Αποδεικνύοντας ότι κάτι προβλέψιμο μπορεί να είναι ακόμα συναρπαστικό, η Porsche 718 Spyder RS είναι στην πραγματικότητα μια Cayman GT4 RS που έχει «χάσει» την οροφή της…
Στη θέση της κάθεται μια αφαιρούμενη και χειροκίνητη υφασμάτινη οροφή. Το πανί μονής στρώσης και ο εκτροπέας ανέμου ζυγίζουν συνολικά 18,3 κιλά, γεγονός που καθιστά την οροφή 7,6 κιλά ελαφρύτερη από αυτή της 718 Spyder. Ταυτόχρονα, είναι 16,5 κιλά ελαφρύτερη από το 718 Boxster.
Μιλώντας για βάρος, η νέα 718 Spyder RS αγγίζει στη ζυγαριά τα 1.410 κιλά ή 40 κιλά λιγότερο από την έκδοση που δεν είναι RS. Εκτός από την οροφή, μοιάζει σχεδόν σαν με τον κουπέ αδερφό του.
Η τελευταία 718 που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει χαμηλώσει κατά 30 χιλιοστά και κινείται πάνω σε σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών, οι οποίοι μπορούν να αντικατασταθούν από τους προαιρετικούς τροχούς κράματος μαγνησίου.
Η Porsche λέει ωστόσο ότι δεν πρόκειται για αντίγραφο της Cayman GT4 RS, καθώς η Spyder RS έχει διαφορετική ρύθμιση για τα ελατήρια και τα αμορτισέρ για να επιτύχει μια πιο άνετη οδήγηση ώστε να ταιριάζει καλύτερα στις προσδοκίες του πελάτη από ένα κάμπριο.
Όπως και η ναυαρχίδα της γκάμας αυτής, η Cayman, το αντίστοιχο μοντέλο με ανοιχτή οροφή χρησιμοποιεί τον ίδιο ατμοσφαιρικό κινητήρα 4,0 λίτρων που δανείστηκε από την 911 GT3. Παράγει 500 ίππους ισχύος και 450 Nm ροπής που μεταφέρονται στον πίσω άξονα μέσω ενός επτατάχυτου αυτόματου PDK κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτός ο συνδυασμός επιτυγχάνει επιδόσεις όπως 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και 0-200 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα!
Και επειδή πολλές φορές τα λόγια είναι περιττά, ας την απολαύσουμε παρέα μέσα από τις παρακάτω φωτογραφίες…