full screen background image
Search
Σάββατο 23 Νοέμβριος 2019
  • :
  • :

Νέο Audi R8 V10 RWD

Από ειδικό μοντέλο, σε μοντέλο παραγωγής!

Το Audi R8 V10 RWD, με κίνηση στους πίσω τροχούς, είναι πλέον μοντέλο της κανονικής γκάμας. Υπό αυτό το πρίσμα, η εξωτερική του εμφάνιση έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να το καταστήσει ακόμα πιο εντυπωσιακό, ενώ θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το R8 V10 quattro.

Η νέα σχεδίαση τονίζει απόλυτα τη δυναμική του Audi R8 V10 RWD, που είναι διαθέσιμο και ως Coupé και ως Spyder.

Η μάσκα Singleframe είναι πιο φαρδιά και πιο επίπεδη, ενώ οι εισαγωγές κάτω από το καπό παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro.

Ταυτόχρονα, οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός σπόιλερ και ειδικά οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει αισθητά πιο φαρδιές, ενώ ο διαχύτης, στα άκρα του οποίου υπάρχουν οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, έχει μετακινηθεί προς τα πάνω.

Η καρδιά του σούπερ σπορ Audi R8 V10 RWD χτυπά ακριβώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών. Ο ατμοσφαιρικός V10 διαθέτει έντονη γοητεία με ασύγκριτο ήχο, ταχύτατη απόκριση και κορυφαία ροπή.

Ο 5.2 FSI αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 540 Nm, που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού.

Το R8 V10 RWD Coupé επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 320 χλμ./ώρα, ενώ οι αντίστοιχες τιμές για το Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα.

Η πίσω κίνηση του R8 V10 RWD εξασφαλίζει ένα πολύ ιδιαίτερο είδος οδηγικής απόλαυσης. Εάν ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα sport σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC καθώς και τις ρυθμίσεις και τον έλεγχο της ανάρτησης, είναι εφικτό ακόμα και το ελεγχόμενο drift, ενώ το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζει έντονη επαφή με το δρόμο.

Τέλος, το Audi R8 V10 RWD έχει στάνταρ μαύρους σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών με λάστιχα 245/35 μπροστά και ελαστικά 295/35 στο πίσω μέρος. Διαθέσιμοι είναι και τροχοί 20 ιντσών σε συνδυασμό με σπορ ελαστικά που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά, την πρόσφυση και την επιβράδυνση.

Το R8 V10 RWD κατασκευάζεται, κυρίως στο χέρι, στο εργοστάσιο Böllinger Höfe της Audi στη Neckarsulm. Το υψηλών επιδόσεων σούπερ σπορ μοντέλο με την πίσω κίνηση θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του Coupé στη Γερμανία θα είναι 144.000 ευρώ, ενώ το Spyder θα ξεκινά από τις 157.000 ευρώ.

Περισσότερες φωτογραφίες: