full screen background image
Search
Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2020
  • :
  • :

Με νέο λουκ και έκδοση N Line το ανανεωμένο Hyundai Kona!

Η Hyundai προχώρησε στην αποκάλυψη ενός αρκετά ανανεωμένου Kona, το οποίο συμπληρώνεται και από μια έκδοση N Line.

Κορωνίδα στην εξωτερική ανανέωση αποτελεί φυσικά η νέα εμπρός όψη, με την ανανεωμένη γρίλια, και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ στο σύνολο του αμαξώματος συναντούμε νέα στοιχεία, όπως τα πιο λεπτά LED φώτα ημέρας και οι νέας σχεδίασης προβολείς.

Πίσω, τα νέα φωτιστικά σώματα ανανεώνουν την ταυτότητα του αυτοκινήτου, ενώ νέο σχεδιασμό συναντούμε και στον προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστικές αναβαθμίσεις περιορίζονται σε μια νέα κεντρική κονσόλα, στο ηλεκτρονικό χειρόφρενο καθώς επίσης και σε άλλες μικρές νέες λεπτομέρειες.

Από πλευράς τεχνολογίας συναντούμε μια νέα οθόνη 10.25 ιντσών που παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων και εξοπλίζει για πρώτη φορά το Kona και προέρχεται από το νέο σουπερμίνι της εταιρείας, το i20.

Η βασική κεντρική οθόνη παραμένει αλλά μεγαλώνει σε οκτώ από επτά ίντσες, ενώ εφοδιάζεται πλέον με λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και άλλες νέες εφαρμογές.

Από πλευράς κινητήρων, στην κορυφή της γκάμας του ανανεωμένου Kona βρίσκεται ο τούρμπο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων T-GDI με απόδοση σχεδόν 200 ίππων, ο οποίος στέλνει την κίνηση είτε στους εμπρός, είτε και στους τέσσερεις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων επτά σχέσεων.

Παράλληλα, ήπια υβριδική τεχνολογία 48-Volt συνδυάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων και δίνει απόδοση 136 ίππων ισχύος με τη μετάδοση να γίνεται είτε μέσω του αυτόματου κιβωτίου των επτά σχέσεων, είτε μέσω ενός χειροκίνητου έξι σχέσεων.

Στη βάση της γκάμας υπάρχει και ένας χιλιάρης τούρμπο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης με ισχύ 120 ίππων, ο οποίος διατίθεται με αλλά και χωρίς ήπια υβριδική υποστήριξη.

Το Kona Hybrid, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε πέρυσι, υιοθετεί και αυτό το νέο παρουσιαστικό και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με ένα 32 kW ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 1.56 kWh, ενώ επιστροφή αναμένεται και για το Kona Electric.

Στη γκάμα του ανανεωμένου Kona διατίθεται και η έκδοση N Line η οποία προσθέτει μια «άγρια» νότα στο μοντέλο με διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα, πιο φαρδιά φτερά και μια νέα γρίλια με τα διακριτικά N Line πάνω της.

Τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά του αμαξώματος αποκτούν σε αυτή την έκδοση το χρώμα του αυτοκινήτου, ενώ διατίθεται και ειδικές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας ειδικός προφυλακτήρας με ενσωματωμένο διαχύτη στο κάτω μέρος, ο οποίος φιλοξενεί και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Το εσωτερικό σε αυτή την έκδοση διακρίνεται από τα πεντάλ αλουμινίου και τις κόκκινες λεπτομέρειες στη ραφή και το γενικό σχεδιασμό της καμπίνας.

Το Kona N Line θα διατεθεί με το σύνολο των κινητήρων, εκτός από τον βασικό χιλιάρη.

Το ανανεωμένο Kona θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του προς το τέλος του 2020, με την υβριδική έκδοση να πωλείται από τις αρχές του 2021 και μετά.

Τέλος, φήμες θέλουν τη νέα έκδοση Kona N Line να μην είναι η κορυφή της γκάμας. Κατασκοπευτικές φωτογραφίες και πληροφορίες κάνουν λόγο για μια «καυτή» έκδοση Kona N, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της το 2021 και θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος για αυτοκίνητα όπως το Audi SQ2, δανειζόμενο τον δίλιτρο κινητήρα των 250 ίππων από το Hyundai i30 N!

Περισσότερες φωτογραφίες: