full screen background image
Search
Δευτέρα 6 Απρίλιος 2020
  • :
  • :

Αποκάλυψη για το νέο DS9

Η DS αποκάλυψε τη νέα της ναυαρχίδα με τη μορφή ενός πολυτελούς σεντάν, το οποίο βάζει άμεσο στόχο το Audi A4 και τα όμοιά του.

Το DS9 θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στη Γενεύη στις αρχές Μαρτίου και βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 της PSA, ενώ κληρονομεί ορισμένα χαρακτηριστικά από το Peugeot 508.

Με κωδική ονομασία Χ83, το νέο DS9 είναι το τρίτο αυτοκίνητο στη νέα εποχή της εταιρείας μέσα στο γκρουπ PSA, ακολουθώντας τα SUV DS3 Crossback και DS7 Crossback.

Θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Κίνα, όπου αναμένεται να σημειώσει και τις περισσότερες πωλήσεις, ενώ θα εξάγεται σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η γκάμα των κινητήρων του θα περιλαμβάνει τρία plugin υβριδικά σύνολα. Στην κορυφή βρίσκεται ένα τετρακίνητο ETense μοντέλο το οποίο συνδυάζει έναν 1,6 λίτρων τούρμπο βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα μέσα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων για την κίνηση του εμπρός άξονα, ενώ διαθέτει και έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αναλαμβάνει την κίνηση του πίσω άξονα, με τη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει τους 360 ίππους! Στην πραγματικότητα, αυτή θα είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήριου συνόλου των 300 ίππων που χρησιμοποιείται σήμερα από το DS7 Crossback ETense.

Παράλληλα θα προσφέρεται και μια προσθιοκίνητη plugin υβριδική έκδοση για το DS9, η οποία δε θα φέρει ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και θα αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων.

Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των μοντέλων αυτών ανέρχεται σε 50 χλμ. και γίνεται εφικτή χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου απόδοσης 11.9 kWh που ενσωματώνουν.

Τέλος, θα διατίθεται και μια τρίτη plugin υβριδική έκδοση με απόδοση 250 ίππων και κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ θα υπάρχει και η συμβατική επιλογή ενός βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων με απόδοση 225 ίππων, χωρίς υβριδική υποβοήθηση, ενώ δε θα υπάρχει πετρελαιοκίνητη έκδοση του μοντέλου.

Ο σχεδιασμός του νέου DS9 αποτελεί εξέλιξη όσων είδαμε στο DS7 Crossback, από το οποίο ξεκίνησε η εταιρική ανεξαρτησία της DS από τη Citroën και η υιοθέτηση νέας ταυτότητας.

Η νέα μπερλίνα είναι 4,93 μέτρα σε μήκος και 1,85 μέτρα σε πλάτος, ενώ έχει μεταξόνιο 2,9 μέτρων.  Αυτό την καθιστά 200 χλστ. πιο μεγάλη σε μήκος από το αντίπαλο Audi A4, 80 χλστ. εκ των οποίων ανήκουν στο μεταξόνιο, με τα δύο αυτοκίνητα να έχουν το ίδιο πλάτος.

Οι παραγγελίες για το νέο DS 9 θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι της φετινής χρονιάς, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται στις αρχές του 2021. Οι τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, ωστόσο αναμένεται να κυμαίνονται στα επίπεδα των ανταγωνιστικών μοντέλων, προσφέροντας μάλιστα πλουσιότερο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση.

Περισσότερες φωτογραφίες: