Το Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ιωαννίνων ΕΛΕΤΑ, διοργάνωσε τον 3ο γύρο του Κυπέλου Ράλλυ Β. Ελλάδος, το 9ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης.
Είναι ο δεύτερος αγώνας που διοργανώνει μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, μετά από την Ανάβαση Ιωαννίνων (δες εδώ) και -όπως ήταν φυσικό- έδρα του αγώνα ήταν η πολύ όμορφη πόλη των Ιωαννίνων, όπου στον χώρο του Ι.ΚΤΕΟ AUTOTEST Βουνοπλαγιάς, έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου 6 Ιουλίου, ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχός πληρωμάτων και αυτοκινήτων. Αργότερα, στις 20:00 μ.μ. της ίδιας μέρας πραγματοποιήθηκε η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα από το Πάρκο Λιθαρίτσια, ένα πολύ όμορφο μέρος, «το μπαλκόνι των Ιωαννίνων» με θέα στην λίμνη Παμβώτιδα.
Στο Πανηπειρωτικό Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ιωαννίνων, ήταν η γραμματεία του αγώνα, όπως και το service park όπου το μεσημέρι της Κυριακής 7 Ιουλίου έγινε και η τελετή απονομής των επάθλων στους νικητές.
Ο αγώνας είχε μια Ειδική Διαδρομή, την Ειδική της Δωδώνης των 12.10 χλμ. που τα 20 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή την έκαναν τρεις φορές.
Νικητές του αγώνα ήταν οι Αντώνης Αντωνίου – Ανδρέας Βίγκος με Mitsubishi Lancer IX (τεχνική υποστήριξη από τον μετρ Λεωνίδα Κύρκο). Κέρδισαν τα δυο πρώτα σκέλη και πήραν τη νίκη, που ήταν η πρώτη για τον 29χρονο οδηγό.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Χρήστος Λάππας – Αθανάσιος Τσιούκας με Ford Fiesta R5 (το πρώην Αναπολιωτάκη). Μια από τις πρώτες εμφανίσεις του οδηγού με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σε αυτήν κέρδισαν το τρίτο σκέλος και πήραν την δεύτερη θέση του αγώνα.
Την τρίτη θέση πήραν οι Γιώργος Παντελάκης – Γιώργος Μουρτζούκος με το πανέμορφο Renault Clio R3. Ήταν επίσης νικητές και στην κατηγορία F2, ενώ δεύτεροι στην F2 ήταν οι Βασίλης Κανδηλιώτης – Παντελής Παπανδρέου με Peugeot 208 Rally4 και το βάθρο της F2 έκλεισαν οι Κωνσταντίνος Τασούλας – Φίλιππος Ζάχαρης με Peugeot 106.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C5 – C3
Οι Γιώργος Παντελάκης – Γιώργος Μουρτζούκος με Renault Clio, ήταν οι νικητές στην κατηγορία C5 – C3 γράφοντας μάλιστα στο τρίτο πέρασμα τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας με 7΄.22΄΄83. Ήταν επίσης νικητές και στην κατηγορία F2.
Δεύτεροι στην κατηγορία αλλά και στην F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Κανδηλιώτης – Παντελής Παπανδρέου με Peugeot 208 Rally 4 και τρίτοι οι Θεόδωρος Παπαβασιλείου – Μιχαήλ Καλτσάς με VW Golf GTi.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C6
Νικητές στην κατηγορία C6 (εκκίνησαν 8 πληρώματα, τα 7 οδηγούσαν Peugeot 106 και ένα Nissan Micra) ήταν οι Κωνσταντίνος Τασούλας – Φίλιππος Ζάχαρης, δεύτεροι οι Ιωάννης Σκανδάλης – Μιχάλης Κασιμιώτης και τρίτοι οι Γιώργος Μπάης – Χρήστος Μπάης όλοι με Peugeot 106.
Οι διεκδικητές του τίτλου της κατηγορίας δεν τα πήγαν και πολύ καλά…
Οι Σωκράτης Πάζης – Βασίλης Μπιλαδέρης με το Nissan Micra τερμάτισαν στη 6η θέση και οι Χρήστος Βεζύρης – Κωνσταντίνος Κίτσος με το Peugeot 106, στην 8η΄θέση με πολλά ηλεκτρολογικά προβλήματα. Για «την ιστορία», τo πλήρωμα του Peugeot είναι στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, έχοντας οκτώ βαθμούς πίσω τους «Ιάπωνες» και μ’ έναν αγώνα να απομένει ο τίτλος της κατηγορίας παίρνει φωτιά…
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ F2 E
Στην καινούργια κατηγορία F2 E, μια κατηγορία που θεσπίστηκε από την φετινή χρονιά και που την γνωρίζουν ελάχιστοι (αγωνιζόμενοι και μέλη Λεσχών), νικητές ήταν οι Θεόδωρος Παπαβασιλείου – Μιχαήλ Καλτσάς και δεύτεροι οι Παναγιώτης Κεφάλας – Λάμπρος Ζωγράφος με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτοι οι Χρήστος Βεζύρης – Κωνσταντίνος Κίτσος με Peugeot 106.
ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ
Οργανωτικά τα πήγαν καλά οι άνθρωποι της ΕΛ.ΕΤ.Α, με το νερό και τις τουαλέτες να λείπουν από τον αγώνα! Τι θέλουμε να πούμε…
Με την θερμοκρασία στους 35 – 36 βαθμούς θα μπορούσαν άνετα να δίνουν δυο μπουκαλάκια νερό στα πληρώματα μετά από κάθε Ειδική Διαδρομή. Το κόστος είναι μηδαμινό!
Όπως και στον τεχνικό έλεγχο άλλα και στο χώρο του service park,θα μπορούσαν να έχουν ένα βαρέλι με πάγο και μέσα νεράκια, και όχι μηχάνημα επί πληρωμή (στον τεχνικό έλεγχο). Όπως φυσικά και χημικές τουαλέτες. Αλλά το χειρότερο για το οποίο θα έπρεπε να ντρέπονται είναι η αλλαγή των αποτελεσμάτων πολλές ώρες μετά το τέλος του αγώνα!
Και συγκεκριμένα αναφερόμαστε στην κατηγορία F2 E. Το βάθρο της κατηγορίας το διαβάσατε παραπάνω. Έγινε η τελετή της απονομής, τελείωσε ο αγώνας και την Δεύτερα το πρωί τα αλλάξαν όλα (!), γιατί ο τοπικός αγωνιζόμενος και φίλος της Λέσχης, Γιώργος Μπαής -που ενώ δεν είχε δηλώσει το αυτοκίνητο του στην F2 E, όπως είχε υποχρέωση να κάνει- μόλις είδε ότι «χάνει κύπελλο» πήγε στην λέσχη και αλλάξαν τα αποτελέσματα!
Θα έπρεπε τουλάχιστον να ντρέπονται γι’ αυτό που οι άνθρωποι της λέσχης. «Μιλάμε» για ξεφτίλα! Και θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε πως αν δεν ήταν Γιαννιώτης ο οδηγός θα το έκαναν; Μάλλον όχι…
Υπάρχουν στην διάθεση του καθενός όλα τα έγραφα, λίστα συμμετοχών (η πρώτη όχι αυτή που διόρθωσαν την Δευτέρα), λίστα εκκινησάντων (της Κυριακής το πρωί), δημοσίευμα της λέσχης προς την ΟΜΑΕ με τα κανονικά αποτελέσματα, που μετά άλλαξαν και βέβαια φωτογραφίες από το βάθρο των νικητών.
Και για να ξέρετε όλο αυτό δεν γίνεται για το κύπελλο, αλλά γιατί τα παιδιά που συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Β. Ελλάδος (διεκδικώντας δυο κατηγορίες για το 2024) και δέχονται αυτή την άδικη και άνιση μεταχείριση. Ντροπή!
Το Κύπελλο Ασφάλτου Β. Ελλάδος ολοκληρώνεται με τον τελευταίο αγώνα του θεσμού στα Τρίκαλα, στις 2 – 3 Νοεμβρίου.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ID PAPAS
Περισσότερες φωτογραφίες: