full screen background image
Search
Σάββατο 31 Ιούλιος 2021
  • :
  • :

Η Porsche 911 GT3 επέστρεψε και συναρπάζει!

Η πανίσχυρη GT3 δε θα μπορούσε να λείπει από τη γκάμα της γενιάς 992 της Porsche 911 και έτσι επιστρέφει στη δράση για να χαρίσει συγκινήσεις ακόμα και πάνω από τις 9.000 σ.α.λ.!

Η νέα 992 Porsche 911 από τη… γέννησή της αναμενόταν ότι θα διαθέτει πολλές εκδόσεις. Έχουμε ήδη δει αρκετές από αυτές, μεταξύ των οποίων η ανοιχτή Targa και η πανίσχυρη Turbo αλλά τώρα η εταιρεία προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, παρουσιάζοντας την καλύτερη –έως τώρα- εκδοχή του μοντέλου, την 911 GT3.

Εδώ και πολύ καιρό ακούγονταν φήμες για ένα νέο τούρμπο κινητήριο σύνολο, αλλά όπως ανακοινώθηκε από την Porsche στα τέλη του περασμένου έτους, η νέα GT3 διατηρεί τον ίδιο επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα των 4,0 λίτρων που κινούσε και την έκδοση 991.2. Το μοτέρ αυτό μπορεί να περιστραφεί ακόμα και πάνω από τις 9.000 σ.α.λ., προέρχεται από την αγωνιστική έκδοση GT3 R και αποδίδει 510 ίππους ισχύος!

Το 0-100 χλμ./ώρα παραμένει στα 3,4 δευτερόλεπτα και έτσι το νέο μοντέλο είναι το ίδιο γρήγορο στην επιτάχυνση με το απερχόμενο, ενώ είναι ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερο από μια 911 Carrera S με κιβώτιο PDK. Aλλά η ταχύτητα δεν ήταν ποτέ πρόβλημα για την GT3… Εκεί που έχει σημασία έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές. Μεταξύ αυτών η χρήση διπλών ψαλιδιών στους εμπρός τροχούς. Έτσι, η νέα GT3 γίνεται η πρώτη 911 -εκτός πίστας- που χρησιμοποιεί ανάρτηση διαφορετική από τα γόνατα ΜακΦέρσον.

Εμπνευσμένη από την GTE είναι η πίσω αεροτομή του νέου μοντέλου, καθώς και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, με τα δύο μέρη να είναι μηχανικά ρυθμιζόμενα.

Από πλευράς αμαξώματος, η νέα GT3 χρησιμοποιεί πιο φαρδιά φτερά που φιλοξενούν μεγαλύτερους τροχούς, ωστόσο το βάρος διατηρήθηκε στα 1.435 κιλά. Σε αυτό βοήθησε η ευρεία χρήση ανθρακονήματος, καθώς και η χρήση συνθετικών υλικών στο καπό, τα ελαφρύτερα κρύσταλλα στους υαλοπίνακες του αυτοκινήτου και οι σφυρήλατες ζάντες.

Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων. Οι απώλειες στην επιτάχυνση που παρατηρούνται σε σχέση με τη χρήση ενός αυτόματου PDK, αναπληρώνονται από την τελική ταχύτητα η οποία φτάνει τα 320 χλμ./ώρα!

Η νέα 992 GT3 κοστολογείται στην Γερμανία στα 152.416 ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις σε πελάτες να αναμένονται τον ερχόμενο Μάιο.

Περισσότερες φωτογραφίες: