full screen background image
Search
Σάββατο 5 Δεκέμβριος 2020
  • :
  • :

Πρεμιέρα για τη νέα Ducati Multistrada V4

Η Ducati παρουσίασε τη νέα Multistrada V4 σε παγκόσμια πρεμιέρα, εγκαινιάζοντας τη διαδικτυακή σειρά Ducati World Première, ένα νέο τρόπο επικοινωνίας με τους φίλους της μάρκας!

Η Multistrada έχει ένα όνομα που ενσωματώνει από μόνο του μια φιλόδοξη υπόσχεση: την ικανότητα να προσφέρει μεγάλη ευελιξία σε κάθε δρόμο. Πραγματικά, η Multistrada γεννήθηκε με την πρόθεση να είναι μια σπορ αλλά άνετη μοτοσυκλέτα, ικανή να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε οδική κατάσταση, άσφαλτο ή χωματόδρομο, με ασφάλεια και σταθερότητα.

Σε 18 χρόνια, από το λανσάρισμά της το 2003, έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 110.000 μονάδες. Η πρώτη Multistrada ήταν μία σπορ μοτοσυκλέτα, με καλή ροπή και κυρίως κατάλληλη για χρήση στο δρόμο. Η έκδοση του 2010 ήταν η πρώτη «4 μοτοσυκλέτες σε μία». Το 2015, ωστόσο, παρουσιάστηκε ο πρώτος κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό, ο οποίος βελτίωσε ακόμα περισσότερο την απόδοση της μοτοσυκλέτας.

Η τέταρτη γενιά Multistrada είναι μία μοτοσυκλέτα ακόμα υψηλότερων επιδόσεων αλλά και ακόμα πιο ευκολοδήγητη. Πιο στιβαρή και ταυτόχρονα ελαφρύτερη. Πιο ευέλικτη και άνετη αλλά και πιο αποτελεσματική σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Οι ατέλειωτες ώρες στο κέντρο σχεδίασης για τη Multistrada V4, είχαν ως αποτέλεσμα ένα κόμπακτ, στιβαρό, αλλά και ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο αισθητικό αποτέλεσμα. Οι σχεδιαστές της Ducati έδωσαν έμφαση στις αναλογίες και τη συμπαγή αίσθηση της μοτοσυκλέτας, για να τελειοποιήσουν το συνδυασμό αισθητικής και λειτουργικότητας. Αυτό το γεγονός είναι άμεσα αντιληπτό από τους κυρίαρχους όγκους στο μπροστινό μέρος με μυώδεις αλλά ελκυστικές γραμμές για την ενσωμάτωση του νέου ρεζερβουάρ 22 λίτρων, σε συνδυασμό με το λεπτό πίσω μέρος που επιτρέπει τη βέλτιστη θέση οδήγησης ακόμα και όταν ο αναβάτης στέκεται όρθιος σε τμήματα εκτός δρόμου. Παράλληλα, η μελέτη των αεροδυναμικών ροών είχε ως στόχο να εγγυηθεί τη μέγιστη δυνατή άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη.

Ο κινητήρας V4 Granturismo είναι η πραγματική καρδιά αυτής της μοτοσυκλέτας. Ελαφρύς (66,7 κιλά) και συμπαγής, έχει μεγάλη ισχύ, αλλά αποδεικνύεται εξαιρετικά ομαλός και γλυκός χαμηλά, με άφθονη δύναμη στις μεσαίες και συναρπαστικός στις υψηλές στροφές. Ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει 170 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 125 Nm στις 8.750 σ.α.λ..

Επιπλέον, η υιοθέτηση αυτού του κινητήρα επιτρέπει σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης: στη Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ., ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ.. που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων της Multistrada V4 είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις μοτοσυκλέτες για ασφάλεια, άνεση, απόδοση και συνδεσιμότητα. Η IMU πλατφόρμα διαχειρίζεται όλα τακορυφαία συστήματα:  Cornering ABS, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Cornering Lights (DCL).

Επίσης στάνταρ στη Multistrada V4 S είναι το Vehicle Hold Control (VHC), το οποίο καθιστά εύκολη την επανεκκίνηση σε δρόμους με κλίση. Στη Multistrada V4 S, η IMU επικοινωνεί επίσης συνεχώς με το ημι-ενεργό σύστημα ελέγχου Ducati Skyhook Suspension (DSS) που ρυθμίζει αυτόματα το ύψος της μοτοσυκλέτας, ανεξάρτητα του φορτίου.

Με τη Multistrada V4, η Ducati παρουσιάζει επίσης μία απόλυτη πρεμιέρα  στον κόσμο των μοτοσυκλετών: το επαναστατικό σύστημα εμπρός και πίσω ραντάρ, το οποίο επιτρέπει τη χρήση του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD). Τα προηγμένα αυτά βοηθητικά συστήματα που έχει αναπτύξει η Ducati μαζί με τη Bosch, κάνουν την οδήγηση πολύ πιο άνετη και πιο ασφαλή.

Η Multistrada V4 είναι εξοπλισμένη με αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, εμπρός τροχό 19 ιντσών και νέο διπλό ψαλίδι που δίνει την  δυνατότητα εξοπλισμού ζαντών με ακτίνες. Έχει μεταξόνιο (1.567 χιλ.), αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές (εμπρός τροχός 170 χιλ. και πίσω τροχός 180 χιλ.), αυξημένη απόσταση από το έδαφος 220 χιλ. και βάρος 215 κιλά. Όλα αυτά επιτρέπουν στη Multistrada V4 να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στις στροφές και ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και ευέλικτη για χρήση τόσο σε άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου.

Η Multistrada V4 έχει πολλές διαφορετικές δυνατότητες διαμόρφωσης για να καλύψει τις ανάγκες διαφορετικών πελατών. Η βασική έκδοση V4 διατίθεται με κόκκινο χρώμα και αντιπροσωπεύει την έκδοση αφιερωμένη σε όσους αγαπούν τον κινητήρα 170 ίππων και εκτιμούν τα μόλις 215 κιλά βάρους.

Το κεντρικό μοντέλο της γκάμας, η V4 S, διατίθεται σε χρώμα “Aviator Grey” καθώς και σε κόκκινο. Η Ducati Multistrada V4 S μπορεί να παραγγελθεί τόσο με ζάντες αλουμινίου όσο και με ακτίνες. Για αυτήν τη μοτοσυκλέτα, η Ducati διαθέτει εκδόσεις με διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού (Essential, Travel, Travel & Radar, Performance, Full) που ο πελάτης παραγγέλνει απευθείας στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο Συνεργατών Ducati.

Η τρίτη έκδοση είναι η Multistrada V4 S Sport, η οποία προσφέρει ένα ιδιαίτερα τολμηρό συνδυασμό χρώματος/διακοσμητικού γραφικού και το τυπικό πακέτο Performance, με εξάτμιση Akrapovič και εμπρός φτερό από ανθρακονήματα.

Τέλος, η νέα Ducati Multistrada V4 θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις αρχές Ιανουαρίου, με τιμή εκκίνησης τις 20.800 ευρώ.