Το Αθλητικό Σωματείο Start Line, διοργάνωσε το 42ο Ράλλυ Παλάδιο, έχοντας δίπλα του την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υπό την αιγίδα των Δήμων Μάνδρας, Ειδυλλίας και Μεγάρων. Και βέβαια να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε και τον χορηγό ονομασίας ‘’Seajets ‘’που είναι πάντα κοντά στα μηχανοκίνητα δρώμενα του χώρου.
Η χρονιά έκλεισε λοιπόν με έναν από τους πιο ιστορικούς αγώνες του ελληνικού χώρου. Ένας κατεξοχήν ασφάλτινος αγώνας (μόνο το 1982 έγινε σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές και άλλες δυο – τρις φορές μεικτός 1975, 1977, 1978) με πρώτη φορά να λαμβάνει μέρος στις 18 Ιουνίου 1972.
Ο αγώνας είχε έδρα την Μάνδρα Αττικής, όπου στην πλατεία Γκλιάτη, έγινε η εκκίνηση, ο τερματισμός του αγώνα και φιλοξενήθηκε και το service park. Η τελετή απονομής επάθλων στους νικητές έγινε στο Δημοτικό θέατρο Μάνδρας, ενώ ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος πληρωμάτων και αυτοκινήτων έγινε στους χώρους του MR KTEO στο Μοσχάτο Αττικής την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου το απόγευμα.
Το πρόγραμμα του αγώνα είχε τρεις ειδικές διαδρομές, που τα 39 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή καλούνταν να περάσουν από δυο φορές. Την «Αλεποχώρι» των 4.20 χλμ, την «Άγιος Ιωάννης – Μέγαρα» των 8.15 χλμ και την «Μελετάκι» των 8.08 χλμ.
Χρέη προπομπού με το νούμερο «0» στις πόρτες της πανέμορφης Lancia 037, έκαναν οι Γιώργος Βασιλάκης – Νίκος Τσάδαρης, ξυπνώντας αναμνήσεις από WRC.
Νικητές του αγώνα ήταν οι Χρήστος Αυγερόπουλος – Ευστράτιος Γιαβάσης με Citroen Saxo Kit car. Κέρδισαν τις δυο τελευταίες ειδικές του αγώνα και εκμεταλλευόμενοι την ατυχία των Αθανάσιος Μόσχος – Ιωάννη Σαμαρτζή, πήραν τη νίκη, για δεύτερη φορά στο Παλάδιο μετά το 2018.
Πολύ άτυχοι οι Μόσχος – Σαμαρτζής με το Renault Clio Kit car, όταν στην 5η ειδική διαδρομή «Άγιος Ιωάννης – Μέγαρα» μια βλάβη στο τιμόνι και ένα τε τάκε θα τους στερήσει πολύ χρόνο και την πρώτη θέση στην οποία βρίσκονταν. Τελικά θα τερματίσουν στην δεύτερη θέση γενικής.
Μετά από μια πολύ καλή εμφάνιση οι Ανδρέας Νομικός – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης θα τερματίσουν στην τρίτη θέση με το Skoda Fabia S 2000.
Τώρα όσο αφορά στο Ιστορικό Πρωτάθλημα, πρώτοι τερμάτισαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας με την πολύ όμορφη εξίσου δεύτερη Ιταλίδα, Lancia Delta Integrale. Κέρδισαν όλες τις ειδικές και πήραν τη νίκη κλείνοντας μια πάρα πολύ καλή χρονιά.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Ιωάννης Κατσίκας – Νίκος Μπάμπαλης με Ford Escort RS MK II, ενώ το βάθρο των Ιστορικών συμπλήρωσαν οι Ιωάννης Τσαλαματάς – Λάμπρος Ζωγράφος με το Peugeot 309.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ID PAPAS
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- Χρήστος Αυγερόπουλος – Ευστράτιος Γιαβάσης Citroen Saxo Kit car
- Αθανάσιος Μόσχος – Ιωάννης Σαμαρτζής Renault Clio Kit car
- Ανδρέας Νομικός – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης Skoda Fabia S 2000
- Νίκος Καραθανάσης – Βασίλης Καραθανάσης Honda Civic
- Δημήτρης Καπράλος – Κώστας Καραθανάσης Opel Astra G
- Πανάγγελος Ρέκκας – Αλέξιος Μενούντος Peugeot 106
- Βασίλης Κανδηλιώτης – Παντελής Παπανδρέου Peugeot 208
- Νίκος Τύρος – Γιώργος Πολυχρονόπουλος Peugeot 106 S16
- Βίκτωρας Ρέκκας – Κώστας Καρλιώτης Citroen Saxo
- Ευστράτιος Σταματάκης – Φίλιππος Φακουρέλης Peugeot 106
Περισσότερες φωτογραφίες: