Στις 21 – 22 Απριλίου διοργανώθηκε το 10ο Ράλλυ Σπριντ Αιγίου, ο πρώτος ασφάλτινος αγώνας για το 2023, από την ΑΛΜΑ Αιγίου (Αγωνιστική Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Αιγίο). Αγώνας που μετρούσε σε τέσσερις πανελλήνιους θεσμούς.
Πιο συγκεκριμένα, στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου, στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, στο Κύπελο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Legends.
Έδρα του αγώνα η φιλόξενη πόλη του Αιγίου, όπου ήταν ο χώρος της γραμματείας, του service parkκαι του park ferme. Ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων έγινε στο ΙΚΤΕΟ ΑΙΓΙΟΥ AUTOVISION (στα Ρυάκια Ελίκης Αιγίου) την Παρασκευή 21/4 το απόγευμα και η εκκίνηση δόθηκε το Σάββατο το πρωί από το χωριό Φτέρη στο δρόμο προς Σελινούντα. Ο δε τερματισμός έγινε το μεσημέρι της ίδια μέρας στην πλατεία των Υψηλών Αλωνιών στο Αίγιο.
Ο αριθμός των συμμετοχών ανέβηκε στο νούμερο 42, εκ των οποίων οι 11 ήταν των Ιστορικών, ενώ η Ειδική Διαδρομή ήταν στα βουνά της Αιγιαλείας, η κλασική απαιτητική κατηφορική «Φτέρη» των 17.55 χλμ. που τα πληρώματα την έκαναν δυο φορές.
Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από το ευτυχώς ανώδυνο ατύχημα που έγινε στο πρώτο σκέλος. Όταν το υπ’ αρθ. 26 αγωνιστικό Citroen C2 R2 με τους Δημήτρη Τρακάκη – Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη βγήκε από τον δρόμο στο χωριό Αχλαδιά και έπεσε μέσα σε μα αυλή σπιτιού…
Το πλήρωμα τραυματίστηκε (κατάγματα στα άκρα) και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Αιγίου. Είναι καλά στην υγεία τους. Ο αγώνας διεκόπει προσωρινά και συνεχίστηκε ύστερα με το δεύτερο σκέλος.
ΚΥΠΕΛΛΟ
Νικητές του αγώνα ήταν οι Ευστάθιος Κουκέας – Νίκος Πετρόπουλος με Ford Fiesta R5. Πέτυχαν δυο φορές τον ταχύτερο χρόνο και πήραν την νίκη.
Τους ακολούθησαν στην δεύτερη θέση οι Γεώργιος Γεροδήμος – Σωτήριος Γρηγορίου με Opel AstraH, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Ανδρέας Νομικός – Ιωάννης Ραβάνης με Skoda Fabia S2000.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C6
Την κατηγορία C6 (N έως 1.600 κ.εκ.) κέρδισαν οι Σταμάτιος Παντιέρας – Βασιλική Κουρτίδου με Toyota Yaris, ενώ οι Νικόλαος Τύρος – Γεώργιος Πολυχρονόπουλος και οι Κωνσταντίνος Κουνιάκης – Κωνσταντίνος Βαρδάκης με Peugeot 106 S16, τερμάτισαν αντίστοιχα στην 2η και 3η θέση.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C5
Νικητές στην C5 (Α έως 1.600 κ.εκ.) ήταν τα αδέλφια Νικόλαος και Βασίλειος Καραθανάσης με Honda Civic, δεύτεροι τερμάτισαν οι Παναγιώτης Κονδύλης – Αδάμ Τσολάκης με Peugeot 106 S16 και στην τρίτη θέση οι Αδάμ Κόμνος – Νικόλαος Κόντος με Citroen Saxo VTS.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C3
Νικητές στη μεγάλη κατηγορία των 2000 κ.εκ. ήταν οι Δημήτρης Καπράλος – Κωνσταντίνος Καραθανάσης με Opel Astra G. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Εμμανουήλ Κατσαρέλιας – Νικόλαος Ξάνθος με VW Golf και στη τρίτη οι Παντελής Τζικόπουλος – Παναγιώτης Πανταζόπουλος με Renault Clio.
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
Στην κατηγορία των Ιστορικών, πρώτοι τερμάτισαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γεώργιος Χατζηρήγας με BMW M3, που ήταν και νικητές στην κατηγορία 4 και στην κλάση 4/Ε4 (κλάση πάνω από 2000 κ.εκ.).
Δεύτεροι ήταν οι Ιωάννης Κατσίκας – Νικόλαος Μπάμπαλης με Ford Escort RS 2000 MK II, που ήταν αντίστοιχα και νικητές στην κατηγορία 3 και στην κλάση 3/D3 (κλάση 2.000 κ.εκ.), ενώ το βάθρο των Ιστορικών συμπλήρωσαν οι Δημήτριος Αμαξόπουλος – Χαρίκλεια Μωραΐτη με Toyota Corolla KE 30, οι οποίοι ήταν νικητές και στην κατηγορία 1+2 και στην κλάση 2/C2 (κλάση έως 1600 κ.εκ.).
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ID PAPAS
Περισσότερες φωτογραφίες: