full screen background image
Search
Σάββατο 5 Δεκέμβριος 2020
  • :
  • :

Αποκάλυψη για το νέο Hyundai i20 N

Τα δυνατά, «καυτά» μικρά αυτοκίνητα φαίνεται πως σιγά-σιγά φθίνουν. Στην αγορά βρίσκονται ακόμα τα FordFiesta ST και VW Polo GTI, ωστόσο τα Cupra Ibiza, Renault Clio R.S. και Audi S1 έχουν πάψει να κυκλοφορούν. Αυτός είναι και ο λόγος που έκανε όλο τον αυτοκινητιστικό κόσμο να περιμένει με ανυπομονησία νέο i20 N της Hyundai, το οποίο μετά από πολλά teasers και κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η εταιρεία αποφάσισε να αποκαλύψει ολοκληρωτικά.

Αλλά γιατί η Hyundai βγάζει ένα νέο και μικρό μοντέλο N, ειδικά σε μια εποχή που ο όρος «κινητήρας εσωτερικής καύσης» έχει καταστεί έως και… απαγορευμένος;

Η κορεατική φίρμα διαθέτει στη γκάμα της αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ ακολουθούν και άλλα με την ονομασία Ioniq. Αυτό δίνει στη Hyundai το περιθώριο να παράγει τέτοια ξεχωριστά αυτοκίνητα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι, στην προκειμένη περίπτωση, το i20 Ν αποτίνει και φόρο τιμής στο αγωνιστικό του WRCτο οποίο λαμβάνει μέρος στο πρωτάθλημα εδώ και χρόνια.

Αλλά αρκετά με τη φιλοσοφία… Ας δούμε το νέο i20 N που αποκάλυψε η Hyundai, φυσικά στο γνωστό μπλε-γαλάζιο χρώμα Performance Blue…

Το νέο i20 N ξεχωρίζει για το επιθετικό του παρουσιαστικό και τις 18άρες ζάντες, ενώ η μεγάλη αεροτομή στην οροφή, η εισαγωγή εμπρός και τα σήματα N δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για το ότι μπροστά μας έχουμε ένα «καυτό» μοντέλο.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τούρμπο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,6 λίτρων, ο οποίος ενισχύεται μεintercooler και ειδική αντλία νερού. Η ισχύς του ανέρχεται σε 204 ίππους και η ροπή του σε 275 Nm, ενώ η Hyundai δεν έχει ακόμα ανακοινώσει νούμερα επιδόσεων του μοντέλου.

Το νέο Hyundai i20 N θα κυκλοφορήσει με μία μόνο επιλογή μετάδοσης και αυτή είναι ένα χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία, ίσως στο μέλλον προστεθεί και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, αν υπάρχει ζήτηση από το αγοραστικό κοινό.

Η Hyundai όμως δεν άφησε το νέο της μοντέλο με ένα «απλό» χειροκίνητο σασμάν και το ενίσχυσε με πιο ανθεκτικό συμπλέκτη, ένα διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης καθώς και με ειδικό διακόπτη στο τιμόνι που ενεργοποιεί τη λειτουργία “Rev Matching”.

Επιπλέον των παραπάνω διατίθεται το σύστημα ελέγχου εκκίνησης, καθώς επίσης πέντε προγράμματα οδήγησης: Normal, Eco, Sport, N και N Custom, με το τελευταίο να επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει όπως επιθυμεί την απόκριση του κινητήρα, τον ήχο του, το τιμόνι, το ESP και το σύστημα “Rev Matching”.

Το νέο Hyundai i20 N θα κυκλοφορήσει στην αρχή του νέου έτους, με την τιμή του να παραμένει ακόμα κρυφή…

Περισσότερες φωτογραφίες: