First ImpressionsOn The RoadPresentations

Νέα BMW Σειρά 1: Από 170 ίππους και 28.960 ευρώ!

Με φόντο την ποδοσφαιρική πανδαισία του EURO 2024 που οργανώνεται στη Γερμανία, η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW παρουσίασε τις πρώτες εκδόσεις και τιμές της νέας Σειράς 1, η οποία κλείνει πλέον… 20 χρόνια!

Και ίσως δεν είναι τυχαίο ότι η πρώτη γενιά της Σειράς 1 είχε παρουσιαστεί το -τόσο σημαντικό για την Ελλάδα- 2004, όταν η Εθνική μας Ομάδα κέρδιζε τότε το… ΕURΟ στην Πορτογαλία και βέβαια οργανώναμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες…

Με σημαντική και εκτεταμένη, λοιπόν, ανανέωση παρουσιάστηκε η νέα Σειρά 1 της BMW στους εκπροσώπους του Ειδικού Τύπου, σχεδόν τέσσερις μήνες πριν το λανσάρισμά της στην ελληνική αγορά!

Οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι αμέσως εμφανείς ενώ είναι διαφοροποιημένες και οι διαστάσεις του αυτοκινήτου. Ο δε εξοπλισμός του είναι πάντα πλούσιος, ξεκινώντας ακόμα και από τη βασική του έκδοση. Στην οποία, πλέον, περιλαμβάνεται και το αυτόματο κιβώτιο Steptronic διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, καθώς δεν υπάρχει πλέον κιβώτιο χειροκίνητο στη νέα Σειρά 1.

Το μήκος της νέας Σειράς 1 έχει αυξηθεί κατά 42 χλστ. φτάνοντας στα 4,361 μ., με το μεταξόνιο να είναι 2,670 μ. Το πλάτος του αμαξώματος είναι στα 1,800 μ. και το ύψος έχει αυξηθεί κατά 2,5 εκ. φθάνοντας στο 1,459 μ.

Όσο για τα διαθέσιμα χρώματα, διατίθεται σε δύο απλά εξωτερικά χρώματα και επτά μεταλλικά. Επίσης, διατίθενται με τέσσερα ξεχωριστά φινιρίσματα τα οποία υπογράφει το BMW Individual καθώς και μια μεγάλη σειρά ειδικών βαφών μέσα από την ίδια συλλογή, ενώ σημειώστε πως η νέα BMW Σειρά 1 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που προσφέρεται (προαιρετικά) με διχρωμία οροφής, όπως έχομε συνηθίσει και από τα Mini.

Φυσικά, όταν αναφερόμαστε σε ένα νέο μοντέλο BMW το μυαλό μας πάει αμέσως στους κινητήρες και η νέα Σειρά 1 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Αρχικά, θα προσφέρεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, έναν πετρελαίου και δύο βενζίνης από τους οποίους ο ένας θα είναι της οικογένειας Μ με 300 ίππους για σούπερ επιδόσεις!

Ο δε πετρελαιοκινητήρας και ο βασικός βενζινοκινητήρας θα συνδυάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα 48V φτιάχνοντας, έτσι, δύο ήπια υβριδικά σύνολα.

Η αρχική έκδοση «120», φοράει τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 και η συνδυαστική ισχύς με τον 48βολτο ηλεκτροκινητήρα είναι 170 ίπποι και επιταχύνεται από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Και φυσικά η «120» έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, καθώς η τιμή της ξεκινάει από τις 28.960 ευρώ…

Στον στάνταρ εξοπλισμό της περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών (από 16 στο απερχόμενο μοντέλο), σύστημα πολυμέσων με λειτουργικά συστήματα Android Auto και Apple CarPlay, πλατφόρμα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Driving Assistant, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς led, θερμαινόμενα καθίσματα, συναγερμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, αυτόματο κλιματισμό.

Επίσης, στον βασικό εξοπλισμό βρίσκουμε αυτό που η BMW ονομάζει Live Cockpit Plus με τo σύστημα πλοήγησης BMW maps βασισμένο στο cloud, κ.α.

Η έκδοση 120d φοράει τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα συνδυαστικής ισχύος 163 ίππων με 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και η δε τιμή της ξεκινάει από 35.960 ευρώ.

Κλείνοντας με την σούπερ σπορ έκδοση, την Μ135 xDrive, φοράει και αυτή 2λιτρο (4κύλινδρο) κινητήρα με 300 ίππους όπως ήδη αναφέραμε και προσφέρεται με ό,τι τελευταίο έχει να παρουσιάσει το BMW Motorsport. Η τιμή της αρχίζει από 55.200 ευρώ και δεν τελειώνει… πουθενά!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!