full screen background image
Search
Παρασκευή 28 Φεβρουάριος 2020
  • :
  • :

Το 1200 ίππων GT-R της Litchfield βάζει στόχο το Nürburgring!

Ο δημοφιλής βρετανικός βελτιωτικός οίκος με εξειδίκευση στο Nissan GTR, η Litchfield Motors, θα επιχειρήσει το ερχόμενο καλοκαίρι να σπάσει το ρεκόρ για το γρηγορότερο roadlegal αυτοκίνητο στην πίστα του Nürburgring.

Αυτή τη στιγμή, κάτοχος του ρεκόρ είναι η Porsche 911 GT2 RS MR των 700 ίππων, έργο της Manthey Racing.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η 911 GT2 RS ξαναγίνεται η «Βασίλισσα» του Ρινγκ!

Με πιο «επιθετικό» στήσιμο στη γεωμετρία της ανάρτησης και αυξημένη αεροδυναμική από τη βασική GT2 RS, το αυτοκίνητο αυτό κρατά το ρεκόρ από το 2018, όταν… εκθρόνισε την Lamborghini Aventador SVJ.

Παρά το γεγονός ότι και τα δύο «αντίπαλα» αυτοκίνητα έχουν πίσω τους σημαντικούς οίκους βελτίωσης, η οικογενειακή Litchfield αντιμετωπίζει το εγχείρημα αυτό με περισσότερη πλάκα και ως ένα έργο που παρέχει ευκαιρίες για εξέλιξη γνώσεων και εμπειρίας των εμπλεκομένων σχεδιαστών και μηχανικών.

Το νέο GT-R LM1 RS, όπως είναι το όνομά του, αποτελεί μια βελτιωμένη έκδοση ενός R35 GT-R με V6 κινητήρα 3,8 λίτρων αναβαθμισμένο σε ισχύ 1.200 ίππων, με τη βοήθεια τουρμπινών της Indycar και ενός τεράστιου intercooler, μεταξύ άλλων.

Το αμάξωμα είναι στην ουσία ίδιο με εκείνο του βασικού οχήματος και ζυγίζει μόλις 35 κιλά λιγότερο, ακόμα και με το GT3 roll cage τοποθετημένο στο εσωτερικό. Επίσης, καπό, αεροτομή και προφυλακτήρας προέρχονται απευθείας από το αγωνιστικό GT-R Nismo GT3, ενώ τα φρένα της Alcon είναι ίδια με εκείνα της Aston MartinVantage αλλά με carbon-ceramic δίσκους.

Τελικά, το βελτιωμένο αυτοκίνητο είναι 400 κιλά πιο ελαφρύ σε σχέση με το κανονικό GT-R το οποίο ζυγίζει 1.770 κιλά. Ως αποτέλεσμα, η αναλογία ισχύος/βάρους είναι σχεδόν 900 ίπποι ανά τόνο, κάτι που κάνει τους εκπροσώπους της Litchfield απόλυτα σίγουρους ότι το νέο τους δημιούργημα θα σπάσει το ρεκόρ.

Κλείνοντας, πίσω από το τιμόνι θα βρεθεί ο Mortiz Kranz, ο οποίος στοχεύει να κερδίσει ένα πλεονέκτημα για το εγχείρημά του, επιχειρώντας τον ταχύτερο γύρο το απόγευμα όταν η θερμοκρασία θα έχει πέσει. Έτσι, «φορώντας» ελαστικά Michelin Pilot Cup 2 R, στοχεύει στο να κερδίσει έως 14 δευτερόλεπτα σε σχέση με το αν θα επιχειρούσε το ρεκόρ τις πρωινές ή μεσημεριανές ώρες.