Auto NewsNews

Ανοιχτή και με 620 άλογα η νέα Ferrari Roma Spider [video]

Η Roma Spider είναι το πιο πρόσφατο κάμπριο μοντέλο που κάνει την εμφάνισή του στο «στάβλο» της Ferrari. Συνδυάζει το διακριτικά ρετρό στυλ των κουπέ μοντέλων αλλά με μια πτυσσόμενη υφασμάτινη οροφή που κλείνει σε 13,5 δευτερόλεπτα με ταχύτητα έως και 60 χλμ./ώρα!

Η αναδιπλούμενη μαλακή κορυφή δημιουργεί την ανάγκη για ένα ελαφρώς διαφορετικό σχέδιο για τη Roma Spider. Έτσι, οι σχεδιαστές τροποποίησαν το σχήμα του αυτοκινήτου στο πίσω μέρος, όπου υπάρχει μια επιφάνεια στο χρώμα του αμαξώματος που χωρίζει την περιοχή σε δύο τμήματα για να δημιουργήσει χώρο για την αποθήκευση της οροφής, ενώ το κάτω τμήμα ενσωματώνεται ένα σπόιλερ από ανθρακόνημα.

Η Ferarri θα προσφέρει στους αγοραστές την ευκαιρία να επιλέξουν υφάσματα και ραφές με αντιθέσεις για την οροφή. Και για να διατηρούνται άνετοι οι επιβάτες με την οροφή κάτω, υπάρχει ένα σπόιλερ αποτροπής του αέρα που ενεργοποιείται ηλεκτρικά.

Όπως το κουπέ μοντέλο, η Roma Spider διαθέτει έναν διπλό turbo V8 κινητήρα 3,9 λίτρων που αποδίδει 620 ίππους μεταξύ 5.750 και 7.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή είναι 760 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 3.000 έως τις 5.750 σ.α.λ. και η κόκκινη γραμμή του κινητήρα είναι στις 7.500 σ.α.λ., ενώ η μόνη επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη, οκτώ σχέσεων.

Η Ferrari δηλώνει ότι η Roma Spider φτάνει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και τα 200 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα. Για σύγκριση, το μοντέλο με τη σκληρή οροφή φτάνει επίσης τα 100 σε 3,4 δευτερόλεπτα, αλλά φτάνει τα 200 σε 9,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα και των δύο είναι  πάνω από 320 χλμ./ώρα.

Η Roma Spider ζυγίζει 84 κιλά περισσότερα (1.556 συνολικά) από το μοντέλο με σκληρή οροφή. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από το σύστημα ανοίγματος οροφής, ενώ και ο ηλεκτρικός εκτροπέας ανέμου προσθέτει επίσης βάρος.

Πληροφορίες τιμολόγησης και διαθεσιμότητας για τη Roma Spider δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, οπότε θα χρειαστεί να κάνουμε λίγο υπομονή ακόμα…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!