full screen background image
Search
Κυριακή 5 Ιούλιος 2020
  • :
  • :

Η Ferrari F8 Tributo με τα μάτια της Novitec…

Οι ενθουσιώδεις οπαδοί της Ferrari θα έλεγαν ότι το να τροποποιεί κανείς αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας είναι έως και… βλασφημία, ωστόσο βελτιωτικοί οίκοι όπως η Novitec ασχολούνται εδώ και χρόνια με τα μοντέλα του Μαρανέλλο και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία…

Τελευταία δημιουργία του Γερμανού βελτιωτή είναι το διάδοχο μοντέλο της 488 GTB, η F8 Tributo, που ενώ μοιάζει πολύ με τη βασική έκδοσή της, στην ουσία έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές.

Αρχικά, οι βασικές ζάντες του μοντέλου αντικαταστάθηκαν με ένα μεγαλύτερο σετ εξελιγμένο από τη Novitec σε συνεργασία με τη Vossen και διάμετρο 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω.

Συνολικά διατίθενται 72 αποχρώσεις για να διαλέξει κανείς το χρώμα που θέλει στους τροχούς του, ενώ η υφή της επιφάνειας μπορεί να είναι γυαλιστερή ή ματ.

Παρέα με τους νέους τροχούς η Novitec διαθέτει και νέα ελατήρια για την ανάρτηση, μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος περίπου 35 χλστ. Και αν ο ιδιοκτήτης της F8 Tributo δεν επέλεξε το αυτόματο σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους όταν αγόρασε τη Ferrari του, τότε η Novitec μπορεί να τοποθετήσει το δικό της σύστημα, το οποίο ανυψώνει το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου κατά 4 εκ. στις χαμηλές ταχύτητες και το επαναφέρει με το πάτημα ενός κουμπιού μέσα στην καμπίνα, ή αυτόματα όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 80 χλμ./ώρα.

Η Novitec εξέλιξε επίσης για το μοντέλο αυτό ένα νέο σύστημα εξάτμισης το οποίο μπορεί να δουλέψει είτε με τις εργοστασιακές απολήξεις, είτε με νέες κατασκευασμένες από ανοξείδωτο ατσάλι και ανθρακόνημα. Η νέα εξάτμιση μπορεί να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο με ή χωρίς το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ήχου και η λειτουργία του θα μειώσει τη θερμοκρασία του χώρου του κινητήρα, χαρίζοντας ταυτόχρονα και καλύτερη… ακουστική.

Ο twin-turbo V8 κινητήρας των 3.9 λίτρων έχει επίσης αναβαθμιστεί σε απόδοση 787 ίππων ισχύος και 882 Nm ροπής. Αυτό αποτελεί αύξηση 67 ίππων και 112 Nm σε σχέση με το βασικό μοντέλο και αναβαθμίζει ανάλογα τις επιδόσεις, φτάνοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 2,7 δευτερόλεπτα (από τα 2.9) και την τελική ταχύτητα στα 340 χλμ./ώρα!

Τέλος, η Novitec δήλωσε ότι δουλεύει αυτή τη στιγμή πάνω σε ένα νέο πακέτο αεροδυναμικής για το αμάξωμα της Ferrari F8 Tributo, ενώ έχει τη δυνατότητα αναβάθμισης και για το εσωτερικό με δέρμα, Alcantara και μια μεγάλη ποικιλία χρωματισμών.

Περισσότερες φωτογραφίες: