full screen background image
Search
Κυριακή 5 Ιούλιος 2020
  • :
  • :

Οι τελευταίες 18 BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο της Λειψίας…

Τα τελευταία 18 οχήματα BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία παρουσία των μελλοντικών ιδιοκτητών τους. Κάθε αυτοκίνητο ήταν μοναδικό και προϊόν στενής συνεργασίας με τον πελάτη.

Η κατασκευή μιας BMW i8 από μόνη της είναι ένας άθλος στην παραγωγή των σύγχρονων αυτοκινήτων, λόγω της εν γένει φιλοσοφίας της, της τεχνολογίας κίνησης και του μοναδικού συνδυασμού πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) και αλουμινίου. Αλλά τα τελευταία 18 ειδικά μοντέλα επεφύλασσαν στην ομάδα παραγωγής της i8 ιδιαίτερες προκλήσεις: το φινίρισμα αμαξώματος κάθε αυτοκινήτου ήταν κάτι που δεν είχε χρησιμοποιηθεί προηγουμένως στο εξωτερικό μιας BMW i8, καθώς η βαφή ενός τόσο μεγάλου αριθμού εξωτερικών εξαρτημάτων στη συγκεκριμένη απόχρωση κατέστησαν τις διαδικασίες παραγωγής και logistics πολύ πιο περίπλοκες.

Καθώς τα εξαρτήματα κατασκευάζονταν και βάφονταν κυριολεκτικά με το χέρι από διάφορους προμηθευτές και στο εργοστάσιο του BMW Group στο Landshut, η πρόκληση ήταν να μπορέσουν να φτάσουν στη γραμμή παραγωγής με αψεγάδιαστη πολυτελή ποιότητα. Και καθώς κάθε εξάρτημα ήταν το μοναδικό που υπήρχε σε αυτή την απόχρωση και εξαιρετικά περίπλοκο να αναπαραχθεί, το όλο εγχείρημα απαιτούσε μέγιστη προσοχή και ακρίβεια τόσο σε επίπεδο logistics όσο και σε όλη τη διαδικασία παραγωγής.

Τα τελευταία οχήματα διαθέτουν επίσης εξατομικευμένα εξαρτήματα στο εσωτερικό τους, όπως επένδυση Alcantara στα καθίσματα και το τιμόνι, και ειδικές διακοσμητικές λωρίδες και ένθετα διακοσμητικά.

Οι πελάτες στο εργοστάσιο της Λειψίας -μερικοί από τους οποίους είναι μέλη του BMW i8 Club International– βρέθηκαν εκεί για να δουν τα οχήματά τους να περνούν τις πύλες του εργοστασίου και να μεταφέρονται στο κέντρο logistics. Ο ClausDieter Bachmann, Πρόεδρος του BMW i8 Club, περιέγραψε τη μέρα στο εργοστάσιο ως μία «εμβληματική στιγμή για τα μέλη της ομάδας μας».

Περισσότερες φωτογραφίες: