full screen background image
Search
Τρίτη 27 Οκτώβριος 2020
  • :
  • :

Παν. Πρωτ. Χώματος: 2ος γύρος – 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος

Νίκησαν και τις καιρικές συνθήκες οι Παπαδημητρίου – Πολυζώης!

Με τις καιρικές συνθήκες να παίζουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου – Γεώργιος Πολυζώης Skoda Fabia R5, κέρδισαν και τις τρεις Ειδικές Διαδρομές του 37ου Ράλλυ Φθιώτιδος, δείχνοντας για ακόμη μια φορά την εμπειρία τους στις μεταβαλλόμενες συνθήκες!

Με το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος να περιλαμβάνει μια μόνο Ειδική Διαδρομή, λόγω των πρωτόγνωρων καιρικών συνθηκών, τα 39 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση είχαν να αντιμετωπίσουν και την «σπαζοκεφαλιά» της σωστής επιλογής σωστών ελαστικών.

Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου – Γεώργιος Πολυζώης Skoda Fabia R5, δεν άφησαν κανένα περιθώριο στους αντιπάλους τους, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές αυξάνοντας την διαφορά τους στο πρωτάθλημα από τους έτερους διεκδικητές του. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι πρωταθλητές Γεώργιος Κεχαγιάς – Μάριος Τσαούσογλου Skoda Fabia R5, οι οποίοι παρά τις ατυχίες με τα κλαταρισμένα ελαστικά κατά τη διάρκεια του αγώνα που αντιμετώπισαν, σημείωσαν το πρώτο θετικό αποτέλεσμα για τους ίδιους την φετινή χρονιά.

Το βάθρο στην γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι συνεχώς βελτιωμένοι Γεώργιος Ζυμαρίδης – Κωνσταντίνος Σούκουλης με ακόμη ένα Skoda Fabia R5, οι οποίοι πέτυχαν ανταγωνιστικούς χρόνους παρά την ελάχιστη εμπειρία τους σε τέτοιου είδους συνθήκες.

Στην τέταρτη θέση γενικής και στην πρώτη θέση στην κατηγορία Ν, που προσμετρά φέτος σε ξεχωριστή κατηγορία στο πρωτάθλημα, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Ρουστέμης – Κωνσταντίνος Νικολόπουλος Mitsubishi Lancer EVO X. Το πλήρωμα εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με τους χρόνους που πραγματοποίησε παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν και αύξησαν το προβάδισμα τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Ευθύμιος Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας Ford Fiesta R5, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους και πραγματοποίησαν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το καινούργιο τους αυτοκίνητο.

Στην έκτη θέση βρέθηκε το Βέλγικο πλήρωμα των Sebastien Bedoret – Thomas Walbrecq Skoda Fabia R5. Στην πρώτη τους επαφή με τις  χωμάτινες επιφάνειες της χώρας μας, εντυπωσίασαν με την σταθερότητα και την ωριμότητα της οδήγησης τους, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον.

Οι Κωνσταντίνος Τζέμος – Ηλίας Παναγιωτούνης Mitsubishi Lancer EVO IX, κατέλαβαν την έβδομη θέση και την δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν, στην επανεμφάνιση τους στους ελληνικούς αγώνες. Οι Jourdan Serderidis – Frederic Miclotte Skoda Fabia R5, ταλαιπωρήθηκαν από κλατάρισμα ελαστικού, πέφτοντας στην όγδοη θέση μη μπορώντας να διεκδκήσουν κάτι καλύτερο. Την ένατη θέση κατέλαβαν οι “IAIN‘-Μιχάλης Φράγκου, οι οποίοι ήταν και τρίτοι στην κατηγορία Ν, με τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γεώργιο Κότσαλη Mitsubishi Lancer EVO IX, να συμπληρώνουν την δεκάδα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνα για φέτος.

Για την δικίνητη κατηγορία της F2, οι “BACKO” – Άρης Ιαβέρης Ford Fiesta 1.6, συνέχισαν τα νικητήρια αποτελέσματα τους, κερδίζοντας και τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Οδήγησαν με στρατηγική αποφεύγοντας λάθη που έκαναν οι υπόλοιποι διεκδικητές της κατηγορίας και ήταν αυτοί που πανηγύρισαν στο τέλος. Πίσω τους και πάλι οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας – Γεώργιος Βασιλάκης Ford Fiesta ST, οι οποίοι σημείωσαν ταχύτατους χρόνος δείχνοντας τις αρετές του αυτοκινήτου. Το βάθρο συμπλήρωσε το πλήρωμα από την Λαμία, Αθανάσιος Τσάκαλος – Σπυρίδων Τσέλιος Toyota Yaris 3Door (NCP10). Οι τελευταίοι με την άριστη γνώση των ειδικών διαδρομών σε συνδυασμό με την ταχύτητα τους πέτυχαν το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα.

Για την κατηγορία των 4x4, οι Ευάγγελος Μπερσής – Παναγιώτης Κάλφας, με το θηριώδες Toyota Hilux, εντυπωσίασαν με τα περάσματα και τους πολύ γρήγορους χρόνους που σημείωσαν.

Το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος, στάθηκε άτυχο για κάποια από τα πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα. Από τα 39 πληρώματα που εκκίνησαν, 27 κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό. Στην πρώτη ειδική διαδρομή “Δίβρη Ι”, οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος – Δημήτρης Νίκου Mitsubishi Lancer EVO IX, είχαν έξοδο, με τους Βασίλειο Ντέρμα – Ελένη Παρασκευοπούλου Opel Ascona 200 να τίθενται εκτός αγώνα από μηχανική βλάβη.

Οι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου Mitsubishi Lancer EVO IX, τέθηκαν εκτός μάχης από μηχανική βλάβη στην ειδική διαδρομή “Δίβρη ΙΙΙ”. Ομοίως και οι Γεώργιος Κυρίτσης – Κωνσταντίνος Γώγος Subaru Impreza 555, που αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Αλέξανδρος Αντωνίου Ford Escort RS200, και Δημήτριος Κούγιας – Βασίλειος Κούγιας Peugeot 206 RC, αντιμετώπισαν και αυτοί μηχανικά προβλήματα στην ίδια ειδική διαδρομή.

Οι “PAZONEN” – Απόστολος Κοτρώνης Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Θεόδωρος Τσάκαλος – Γεώργιος Ντότσικας Toyota Yaris 3Door (NCP10), στην ειδική διαδρομή “Δίβρη ΙΙΙ”, αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα ενώ ήταν στις πρώτες θέσεις της F2 και τέθηκαν εκτός αγώνα. Οι Νικόλαος Μοσχόπουλος – Ειρήνη Κόγια Γραμματκού Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Λάμπρος Κωτσαδάμ – Ηρακλής Ζήκας Toyota Starlet 3DoorEP91, δεν κατάφεραν στην ίδια ειδική διαδρομή να αποφύγουν τα μηχανικά προβλήματα και εγκατέλειψαν.

Περισσότερες φωτογραφίες: