full screen background image
Search
Πέμπτη 18 Ιούλιος 2019
  • :
  • :

Μια «ανοιχτή» Porsche φόρος τιμής στις αναβάσεις!

Πίσω, στη δεκαετία του 1960, η Porsche κατασκεύασε μια μικρή σειρά από υπέρ-ελαφρά αγωνιστικά αυτοκίνητα με στόχο τους αγώνες αναβάσεων. Τα “Bergspyders”, όπως ήταν το όνομά τους από το γερμανικό “berg” σημαίνει «βουνό», ζύγιζαν μόλις 385,5 κιλά και χάρισαν στην Porsche τη νίκη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων το 1967 και το 1968.

Και πριν λίγα χρόνια, κάποιοι μηχανικοί της εταιρείας αποφάσισαν να αναβιώσουν τα αυτοκίνητα αυτά και να αποτίσουν φόρο τιμής με ένα δικό τους Bergspyder.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Porsche, οι μηχανικοί αυτοί ξεκίνησαν με ένα νέο -τότε- Boxster Spyder του 2015 και του αφαίρεσαν όσα περισσότερα μέρη μπορούσαν, όπως το παρμπρίζ, την οροφή, σχεδόν το μισό εσωτερικό, ακόμα και τις χειρολαβές των θυρών εξωτερικά.

Μάλιστα, ένας μικρός ανεμοθώρακας από plexiglass τοποθετήθηκε μπροστά από τον οδηγό, ενώ πίσω τοποθέτησαν ένα κάλυμμα που φτάνει έως και τη θέση του οδηγού.

Τα περισσότερα μέρη του εσωτερικού προήλθαν από την 918 Spyder, ενώ ο 3,8 λίτρων επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας και το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ίδια με της Cayman GT4.

Η εταιρεία δηλώνει ότι η μοναδική Boxster Bergspyder ζυγίζει λίγο κάτω από 1.100 κιλά και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λίγο πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα και να «γυρίσει» το Nürburgring σε επτάμισι λεπτά!

Κάτι που μας προκάλεσε έκπληξη είναι ότι η Porsche σκέφτεται να βάλει το μοντέλο αυτό στην παραγωγή, ωστόσο τα προβλήματα εμφανίζονται -και δικαιολογημένα- στην προσπάθεια να γίνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο νόμιμο στο δρόμο.

Περισσότερες φωτογραφίες: