Η McLaren έχει τελειοποιήσει την αεροδυναμική της φόρμουλα, επομένως οι νέες κυκλοφορίες της τείνουν να μοιάζουν με προηγούμενα μοντέλα. Το 750S δεν διαφέρει, αλλά ως διάδοχος του 720S βασίζεται στη δοκιμασμένη συνταγή του και τροποποιεί τη σχεδίασή του για να το καταστήσει το ελαφρύτερο supercar παραγωγής που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η McLaren. Είναι 30 κιλά ελαφρύτερο από το 720S, με ξηρό βάρος 1277 κιλά, το οποίο του δίνει επίσης μια εντυπωσιακή αναλογία ισχύος προς βάρος 579 ίππων ανά τόνο!
Στο λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμο σε όψεις Coupe και Spider, με το Spider να είναι μόλις 49 κιλά βαρύτερο από το τυπικό 750S.
Ακριβώς όπως το 720S, το όνομα (750S) προέρχεται από την ισχύ των 750 ίππων. Εφοδιάζεται με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 4,0 λίτρων με ισχύ 750 ίππων. Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 7,2 δευτερόλεπτα και «τελικιάζει» στα 330 χλμ./ώρα!
Η McLaren λέει ότι περίπου το 30% του αυτοκινήτου είναι καινούργιο και αυτό φαίνεται με τη μορφή ενός εκτεταμένου μπροστινού διαχωριστή, στενότερων μπροστινών εισαγωγών, νέων αεραγωγών πίσω θόλων τροχών, πίσω αεροτομής από ανθρακονήματα και νέων εμπρός και πίσω προφυλακτήρων.
Τέλος, για την ιστορία και για να καταλάβετε την δουλειά που έχει γίνει στη μείωση του βάρους, ακόμα και οι σφυρήλατοι τροχοί των 10 ακτίνων κάνουν τεράστια εξοικονόμηση βάρους 13,8 κιλών, όπως και η οθόνη μπροστά από τον οδηγό είναι συνολικά 1,8 κιλά ελαφρύτερη…
Περισσότερες φωτογραφίες: