Η Hyundai γνωρίζει ότι δεν θέλουν όλοι crossover και SUV, γι’ αυτό και παραμένει προσηλωμένη στην πώληση καλών μικρών χάτσμπακ αυτοκινήτων…
Ο Ευρωπαίος επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας Michael Cole επιβεβαίωσε τα σχέδια για νέα μοντέλα i10, i20 και i30, ενώ παρά το γεγονός ότι ορισμένες από τις άλλες κύριες αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν σταδιακά τα μικρά και συμπαγή αυτοκίνητα, η νοτιοκορεάτικη μάρκα θέλει να εξυπηρετήσει όσους ενδιαφέρονται για μικρά χάτσμπακ:
«Σχεδιάζουμε τώρα για το τι έρχεται στη γκάμα κάτω από το Kona μακροπρόθεσμα. Προς το παρόν, τα i10, i20 και i30 είναι όλα ακόμα στο σχέδιό μας, ακόμη και για την επόμενη γενιά. Δεν θέλουμε να χάσουμε οποιονδήποτε πελάτη. Δεν θέλω να απομακρυνθώ από καμία ομάδα πελατών. Επομένως, πρέπει να σκεφτούμε αυτούς τους πελάτες των i10, i20 και i30.», δήλωσε.
Και συμπλήρωσε: «Αναπόφευκτα, αυτά τα μοντέλα θα πρέπει να ηλεκτροδοτηθούν σε κάποιο βαθμό για να πληρούν τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Αργά ή γρήγορα, πρέπει να τα μετατρέψουμε όλα σε ηλεκτρικά για να τηρήσουμε την υπόσχεση της εταιρείας να πουλήσει μόνο αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη έως το 2035. Αυτό είναι ακόμα 12 χρόνια μακριά, οπότε υπάρχει αρκετός χρόνος για τα i10, i20 και i30 της επόμενης γενιάς».
Αν και η Hyundai σκοπεύει να επιμείνει στα μικρά αυτοκίνητα προς το παρόν, το μέλλον φαίνεται απρόσμενο για τα συμβατικά μοντέλα στη Γηραιά Ήπειρο. Οι κανονισμοί Euro 7 που θα έρθουν αργότερα αυτή τη δεκαετία θα προσθέσουν χιλιάδες ευρώ στη ζητούμενη τιμή ενός οχήματος, καθιστώντας το πολύ ακριβό για την κατηγορία. Κατά συνέπεια, όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πιθανό να εγκαταλείψουν τα μικρά αυτοκίνητά τους ή να τα μετατρέψουν σε ηλεκτρικά.