full screen background image
Search
Κυριακή 5 Ιούλιος 2020
  • :
  • :

Ήπια υβριδική τεχνολογία για το ανανεωμένο Ford Focus!

Η Ford διαθέτει πλέον την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt και στο ανανεωμένο Focus, έπειτα από το πρόσφατο λανσάρισμά της στο νέο Puma (δες εδώ).

Η προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει στο νέο Focus 1.0L EcoBoost Hybrid να αποδίδει ισχύ 155 ίππων εκπέμποντας μόλις 93 g/km CO2, σε συνδυασμό με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη απερχόμενη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost των 150 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Εκτός από το νέο, εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το αναβαθμισμένο Focus προσφέρει μία  πιο premium εμπειρία οδήγησης, χάρη στο νέο πίνακα οργάνων LCD των 12,3 ιντσών τεχνολογίας “true colour”, αλλά και βελτιωμένη συνδεσιμότητα και εμπειρία ιδιοκτησίας, χάρη στο στάνταρ μόντεμ FordPass Connect και του καινοτόμου LocalHazard Information που θα διατίθεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η νέα έκδοση Focus Connected προσφέρει στο βασικό της εξοπλισμό στοιχεία όπως η βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, καθώς και σύστημα πλοήγησης μέσου του SYNC 3, το οποίο διαθέτει δυνατότητα φωνητικών εντολών και μία οθόνη αφής 8 ιντσών.

Όσο αφορά στην κυριότερη αναβάθμιση του ανανεωμένου μοντέλου, ο νέος υβριδικός κινητήρας 1.0L EcoBoostHybrid στην έκδοση των 155 ίππων διαθέτει όχι μόνο υπερδιπλάσια ειδική ισχύ (ιπποδύναμη ανά λίτρο χωρητικότητας) συγκριτικά με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 145 ίππων που ήταν διαθέσιμος στο Focus μόλις πριν από 10 χρόνια, αλλά και βελτιωμένη κατά 45% κατανάλωση καυσίμου.

Επίσης, είναι διαθέσιμος και σε έκδοση με απόδοση 125 ίππων, όπου σε αυτή την έκδοση ο κινητήρας EcoBoostHybrid αντικαθιστά το στάνταρ εναλλάκτη του 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω της διαρκούς συνεργασίας του με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή επιπλέον ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, αλλά και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου ώστε να προσδιορίζει με το βέλτιστο τρόπο τόσο το πότε και το πώς θα φορτίζεται η μπαταρία, όσο και το πότε θα χρησιμοποιείται η αποθηκευμένη σε αυτή ενέργεια.

Στην πράξη, το σύστημα εφαρμόζει τις παρακάτω στρατηγικές:

  • «Υποκατάσταση ροπής», που αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 24 Nm, μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα και προσφέροντας εκπομπές CO2 από 93 g/km στον κύκλο και κατανάλωση καυσίμου από 4,1 l/100 km.
  • «Υποβοήθηση ροπής», που αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις τον ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε να αυξάνεται η συνολική διαθέσιμη ροπή του συστήματος κίνησης έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο και να προσφέρει μέχρι και 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές

Focus Ισχύς(PS) ΕκπομπέςCO2 από

(g/km NEDC)

 

Κατανάλωση καυσίμου από (l/100 km NEDC)

 

 

ΕκπομπέςCO2 από (g/kmWLTP)

 

Κατανάλωση καυσίμου από (l/100 km WLTP)

1.0LEcoBoostHybrid
εξατάχυτο μηχανικό
 

125

 

 

94

 

4,1 115 5,1
1.0LEcoBoostHybrid
εξατάχυτο μηχανικό
155  

93

 

4,1 115 5,1
1.5L EcoBoost

οκτατάχυτο αυτόματο

182 125 5,5 142  

6,3

1.5L EcoBlue

εξατάχυτο μηχανικό

95 92 3,4 119 4,5
1.5L EcoBlue

εξατάχυτο μηχανικό

120 92 3,5 118 4,5
1.5L EcoBlue

οκτατάχυτο αυτόματο

120 101 3,9 124 4,8