full screen background image
Search
Τρίτη 4 Αύγουστος 2020
  • :
  • :

Εντυπωσιακή δύναμη για τη νέα Porsche 911 Turbo!

Η Porsche αποκάλυψε μόλις πριν λίγους μήνες τη νέα 911 Turbo S, οπότε ήταν θέμα χρόνου να δούμε και τη νέα 911 Turbo, η οποία είναι λίγο πιο προσιτή αλλά εξίσου δυνατή σε σχέση με την εξωπραγματικά γρήγορη Turbo S.

Με ισχύ 580 ίππων από τον twinturbo επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα της, η νέα 911 Turbo έχει μόλις δέκα άλογα λιγότερα από την παλιά Turbo S, αλλά πολλή περισσότερη ροπή: 750 Nm σε σχέση με τα 700 Nm της έκδοσης S.

Ο κινητήρας δεν είναι ο ίδιος με αυτόν της παλιάς Turbo S, αλλά μια εξέλιξη του επίπεδου εξακύλινδρου συνόλου που είδαμε στη νέα 911 Carrera S, με χωρητικότητα λίγο κάτω από τα 3,8 λίτρα (3.745 κ.εκ. για να είμαστε ακριβείς), εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου και νέες τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας (variable turbine geometryVTG).

Όπως και στη νέα Turbo S, ο κινητήρας συνδυάζεται με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερεις τροχούς.

Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορα σε σχέση με την παλιά Turbo S και συγκεκριμένα στα 2,7 δευτερόλεπτα!

Η λίγο πιο βαριά Turbo Cabriolet έκδοση είναι ένα δέκατο πιο αργή σε σχέση με την κουπέ εκδοχή, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα καθιστώντας υπερβολή το να αναζητά κανείς περισσότερη δύναμη… Αλλά αν αυτό συμβεί, υπάρχει πάντα η νέα Turbo S!

Η Porsche έκανε ορισμένες επεμβάσεις στο πλαίσιο της νέας Turbo S και όλες μεταφέρθηκαν και στην έκδοση Turbo. Το μετατρόχιο αυξήθηκε και στους δύο άξονες, ενώ τα ελαστικά αύξησαν το πέλμα τους κατά 10 χλστ.

Επίσης, η 911 Turbo εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης από τη βασική της έκδοση, ενώ η ανάρτηση Sport που μειώνει το ύψος κατά 10 χλστ. διατίθεται προαιρετικά.

Αντίθετα με την Turbo S, η έκδοση Turbo δε διαθέτει κεραμικά (carbon-ceramic) φρένα στη βασική της έκδοσης, αν και οι χυτοί ατσάλινοι δίσκοι πρέπει να είναι αρκετά ισχυροί και δε θα κοστίζουν μια περιουσία σε κάθε αλλαγή…

Προαιρετικά επίσης στην 911 Turbo είναι η σπορ εξάτμιση και το πακέτο Lightweight, το οποίο «κόβει» έως και 30 κιλά.

Περισσότερες φωτογραφίες: