Δύο στα δύο για τον Τσουλόφτα, σε έναν απρόβλεπτο αγώνα…
Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) διοργάνωσε στις 3 – 4 Ιουνίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος και τον 3ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, με την βοήθεια του δήμου Θηβαίων.
Το Σάββατο το πρωί έγινε ο τεχνικός και διοικητικός έλεγχος στην πόλη της Θήβας. Το απόγευμα στις 19.00 έγινε και η εκκίνηση του αγώνα από την κεντρική πλατεία της πόλης, ενώ όσο αφορά στον αγώνα, αυτός είχε δυο σκέλη και πέντε ειδικές διαδρομές.
Πρώτο σκέλος το Σάββατο με μια ειδική διαδρομή, τη «Μουσείο Θήβας» των 6.43 χλμ. και το δεύτερο σκέλος την Κυριακή με δυο ειδικές επαναλαμβανόμενες. Το Κλειδί (18.62 χλμ.) και την Θήβα (22.79 χλμ.). Συνολικά 55 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, εκ των οποίων τα 19 ιστορικά, ενώ ανάμεσά τους για άλλη μια φορά τα πληρώματα από το νησί της Αφροδίτης, την Κύπρο.
Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλιά με το VW Polo R5 (Πρωταθλητές Ελλάδος 2021), οι Πέτρος Παντελή – Πάμπος Λάος με το Citroen DS3 R5, οι Νικολάου Φοίβος – Σάββας Ζάκου με το Mitsubishi Lancer Evo IX και οι Γιάνγκος Γιάνγκου – Ανδρέας Χριστοδουλάκης με το «γνωστό» Subaru Impreza N12.
Επίσης στον αγώνα συμμετείχε και ο Ιορδάνης Σερδερίδης (Πρωταθλητής WRC Trophy το 2017) με ένα Skoda Fabia Rally 2 και συνοδηγό τον Γάλλο Andy Malfoy.
Μεγάλη έκπληξη η συμμετοχή του 19χρονου γιού του πολυπρωταθλητή Ελλάδος “Jigger” με ένα Skoda Fabia R5 και συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή.
Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλιά με το VW Polo R5 ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο τον αγώνα, κερδίζοντας τη μοναδική ειδική διαδρομή του πρώτου σκέλους, «Μουσείο Θήβας», αλλά στην πρώτη ειδική του δεύτερου σκέλους είχαν ένα κλατάρισμα και η αλλαγή ελαστικού τους στοίχισε πολύ σε χρόνο, πέφτοντας στη 15η θέση γενικής, δηλαδή τρία λεπτά πίσω από την κορυφή (2’.59’’.35 για την ακρίβεια). Παρόλη την ατυχία δεν το έβαλαν κάτω, κέρδισαν τις υπόλοιπες τρεις ειδικές του σκέλους και ανέβηκαν στην δεύτερη θέση της γενικής. Έτσι, πέρασαν στην πρώτη θέση οι Γιάννης Παπαδημητρίου – Νίκος Πετρόπουλος με Skoda Fabia Rally 2. Αλλά και αυτοί με την σειρά τους υπέπεσαν σε ένα λάθος (έκαναν αλλαγή ελαστικού σε χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης πράγμα που απαγορεύεται από τους κανονισμούς) και τέθηκαν εκτός αγώνος, με απόφαση των αγωνοδικών.
Ύστερα από αυτά τα δρώμενα το Κυπριακό πλήρωμα πήρε τη νίκη, την δεύτερη σε δυο αγώνες φέτος και βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Παναγιώτης Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με το Mitsubishi Lancer Evo IX, κερδίζοντας και την ομάδα Ν. Πολύ καλή εμφάνιση για τον «μικρό» Κύρκο, αφού ο 34χρονος δείχνει ότι είναι γρήγορος και στο χώμα.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ένα ακόμη πλήρωμα από την Κύπρο. Οι Πρωταθλητές Κύπρου του 2019, Πέτρος Παντελή – Πάμπος Λαός με Citroen DS3 R5, που αν και είχαν μια έξοδο κατόρθωσαν και τερμάτισαν στην τρίτη θέση. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι ο 19χρονος υιός “Jigger” τερμάτισε στην 7η θέση γενικής κατάταξης με το Skoda Fabia Rally 2, στην πρώτη του επαφή με τους αγώνες αυτοκινήτου.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C1
Στην κατηγορία με αυτοκίνητα Rally 2, νικητές ήταν οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλιά με VW Polo R5, δεύτεροι οι Πέτρος Παντελή – Πάμπος Λαός με Citroen DS3 R5, ενώ τρίτοι οι Έλληνες Γιώργος Κεχαγιάς – Χρήστος Κουζιώνης με Skoda Fabia Rally 2 και τέταρτοι στην γενική κατάταξη, αντιμετωπίζοντας αρκετά κλαταρισμένα ελαστικά.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C2
Στην κατηγορία C2 τον δρόμο έδειξαν οι Παναγιώτης Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τους Κύπριους Φοίβο Νικολάου – Σάββα Ζάκου, επίσης με Mitsubishi Lancer Evo IX, ενώ ένα ακόμη Lancer Evo IX, τερμάτισε στην τρίτη θέση με τους Κωνσταντίνο Ζυγογιάννης – Νικόλαο Τσέλο, στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού σε χωμάτινο αγώνα.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C3
Τα Ford Escort MK II είχαν την τιμητική τους στην κατηγορία C3, αφού και τα τρία πρώτα πληρώματα οδηγούσαν από ένα τέτοιο. Πρώτοι ήταν οι Γιώργος Χατζηγάκης – Ιωάννης Τόλιας, τους ακολούθησαν στην δεύτερη θέση οι Γιώργος Ρήγας – Ιωάννης Γεωργιάδης και τρίτοι οι Βασίλης Υφαντής – Αριστείδης Μουντζούρης. Και τα τρία πληρώματα εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, πηγαίνοντας πάντα «με το πλάι» δίνοντας πολύ θέαμα.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C4
Οι Αντώνιος Δημόπουλος – Ευθύμιος Σκαλτσάς ήταν οι νικητές στην κατηγορία C4, με Toyota Starlet EP60, ενώ οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς – Νικόλαος Παραπέρας με Toyota Corolla AE 101 βρέθηκαν στην δεύτερη θέση και οι Ιωάννης Γιώτης – Χρήστος Φαρμάκης με Hyundai Accent τερμάτισαν τρίτοι.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C5
Κάνοντας έναν αγώνα χωρίς προβλήματα οι Πασχάλης Χατζημάρκος – Μάριος Τσαούσογλου με το Peugeot 208 Rally 4, πήραν τη νίκη.
Δεύτεροι στην κατηγορία τερμάτισε ο Γιώργος Δελαπόρτας με Ford Fiesta Rally 4 και τρίτοι οι Παναγιώτης Ανδρικόπουλος – Φίλιππας Ανδρικόπουλος με Peugeot 206.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C6
Στην μικρή κατηγορία C6, των 1.400 κ.εκ. νικητές ήταν τα αδέλφια Ηλίας και Νικόλαος Μανούσκος με Toyota Yaris, ενώ οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος – Χρυσούλα Δικοπούλου, επίσης με Toyota Yaris, βρεθήκαν στην δεύτερη θέση, με τον 73χρονο οδηγό να δίνει ρεσιτάλ οδήγησης.
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
Στην κατηγορία των Ιστορικών νικητές ήταν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης – Αθανάσιος Παπαγεωργίου με Ford Escort RS MK II.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αθανάσιος Σαμαράς με την Lancia 037 και το βάθρο των νικητών έκλεισαν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου – Μανώλης Σιγάλας με Toyota Starlet ΕΡ 71 Turbo.
Επόμενος αγώνας για το Πρωτάθλημα χώματος, το Ράλλυ Λαμίας στις 2 Ιουλίου.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλιά VW Polo R5
- Παναγιώτης Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης Mitsubishi Lancer Evo IX
- Πέτρος Παντελή – Πάμπος Λαός Citroen DS3 R5
- Γιώργος Κεχαγιάς – Χρήστος Κουζιώνης Skoda Fabia Rally 2
- Ιορδάνης Σερντερίδης – Andy Malfoy Skoda Fabia Rally 2
- Πασχάλης Χατζημάρκος – Μάριος Τσαούσογλου Peugeot 208 Rally 4
- “JJ” – Κώστας Στεφανής Skoda Fabia R5
- Φοίβος Νικολάου – Σάββας Ζάκου Mitsubishi Lancer Evo IX
- Ζυγόγιαννης – Νικόλαος Τσέλλος Mitsubishi Lancer Evo IX
- Αντώνιος Δημόπουλος – Ευθύμιος Σκαλτσάς Toyota Starlet KP 60