Η McLaren GT πάντα ήταν ιδιαίτερη. Ο αντίπαλος της Bentley Continental GT ακολούθησε μια ασυνήθιστη προσέγγιση στα GT με τη διάταξη του κινητήρα στη μέση, αλλά ποτέ δεν απομακρύνθηκε πολύ από το να είναι ένα καλό υπεραυτοκίνητο. Ιδού και η εξέλιξή της…
Αυτή είναι η McLaren GTS, που φέρνει ένα νέο όνομα και ένα σωρό ανανεώσεις που περιλαμβάνουν περισσότερη ισχύ, λιγότερο βάρος και μερικές ακόμα ευχάριστες βελτιώσεις, ενώ προστέθηκαν και επιπλέον 14 ίπποι από τον βασικό V8 διπλοτούρμπινο των 4,0 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ πλέον να αγγίζει τους 635 ίππους!
Η McLaren σημειώνει ότι η πρόσθετη ισχύς μειώνει κατά ένα δέκατο το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα στα 3,2 δευτερόλεπτα, και το 0-200 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα!
Οι υπόλοιπες αλλαγές κάτω από το αμάξωμα είναι λιγότερο εντυπωσιακές αλλά πιθανώς πιο σημαντικές για τους κατόχους GTS. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα ανύψωσης του μπροστινού άξονα μπορεί τώρα να ανυψώσει το αυτοκίνητο σε τέσσερα δευτερόλεπτα, δύο φορές πιο γρήγορα από πριν, ενώ το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης έχει επίσης τροποποιηθεί.
Για τις αισθητικές αλλαγές του, θα χρειαστείτε ένα παρατηρητικό μάτι για να διακρίνετε μια GTS από μια GT στο δρόμο, αφού οι οπτικές διαφορές περιορίζονται στους νέους τροχούς “Turbine” 10 ακτίνων και σε μερικά μαύρα εξωτερικά διακοσμητικά κομμάτια.
Κλείνοντας, δεν υπάρχουν πληροφορίες ακόμη για το πόσο θα κοστίσει η McLaren GTS. Αναμένετε φυσικά να έχει μια ελαφρά αύξηση από τις 165.000 λίρες (192.000 ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία) που ζητάει η McLaren για μία GT…
Περισσότερες φωτογραφίες: