full screen background image
Search
Τρίτη 19 Ιανουάριος 2021
  • :
  • :

Ράλλυ Ακρόπολις & WRC: Τα ψιλά γράμματα πίσω από την ανακοίνωση…

Μια πρόσφατη ανακοίνωση του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, έδωσε ελπίδα σε πολλούς από εμάς για την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο καλεντάρι του WRC, από το οποίο απουσιάζει από το 2013.

Πολλοί λοιπόν ενθουσιάστηκαν, ενώ άλλοι πίστεψαν ότι το θέμα «έκλεισε» και το όνειρο θα γίνει πραγματικότητα. Ωστόσο λίγοι είναι αυτοί οι οποίοι διάβασαν λεπτομερώς την ανακοίνωση, η οποία έχει ως εξής:

«Η Ελλάδα ξανά στο παγκόσμιο προσκήνιο

Οι στοχευμένες ενέργειες της ΓΓΑ για την επιστροφή της χώρας μας στις σημαντικότερες διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις είχαν την καλύτερη δυνατή έκβαση στον τομέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αποτελεί γεγονός, με τις σχετικές λεπτομέρειες να ορίζονται με μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη από τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Τάκη Πουρναράκη, και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του WRC Promoter, Jona Siebel.

Το μνημόνιο αυτό καθορίζει τους όρους συνεργασίας του Promoter με την Οργανωτική Επιτροπή σχετικά με την παρουσία του Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) ως αναπληρωματικού αγώνα για το 2021. Ταυτόχρονα περιγράφει τα βήματα που θα ακολουθηθούν ώστε να εξασφαλιστεί, σε μόνιμη βάση, η παρουσία του εθνικού μας αγώνα στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα επόμενα χρόνια (κατόπιν της απαραίτητης αξιολόγησης της οργανωτικής δομής και του σχεδιασμού του αγώνα από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου)».

Σε δεύτερη ανάγνωση, αξίζει να δώσουμε έμφαση στην πρόταση: «…με την παρουσία του Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) ως αναπληρωματικού αγώνα για το 2021».

Ξεκάθαρο; Μάλλον ναι! Ως αναπληρωματικού αγώνα! Να θυμίσουμε λοιπόν ότι οι χώρες που βρίσκονται στη συγκεκριμένη λίστα για εφεδρικούς αγώνες το 2021 είναι οι: Τουρκία, Λετονία, Βέλγιο, Ελλάδα, Ιταλία και Αργεντινή. Οπότε η σωστή διατύπωση είναι ότι η Ελλάδα είναι μία από τις έξι χώρες που υπάρχουν για να καλύψουν το κενό σε πιθανή ακύρωση αγώνα την επόμενη χρονιά.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε ότι μέχρι στιγμής έχει ακυρωθεί το Ράλλυ Σουηδίας που ήταν προγραμματισμένο για τις αρχές του ερχόμενου Φλεβάρη, ενώ το Ράλλυ της Κροατίας και το Ράλλυ της Μεγάλης Βρετανίας περιμένουν έγκριση.

Όπως αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς τίποτα δεν είναι σίγουρο για την επιστροφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) σε εγχώρια εδάφη, απλά υπάρχουν πλέον κάποιες ρεαλιστικές ελπίδες. Μένει να δούμε…