμε για πρώτη φορά στα μοντέρνα Mustang του 2011, καθώς και σε πολλά ακόμα μοντέλα της Ford. Και παρόλο που ο κινητήρας αυτός είναι αρκετά δυνατός και χωρίς υπερτροφοδότηση, ένα αυθεντικό custombuilt muscle car δε θα ήταν ολοκληρωμένο χωρίς τουρμπίνες!

Έτσι, ένα ζευγάρι υδρόψυκτων τούρμπο από την Garrett τοποθετήθηκε πάνω στον κινητήρα Coyote, φτάνοντάς τον σε ισχύ 1000 ίππων, με ταυτόχρονη βελτίωση της κεντρικής μονάδας επεξεργασίας, έτσι ώστε όλη αυτή η δύναμη να μπορεί να μεταφερθεί στο δρόμο.

Τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 2 αναλαμβάνει ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο από την Tremec.

Αν και ένα twin turbo Mustang των 1000 ίππων δεν πρόκειται ποτέ να στρίψει με την ακρίβεια ενός… «καυτού» χάτσμπακ, στο Mach 1 προστέθηκε ηλεκτρική κρεμαριέρα, αναβαθμισμένη ανάρτηση και αντιστρεπτικές μπάρες της Total Control, έτσι ώστε να ενισχυθεί η κατευθυντικότητα και η ευχρηστία στις υψηλές ταχύτητες.

Και για το φρενάρισμα, στο Mach 1 τοποθετήθηκαν εξαπίστονες δαγκάνες της Wilwood και στους τέσσερεις 18άρηδες τροχούς.

Και αν οι τουρμπίνες και ο ήχος τους δεν προδώσουν τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο, τότε το Mustang αυτό θα μοιάζει με κάθε άλλο ανακατασκευασμένο μοντέλο της εποχής του, με τον αυθεντικό χρωματισμό, τους εργοστασιακούς προφυλακτήρες και τα παραδοσιακά σήματα Mach 1 να αποτίνουν φόρο τιμής στο αυθεντικό μοντέλο.

Περισσότερες φωτογραφίες: