Η Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαΐδας ΑΛΠ, διοργάνωσε στις 30 Σεπτεμβρίου και 1 Οκτωβρίου την 6η ανάβαση Βλάστης, που μετρούσε στο Κύπελλο Αναβάσεων Β. Ελλάδος.
Ήταν η δεύτερη ανάβαση στην Β. Ελλάδα, μετά την Καβάλα, αφού η 1η ανάβαση Δελφών ματαιώθηκε.
Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος οδηγών και αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το πρωί στη στροφή Αναρράχης Βλάστης. Και αμέσως μετά ξεκίνησε η περίοδος δοκιμών με τα τρία περάσματα από την διαδρομή της ανάβασης, των 4.800 μέτρων.
Οι συμμετοχές έφθασαν το νούμερο 29, με οδηγούς από όλες τις λέσχες της Β. Ελλάδος. Ο αγώνας ξεκίνησε την Κυριακή το πρωί στις 11.00. με τα δυο σκέλη.
CAT 1
O Βαγγέλης Παπατριανταφύλλου με Opel Ascona Β, ήταν ο νικητής στην κατηγορία CAT 1. Δεν άφησε περιθώριο σε κανέναν και πήρε τη νίκη, την δεύτερη συνεχόμενη μετά και την Καβάλα, κρατώντας την σημαία της Opel ψηλά.
Στις δυο επόμενες θέσεις τον ακολούθησαν οι Αναστάσιος Χατζηχρήστου και Χαράλαμπος Χρυσανθόπουλος με BMW E36, με διαφορά μεταξύ τους μόλις 0.1 δέκατο του δευτερολέπτου!
CAT 2
Στην κατηγορία CAT 2 νικητής ήταν ο Βασίλης Γκέτζιος με Peugeot 106, κάνοντας και τον δεύτερο καλύτερο χρόνο ημέρας με 2΄.37’’89 στο δεύτερο σκέλος.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Νίκος Τρυχίδης από την ΛΑ Βέροιας με το γνωστό Citroen Xsara. Μια ακόμα καλή εμφάνιση για τον Νίκο, που μετά την 4η θέση στην Καβάλα, ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην Βλάστη.
Τρίτος ήταν ένας παλιός οδηγός των αγώνων ράλλυ, ο Αντώνης Μπαξεβανάκης με το Honda Civic, του υιού Παύλου. Ωραία και στρωτή οδήγηση από έναν οδηγό ειδικών διαδρομών.
Στην κατηγορία συμμετείχε και ένας ακόμη παλιός αγωνιζόμενος από την πλευρά των ράλλυ. Ο Σάκης Γεροθανάσης (συνοδηγός του υπογράφοντος σε Ράλλυ Χαλκιδικής) με ένα Renault Clio 3. Είχαμε καιρό να δούμε τον Σάκη σε ενεργό δράση και πιστεύουμε ότι θα υπάρξει και συνέχεια.
Επίσης αξίζουν συγχαρητήρια στον Ατματζίδη Κωνσταντίνο, ο μεγαλύτερος σε ηλικία αγωνιζόμενος σήμερα, που δεν λέει να το βάλει κάτω και ακολουθεί το πρόγραμμα αναβάσεων με το VW Golf MK I.
CAT 3
CAT 3 η κατηγορία των Peugeot 106, αφού όλοι οι συμμετέχοντες οδηγούν από ένα τέτοιο!
Ο Κωνσταντίνος Κουτσοδήμος ήταν ο νικητής της κατηγορίας, κάνοντας και τον απόλυτο χρόνο ημέρας και στα δυο σκέλη με 2’.38’’.71 και 2’.36’’.30.
Στην δεύτερη θέση ο Γεώργιος Γκέκας, δίνει το παρών αφού και στην Καβάλα, ήταν στην ίδια θέση.
Το βάθρο της κατηγορίας συμπληρώνει ο Σωτήρης Λάμπογλου που άφησε για λίγο το κάθισμα του συνοδηγού και έπιασε το τιμόνι, ενώ μετά τη νίκη στην Καβάλα, έρχεται αυτή η καλή εμφάνιση, αφήνοντας τον οδηγό του στα ράλλυ, Χαράλαμπο Ευθυμιάδη πίσω του, στην 4η θέση.
Πέμπτος τερμάτισε ο Δημήτρης Κεχαγιάς, από την τοπική λέσχη της Πτολεμαΐδας.
CAT 4
Ο Άγγελος Μπατσίλας με το Suzuki Swift, ήταν νικητής στην κατηγορία CAT 4, έχοντας πίσω του στην δεύτερη θέση τον νικητή της προηγούμενης ανάβασης στην Καβάλα, Αλέξανδρο Ζήσαρο με Citroen Saxo.
Ένας αγωνιζόμενος με πολύ μεγάλη ιστορία στους αγώνες αυτοκινήτου από το 1969, ο Δημήτρης Μανωλόπουλος με Peugeot 106 ήταν ο τρίτος της κατηγορίας, ενώ τέταρτος τερμάτισε ο Μάκης Λακόρτε με ακόμη ένα Peugeot 106, που παρόλη την καλή διάθεση του Μάκη για μια καλή εμφάνιση το 106 είχε άλλη γνώμη με αρκετά προβλήματα να παρουσιάζονται.
Επίσης, ένα Peugeot 106 με τον Αλέξη Μάστορα τερμάτισε στην 5η θέση της κατηγορίας.
FSA
Ο Δημήτρης Κακαράντζας με το Opel Kadett C τερμάτισε στην πρώτη θέση της κατηγορίας FSA, ενώ οΔημήτρης Ντίντοκας με BMW E36 και ο Γρηγόρης Εμμανουήλ με BMW 316 τερμάτισαν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα.
FST2
Στην κατηγορία FST2 υπήρχε ένας και μοναδικός αγωνιζόμενος. Ο Κωνσταντίνος Ζαρμπαλής με BMW318.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ID. PAPAS
Περισσότερες φωτογραφίες: