full screen background image
Search
Σάββατο 21 Σεπτέμβριος 2019
  • :
  • :

Η Opel γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής που παρουσιάζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ράλλυ!

Η Opel είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο που προσφέρει ένα ηλεκτρικό όχημα (με μπαταρία) για αγώνες ράλλυ για τους πελάτες του μηχανοκίνητου αθλητισμού (customer rally sport).

Το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο βασίζεται στο Opel Corsae, που ήδη διατίθεται για παραγγελία και θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12 – 22 Σεπτεμβρίου), ενώ το 2020 η Opel και η ADAC θα ξεκινήσουν το ADAC Opel eRally Cup, το παγκοσμίως πρώτο πρωτάθλημα ενιαίου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Με τη νέα αγωνιστική κατηγορία, η Opel και η ADAC συνεχίζουν την επιτυχημένη συνεργασία τους. Τα τελευταία χρόνια, το ADAC Opel Rallye Cup έχει μυήσει στον κόσμο των ράλλυ περίπου 100 νέους οδηγούς από 18 χώρες, ενώ οι ταχύτεροι απέδειξαν το ταλέντο τους στο διεθνές στερέωμα με την ADAC Opel Junior Rallye team.

Το «νέο αίμα» οδηγών αγώνων της Opel κατέκτησε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα τέσσερις συνεχόμενες φορές (2015 – 2018) με το Opel ADAM R2. Το νέο Opel Corsa-e αντικαθιστά τώρα το ADAM στις ειδικές διαδρομές ράλι και αποδίδει 136 ίππους με ροπή 260Nm.

Αρχικά, το ADAC Opel e-Rally Cup θα πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των αγώνων του γερμανικού πρωταθλήματος ράλλυ και άλλων επιλεκτικών διοργανώσεων. Η έναρξη προγραμματίζεται για το καλοκαίρι του 2020. Τουλάχιστον δέκα προκριματικοί γύροι μέσα στο 2021 θα αποτελέσουν τη λεγόμενη “Super Season”. Η ιδέα περιλαμβάνει μία πυραμίδα υποστήριξης για νέους οδηγούς και μία νέα έκδοση της επιτυχημένης ADAC Opel Rallye Academy, η οποία ιδρύθηκε το 2016. Την εποχή εκείνη, πάνω από 1.000 άτομα νεαρής ηλικίας έδειξαν ζωηρό ενδιαφέρον να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής οδηγών ράλι (“rally casting”), που οδηγούσε απευθείας στο ADAC Opel Rallye Cup τους πλέον ταλαντούχους συμμετέχοντες.

Μετά την αποφοίτησή τους από την Ακαδημία και το ADAC Opel e-Rally Cup, οι καλύτεροι νέοι οδηγοί θα προωθηθούν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Junior Rally με το νέο Opel Corsa R2. Η ένταξη της Opel στο Groupe PSA προσφέρει πρόσθετες δυνατότητες για τα πραγματικά ταλέντα: η έτερη μάρκα του ομίλου, Peugeot συμμετέχει με ισχυρά αγωνιστικά μοντέλα FIA R5, όπως και η Citroën ακόμα και με World Rally Cars, εξαιρετικές ευκαιρίες για αναρρίχηση στην κορυφή του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ.

Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι η εξέλιξη του Opel Corsae Rally στο Rüsselsheim συνεχίζεται με ταχύ ρυθμό, ενώ δεκαπέντε αυτοκίνητα προγραμματίζονται για το 2020/2021 ADAC Opel eRally Cup.

Η τιμή του αυτοκινήτου της Opel Motorsport θα είναι πολύ χαμηλότερη από 50.000€ (καθαρή τιμή).

Opel Corsae Rally – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ηλεκτροκινητήρας: Σύγχρονος
Ισχύς: 100 kW (136 hp)
Ροπή: 260 Nm
Μπαταρία: Ιόντων λιθίου, 50 kWh
Μετάδοση: Εμπρόσθια κίνηση με διαφορικό Torsen
Ανάρτηση: Ανάρτηση Ράλι
Γόνατα McPherson με σφαιρικούς συνδέσμους
Τροχοί: 7 x 17; ET20
Σύστημα διεύθυνσης: Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
Φρένα: 4-πίστονες δαγκάνες φρένων Αεριζόμενοι εμπρός δίσκοι 332×28-mm, πίσω δίσκοι 264×12-mm, Ρυθμιζόμενη υδραυλική πίεση πέδησης στον πίσω άξονα, ειδική σχεδίαση για ανάκτηση ενέργειας, Προσαρμοζόμενη διαχείριση πέδησης και ανατροφοδότηση, Υδραυλικό αγωνιστικό χειρόφρενο (ταχείας απελευθέρωσης)
Πλαίσιο: Ελαφρύ αμάξωμα με ενσωματωμένο κλωβό ασφαλείας Προστατευτικές ποδιές για κινητήρα και κιβώτιο, Ηλεκτρικός πυροσβεστήρας, μπαταρία ξηρού τύπου (στάνταρ στο διαμέρισμα του κινητήρα), Ταχυσύνδεσμοι για καπό και πίσω πόρτα
Ηλεκτρικό σύστημα: ESP, έλεγχος πρόσφυσης (TC) και ABS απενεργοποιημένα, Αγωνιστικές ενδείξεις με καταγραφέα δεδομένων, Νέο σύστημα προειδοποιήσεων ασφαλείας υψηλής τάσης (HV), Προαιρετικά: Υπολογιστής ταξιδιού (Tripmaster) & πρόσθετος φωτισμός
Διαστάσεις: Μήκος: 4.060 mm, Πλάτος: 1.770 mm (5.0 mm φαρδύτερο από το μοντέλο παραγωγής), Ύψος: 1.440 mm (5.0 mm υψηλότερο από το μοντέλο παραγωγής), Μεταξόνιο: 2.540 mm (2.0 mmμακρύτερο από το μοντέλο παραγωγής)

Περισσότερες φωτογραφίες: