Μετά από μια πρώτη πλήρη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (WEC), συμπεριλαμβανομένης μιας ενθαρρυντικής επίδοσης στο Le Mans και ενός παρθενικού βάθρου (3οι) στη Monza, και έχοντας περάσει μεγάλο μέρος του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν 2024 στο Losail να είναι επικεφαλής, το PEUGEOT 9X8 έχει εφοδιαστεί με αρκετές ουσιαστικές αναβαθμίσεις καθώς φαίνεται ότι θαδιαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο φέτος σε μια απίστευτα ανταγωνιστική κατηγορία Hypercar, που περιλαμβάνει εννέα κατασκευαστές και δεκαεννέα πρωτότυπα.
Στην αρχική του έκδοση, το PEUGEOT 9X8 σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας ένα σύνολο προδιαγραφών που πληρούσαν τους τεχνικούς κανονισμούς που είχαν εκπονηθεί το 2020/2021. Ωστόσο, μεταξύ της φάσης σχεδιασμού του αυτοκινήτου και της αγωνιστικής του εμφάνισης το καλοκαίρι του 2022, οι κανονισμοί άλλαξαν, ανοίγοντας τη δυνατότητα για βελτίωση των επιδόσεων σε ορισμένους τομείς. Ως εκ τούτου, ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές αναθεωρήθηκαν προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές τους και να επιτύχουν τους φιλόδοξους στόχους που έθεσε η Team Peugeot TotalEnergies.
Αφού έκανε την τελευταία της εμφάνιση στα 1812km του Κατάρ, στον εναρκτήριο γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA2024 η έκδοση 2023 του PEUGEOT 9X8 πρόκειται τώρα να ανοίξει τον δρόμο στην έκδοση του 2024 στον αγώνα 6 Hours of Imola, δεύτερο γύρο της σεζόν FIA WEC, το επόμενο Σαββατοκύριακο στις 21 Απριλίου…