H BMW πρόσφατα έκανε αίτηση για κατοχύρωση του εμπορικού σήματος iM3, κίνηση που υποδηλώνει ότι η επόμενη γενιά της M3 πρόκειται να είναι ηλεκτρική…
Πιο συγκεκριμένα, την Παρασκευή 03 Νοεμβρίου η BMW έθεσε αίτημα στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) και στο αντίστοιχο της Γερμανίας (DPMA), για κατοχύρωση του εμπορικού σήματος iM3.
Η πράξη αυτή επιβεβαιώνει τις φήμες που έκαναν λόγο -παλαιότερα- για ηλεκτρική Μ3 και ταυτόχρονα δείχνει ότι μάλλον ούτε το τμήμα Μ της BMW θα «γλιτώσει» από τον εξηλεκτρισμό.
Άλλωστε δεν είναι μυστικό ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα M είναι στα σκαριά, αφού να θυμίσουμε ότι τον Ιούλιο που μας πέρασε, το αφεντικό της BMW M, Frank van Meel, εξέφρασε το ενδιαφέρον του να κάνει τις επόμενες M3 και M4 πλήρως ηλεκτρικές, με την προϋπόθεση όμως ότι θα μπορούν να είναι πιο αποδοτικές από τις τρέχουσες.
Επ´ αυτού να σημειώσουμε ότι με την ηλεκτροκίνηση δεν είναι δύσκολο να «ξεπεράσεις» τα 510 άλογα των σημερινών Μ3 και Μ4, αλλά είναι δύσκολο να «κρατήσεις» το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: BMW M Driving Experience: Το ζούμε στις Σέρρες με κάθε πρόσφατη δημιουργία του M Division, είτε με δύο, είτε με τέσσερις τροχούς!
Και με γνώμονα ότι οι Μ3 και Μ4 δεν χαρακτηρίζονται μόνο για την εξαιρετική επιτάχυνσή τους, αλλά και από την γενικά οδηγοκεντρική τους συμπεριφορά, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε αν και οι επόμενες γενιές τους θα προσφέρουν την ίδια -ή και καλύτερη- οδηγική ευχαρίστηση, σε σχέση με αυτές που πωλούνται σήμερα.
Για να το πετύχουν αυτό, οι Βαυαροί θα χρησιμοποιήσουν στην επερχόμενη Μ3 την αρχιτεκτονική Neue Klasse, η οποία μέχρι στιγμής έχει παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή και χαρακτηρίζεται από μια μινιμαλιστική σχεδίαση.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη σχεδιαστική κατεύθυνση διαφέρει κατά πολύ σε σχέση με τη σημερινή σχεδίαση των μοντέλων της μάρκας και δη αυτών του τμήματος Μ, οπότε θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε τα πρώτα μοντέλα παραγωγής με αυτήν, τα οποία προγραμματίζονται για το 2027.
Όπως εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και αν η επόμενη Μ3 θα πωλείται μόνο ως ηλεκτρική ή θα έχει δίπλα της και μια θερμική έκδοση, αφού η πρόσφατη αίτηση για καταχώρηση του σήματος iM3 συνοδεύτηκε και από μια ανασχεδιασμένη του θρυλικού σήματος Μ3.
Έτσι, ενώ το μέλλον της BMW M εξακολουθεί να είναι γεμάτο με ηλεκτρισμό, μπορεί να μην είναι μια εντελώς «ηλεκτρική υπόθεση» για κάποιο χρονικό διάστημα. Για να δούμε…