full screen background image
Search
Κυριακή 5 Ιούλιος 2020
  • :
  • :

Πρεμιέρα για τη νέα 5άρα της BMW

Σε συνέχεια μιας σταθερής ροής κατασκοπευτικών εικόνων που κυκλοφόρησαν κατά διαστήματα, επιτέλους είδαμε και επίσημες εικόνες της νέας BMW Σειρά 5 που έρχεται.

Το μεσαίο σεντάν των Βαυαρών πέρασε από ένα φρεσκάρισμα στα μέσα της ζωής της τρέχουσας έκδοσής του και πλέον είναι πιο κοντά –σχεδιαστικά- στην επίσημη ταυτότητα της εταιρείας, όπως έγινε και με τη Σειρά 3, ενώ εφοδιάζεται πλέον και με μοντέρνα ήπια ή plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Αν και οι επεμβάσεις που έχουν γίνει είναι περισσότερο εξελικτικές παρά επαναστατικές, η νέα Σειρά 5 εφοδιάστηκε πλήρως για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των νέων ή ανανεωμένων MercedesBenz EClass, Audi A6 και Volvo S90.

Οι τροποποιήσεις που έγιναν στο εξωτερικό σχεδιασμό συνίστανται κυρίως σε προσεκτική βελτίωση ορισμένων λεπτομερειών, με την πλέον εκτενή ανανέωση να εντοπίζεται στα νέα φωτιστικά σώματα.

Επιπλέον, ελαφρώς μεγαλύτερη είναι η διπλή γρίλια εμπρός, η οποία συνδυάζεται με νέα μάσκα για τα μοντέλα Μ, ενώ στο πίσω μέρος τα φώτα έχουν επίσης αλλαχτεί με νέας σχεδίασης σώματα τα οποία ταιριάζουν με το συνολικό σχεδιασμό του μοντέλου.

Ακολουθώντας το εξωτερικό, ελαφρές είναι και τροποποιήσεις που έγιναν στην καμπίνα της νέας 5άρας, περιλαμβάνοντας κυρίως το νέο σύστημα infotainment της εταιρίας: το iDrive 7.

Πλέον, ο πίνακας οργάνων είναι μια οθόνη 12.3 ιντσών και συμπληρώνεται με μια ακόμα οθόνη ίδιων διαστάσεων η οποία δίνει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως η δορυφορική πλοήγηση, ενώ παρέχει και δυνατότητα σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα μέσω των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Για το 2021, η BMW θα κρατήσει τις τέσσερεις επιλογές κινητήρων που ήδη προσφέρει στη Σειρά 5, οι οποίες περιλαμβάνουν τις εκδόσεις 530i, 530e, 540i και M550i. Στη γκάμα ξεχωρίζει το νέο σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48-volt για τον εξακύλινδρο κινητήρα της 540i, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία κάνει το μοντέλο πιο αποδοτικό. Η συνολική ισχύς παραμένει στους 333 ίππους, ωστόσο το υβριδικό σύστημα παρέχει πιο άμεση απόκριση, μέσω ηλεκτρική υποβοήθησης.

Η plugin υβριδική 530e με το δίλιτρο τούρμπο τετρακύλινδρο κινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα, αποδίδει συνδυαστικά περισσότερους από 280 ίππους ισχύος, σε συνδυασμό με 420 Nm ροπής. Αυτό αποτελεί αύξηση 40 ίππων σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση, ενώ η επιπλέον αυτή ισχύς γίνεται διαθέσιμη για 10 δευτερόλεπτα, όταν υπάρχει η ανάγκη για γρήγορη επιτάχυνση, μέσω του συστήματος “XtraBoost”.

Στην M550i xDrive τώρα, η ισχύς παραμένει στους 530 ίππους με τη ροπή στα 723 Nm για τον twinturbo V8 κινητήρα των 4.4 λίτρων. Αυτό διατηρεί και την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 3,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

Οι παραγγελίες για τη νέα Σειρά 5 έχουν ήδη ανοίξει, ενώ η BMW αναμένεται να ξεκινήσει τις διανομές των νέων μοντέλων στις αρχές Ιουλίου.

Περισσότερες φωτογραφίες: