full screen background image
Search
Πέμπτη 27 Φεβρουάριος 2020
  • :
  • :

Νέος δίλιτρος κινητήρας για την Toyota Supra!

Μετά από δεκαετίες αναμονής για τη νέα Toyota Supra, έχουμε πλέον στην αγορά όχι ένα αλλά δύο νέες εκδόσεις, καθώς πέρα από την τρίλιτρη εξακύλινδρη τούρμπο, διατίθεται πλέον και η Toyota GR Supra με τον τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα.

Μην προσπαθήσετε να ψάξετε για σχεδιαστικές διαφορές στο εξωτερικό, καθώς δεν υπάρχουν. Ίδιο αμάξωμα, ίδιες εξατμίσεις και καθόλου σήματα τύπου «2.0».

Αντίθετα, οι διαφορές βρίσκονται κάτω από το καπό, όπου υπάρχει ο νέος δίλιτρος κινητήρας με τη μονή τουρμπίνα και απόδοση 258 ίππων ισχύος και 400 Nm ροπής.

Η μετάδοση παραμένει στους πίσω τροχούς μέσω του στάνταρ οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου, το οποίο, όπως και στην BMW Z4, αποτελεί τη μοναδική επιλογή έως τώρα.

Με τη νέα «μικρή» Supra, το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,2 δευτερόλεπτα (1,1 δευτερόλεπτα πιο αργά από ότι με την τρίλιτρη εκδοχή), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση η ταχύτητα δε μετράει τόσο, καθώς η νέα δίλιτρη Supra έχει ιδιαίτερα καλύτερο χειρισμό, όπως παραδέχεται και η ίδια η Toyota.

Δεν είναι μόνο το ότι η νέα «μικρότερη» Supra είναι 100 κιλά ελαφρύτερη, αλλά διαθέτει και κατανομή βάρους 50/50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Αυτό βελτιώνει τα χαρακτηριστικά αδράνειας του αυτοκινήτου και αναβαθμίζει τη συμπεριφορά του πλαισίου, αλλά και την ισορροπία. Επίσης, χάρη στο νέο κινητήρα, η δυναμική του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί δραματικά, ενώ έγινε και πιο προσιτό (φθηνότερο) σε μια ευρεία αγοραστική βάση.

Περισσότερες φωτογραφίες: