full screen background image
Search
Παρασκευή 29 Μάιος 2020
  • :
  • :

Έρχεται με 200 άλογα το νέο Hyundai i20 N

Η Hyundai φαίνεται ότι στοχεύει να γίνει ένας από τους δυνατούς παίκτες στην κατηγορία των hatchback επιδόσεων, δημιουργώντας μια «καυτών» έκδοση για το i20.

Μετά από αρκετή αναμονή και φημολογία, το νέο i20N θα παρουσιαστεί μέσα στη χρονιά, αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα και θα διατεθεί στην αγορά μέσα στους  επόμενους 12 μήνες, για να τα βάλει με τους πιο άμεσους αντιπάλους του, όπως το Ford Fiesta ST.

Η κατηγορία των μικρών hot hatchback είδε μια σημαντική ανάπτυξη τον τελευταίο καιρό, με τους κατασκευαστές να αποσκοπούν στη συνολική μείωση των εκπομπών ρύπων του στόλου τους, ώστε να αποφύγουν τα πρόστιμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τέσσερις μέρες, 943 χιλιόμετρα και 134 λίτρα βενζίνης για χάρη του Hyundai i30N Performance

Ωστόσο, το κόστος εξέλιξης τέτοιων μοντέλων σε συνδυασμό με την προσπάθεια να μειωθεί η τιμή πώλησης αλλά και να υπάρχει αποδεκτό κέρδος, οδηγεί πολλές εταιρείες να σταματήσουν την παραγωγή τους, αφού επί του παρόντος δεν υπάρχουν σχέδια για νέα Volkswagen Polo GTI, Cupra Ibiza ή Renault Clio RS.

Στις εικόνες του άρθρου αυτού ρίχνουμε μια πρώτη ματιά στο πώς θα μπορεί να μοιάζει το νέο μικρό hot hatch της Hyundai

Το πιο άγριο αμάξωμα σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος κάνει το i20N πιο δυναμικό, ενώ οι «πρησμένοι» θόλοι φιλοξενούν μεγαλύτερους τροχούς και φρένα.

Επιπλέον, το νέο i20Ν βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος χάρη στο μειωμένο ύψος, ενώ στηρίζεται πάνω σε ένα νέο σύστημα ανάρτησης.

Παρομοίως, ανανέωση θα δούμε και στο εσωτερικό, αν και σε γενικές γραμμές θα ακολουθεί τη διακόσμηση του βασικού οχήματος. Μπορούμε όμως να περιμένουμε σπορ καθίσματα εμπρός, σπορ τιμόνι και ειδικά κουμπιά για την επιλογή προγραμμάτων οδήγησης, καθώς επίσης και νέο λεβιέ ταχυτήτων.

Το τελευταίο i20 βασίζεται σε νέα πλατφόρμα σχεδιασμένη να φιλοξενεί τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες. Έτσι, η Hyundai είναι πιθανό να επιλέξει το μεγαλύτερο σύνολο για το i20N, προκειμένου να φτάσει, ή ακόμα και να ξεπεράσει τη δύναμη του Fiesta ST, που αποδίδει 200 ίππους.

Για παράδειγμα, το τελευταίο Veloster Turbo αποδίδει 205 ίππους από τον 1.6 λίτρων κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος είναι και πολύ καλός υποψήφιος για το νέο i20N. Κάτι τέτοιο θα εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γύρω στα 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από 225 χλμ./ώρα.