On The RoadTest Drives & Rides

Δοκιμή: Dacia Duster 1.0 TCe 100 PS LPG 4×2

7.5

Η τρίτη έπαρση της σημαίας…

Πολλές μάρκες αυτοκινήτων έχουν στην γκάμα τους και κάποιο μοντέλο που αποτελεί τη σημαία τόσο αυτής, όσο και ολόκληρης της μάρκας, ενώ συνήθως σε αυτό ρίχνουν και τη μεγαλύτερη βαρύτητα, μιας και είναι αυτό το οποίο τους «χαρίζει» πωλήσεις και φυσικά δημοσιότητα.

Για την Dacia, αναμφίβολα το μοντέλο-σημαία είναι το Duster, αφού από το 2010 που πρωτοεμφανίστηκε η πρώτη γενιά του στην αγορά κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον του κόσμου, που άφηνε σε δεύτερη μοίρα την πολυτέλεια ή την αυξημένη τεχνολογία και εστίαζε ξεκάθαρα στην πρακτικότητα και στις βασικές αρχές που πρέπει να έχει ένα όχημα ελευθέρου χρόνου (ικανότητες εκτός δρόμου, απόσταση από το έδαφος, αυξημένους χώρους, κα).

Αυτό έκανε το Duster να αγαπηθεί όσο λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα, δημιουργώντας ένα φανατικό κοινό γύρω από το όνομά του (κυρίως λόγω των αυξημένων δυνατοτήτων για εκτός δρόμου οδήγηση) και φυσικά την Dacia να προσπαθεί να το κρατάει πάντα επίκαιρο ώστε να μπορεί να αντικρούει τον άκρως επιθετικό ανταγωνισμό της κατηγορίας Β.

Θέλοντας να ακριβολογούμε, το Duster σε αυτήν την σχεδόν 15ετία εξελίχθηκε μέσα από δύο γενιές και δύο ενδιάμεσα facelift (ένα σε κάθε γενιά) που ούτε λίγο, ούτε πολύ, κατάφεραν να φέρουν στην Dacia 2,2 εκατ. πωλήσεις του μοντέλου και φυσικά το έναυσμα για να δημιουργήσει τη νέα, τρίτη γενιά του, η οποία αποκαλύφθηκε στις αρχές της χρονιάς που διανύουμε.

Το Duster III λοιπόν -όπως το χαρακτηρίζει η εταιρεία- είναι πλέον εδώ και παραμένοντας πιστό στις ρίζες του, συνεχίζει να είναι σχετικά προσιτό, να έχει τετρακίνητες εκδόσεις στην γκάμα του και μία από τις υψηλότερες αποστάσεις από το έδαφος της κατηγορίας, ενώ έχει υιοθετήσει ένα πιο macho παρουσιαστικό, ένα πιο μοντέρνο εσωτερικό με βιώσιμα υλικά και κάποια πιο αποτελεσματικά υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης που ήρθαν όμως για να «αντικαταστήσουν» τον άκρως πετυχημένο πετρελαιοκινητήρα (τα μισά Duster που κυκλοφορούν είναι ντίζελ) του προηγούμενο μοντέλου.

Ευτυχώς, μαζί του, δεν καταργήθηκε και η έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου) που γνωρίσαμε παλαιότερα, καθώς είναι και η έκδοση του Duster που το κάνει πραγματικά τον ιδανικό σύμμαχο στις οικονομικές μετακινήσεις, γεγονός που απασχολεί και τους περισσότερους σήμερα.

Ε, αυτή, λοιπόν, την έκδοση δοκιμάζουμε σήμερα εδώ…

Εμφανής εξέλιξη

Είναι πλέον πασιφανές ότι η Dacia τα τελευταία δυο χρόνια έχει εξελιχθεί σε επίπεδο σχεδιασμού, αφού το Sandero στην τρίτη -και πλέον πρόσφατη- γενιά του έγινε αρκετά ομορφότερο από τους προκατόχους του και το Jogger καταφέρνει να κρύβει περίτεχνα την επταθέσια διάταξή του σε ένα μοντέρνο αμάξωμα, ενώ με το Duster, αυτή η νέα σχεδιαστική προσέγγιση της εταιρείας πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα

Αρχίζοντας από το μπροστινό μέρος, αυτό είναι τελείως διαφορετικό από το προηγούμενο μοντέλο, καθώς στο Duster III υιοθετεί μια πιο οριζόντια μορφή που δένει όμορφα με το ανανεωμένο λογότυπο της εταιρείας.

Αυτό, μέσω δύο οριζόντιων λευκών γραμμών, εκτείνεται κατά μήκος της γρίλιας και στα φώτα ημέρας LED, όταν ο ογκώδης προφυλακτήρας είναι πλαστικός και εμποτισμένος με χρώμα (όχι απλά βαμμένος), ώστε οι τυχόν γρατσουνιές να «κρύβονται» και φυσικά να ενισχύεται ο πιο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του μοντέλου.

Σύμφωνα με αυτή τη λογική, πλαστικός είναι επίσης και ο πίσω προφυλακτήρας (εξίσου εξογκωμένος), καθώς και οι θόλοι των τροχών και τα μαρσπιέ, με τα τελευταία μάλιστα να είναι και από ένα μείγμα ανακυκλωμένων πλαστικών “Starkle”, δείχνοντας τη μεγαλύτερη φιλικότητα του μοντέλου προς το περιβάλλον.

 

Ενώ στην επίτευξη των μέγιστων δυνατών εντυπώσεων συμβάλει τόσο το ιδιαίτερο καπό με το διογκωμένο περίγραμμα, όσο και τα φώτα τύπου μπούμερανγκ πίσω, η χάλκινη απόχρωση σε καθρέπτες και σήμα πέμπτης θύρας, οι νέας σχεδίασης ζάντες (από 16 έως 18 ίντσες) και φυσικά οι ράγες οροφής, που μπορούν να ξεβιδωθούν και να περιστραφούν κατά 90 μοίρες για να σχηματίσουν μια τυπική σχάρα που σηκώνει αντικείμενα με βάρος έως 80 κιλά.

Σε νέα πλατφόρμα

Εκτός όμως από τη νέα εμφάνιση, το Duster ΙΙΙ βασίζεται και σε νέα πλατφόρμα, τη νεότερη του γκρουπ CMF-B, στην οποία στηρίζονται επίσης τα τελευταία Renault Clio, Arkana και Captur, καθώς και κάποια μοντέλα των Nissan και Mitsubishi λόγω συμμαχίας.

Αυτό έγινε για να μπορέσουν να ενσωματωθούν στην γκάμα του μοντέλου και οι υβριδικές εκδόσεις που υπάρχουν στα υπόλοιπα «αδελφικά» μοντέλα του ομίλου, κάποια νέα πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, υποβοήθηση στάθμευσης πίσω, κ.α.) και φυσικά για αύξηση των χώρων λόγω «ευελιξίας» της συγκεκριμένης πλατφόρμας.

Έτσι, παρά το γεγονός ότι το Duster φαίνεται πιο ογκώδες, στην πράξη είναι μόλις 2 χλστ. μακρύτερο και 9 χλστ. πλατύτερο από τον προκάτοχό του (Μήκος: 4,34 μ., Πλάτος: 1,81 μ.), με μόνο το ύψος να είναι κατά 3 χλστ. μικρότερο για καλύτερη αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας Cd: 0,36).

Βέβαια, παρά την ελάχιστη αυτή «ανάπτυξη», η νέα πλατφόρμα έχει επιφέρει βελτιωμένο χώρο στην καμπίνα, με τον χώρο αποσκευών να κυμαίνεται από 453 έως 1545 λίτρα και τους εμπρός επιβάτες να έχουν άφθονο χώρο τόσο για το κεφάλι, όσο και μεταξύ τους, ενώ στην πίσω σειρά καθισμάτων εμφανίζεται και η μεγαλύτερη βελτίωση.

Εκεί, η Dacia ισχυρίζεται ότι έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ. ο χώρος για τα πόδια, κάτι που μπορούμε να πιστέψουμε, καθότι ακόμα και ένας σχετικά ψηλός επιβάτης μπορεί να βολευτεί άνετα, ενώ υπάρχει και καλή πρόσβαση για παιδικά καθίσματα μέσω των πλατιά ανοιγόμενων πίσω θυρών (συν δύο σημεία ISOFIX) και δυνατότητα αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού προς τα εμπρός (κατά 45 μοίρες) για μεγάλα φορτία.

Με αύξηση και στο τομέα της τεχνολογίας

Πέρα όμως την αύξηση των εσωτερικών χώρων, το Duster δέχτηκε ενίσχυση και στον τομέα της τεχνολογίας, αφού κακά τα ψέματα αυτός ήταν και ο τομέας που υστερούσε περισσότερο το μοντέλο στις δύο απερχόμενες γενιές του.

Έτσι, πλέον έχουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών μπροστά από τον οδηγό και μια νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το infotainment με ασύρματο Apple CarPlay/Android Auto και μερικές θύρες USB-C από κάτω του.

Και αν αυτά έχουν κάποια σημασία στους σύγχρονους εν δυνάμει αγοραστές, ακόμη μεγαλύτερη σημασία έχουν τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που προστέθηκαν στο Duster, όπως το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας με ειδοποίηση ταχύτητας, η υποβοήθηση στάθμευσης πίσω, το σήμα έκτακτης ανάγκης, η προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και ο «συναγερμός» προσοχής του οδηγού, που δυστυχώς όμως δεν κατάφεραν να προσδώσουν στο Duster τη μέγιστη δυνατή διάκριση στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, αφού βαθμολογήθηκε με τρία από τα πέντε αστέρια.

Από άποψη εμφάνισης και ποιότητας τώρα, ενώ οπτικά τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και με αρκετή δόση προσωπικότητας χάρη σε εντυπωσιακές λεπτομέρειες (βλ. αναγραφή του ονόματος σε ταμπλό, χρωματισμένους αεραγωγούς, διακόπτες τύπου πιάνου, κ.α.), υπάρχει ακόμα μια αξιοσημείωτη έλλειψη μαλακών πλαστικών, με τα αντίστοιχα σε πόρτες, ταμπλό και κονσόλα να είναι σκληρά, αλλά τουλάχιστον να δείχνουν αξιοπρεπή για την αξία του αυτοκινήτου και ικανά να αντέξουν ακόμα και σε βάναυση χρήση στην πάροδο του χρόνου.

Με τρεις παρουσίες, αλλά και μία σημαντική απουσία!

Το νέο Duster διατίθεται στην αγορά με μια γκάμα κινητήρων που απαρτίζεται από τρεις επιλογές (ένα ήπιο υβριδικό, ένα πλήρως υβριδικό και ένα που συνδυάζει βενζίνη με υγραέριο), αλλά δυστυχώς έχει χάσει την επιλογή του ντίζελ, που προτιμήθηκε από ουκ ολίγους κατόχους στις προηγούμενες γενιές του μοντέλου.

Έτσι πλέον, η γκάμα έχει ένα τρικύλινδρο, ήπιο υβριδικό, βενζινοκίνητο σύνολο 1,2 λίτρων που αποδίδει 130 ίππους με 230 Nm και μπορεί να κινεί είτε τους εμπρός, είτε τους τέσσερις τροχούς (αναλόγως έκδοσης), το οποίο είναι και αισθητά φθηνότερο από το «κλασικό» υβριδικό της γκάμας. Αυτό, συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 140 ίππους και συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 4 σχέσεις για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και 2 για το ηλεκτρομοτέρ), με την κίνηση να γίνεται αποκλειστικά από τους εμπρός τροχούς.

Όπως αντίστοιχα μόνο στους εμπρός τροχούς μεταδίδεται η κίνηση και στην τρίτη έκδοση της γκάμας, που συνδυάζει την καύση της βενζίνης με αυτή του υγραερίου.

Η συγκεκριμένη (LPG) έκδοση, κινείται από έναν τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του λίτρου, που συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και παράγει 90 ίππους με 160 Nm ροπής στη λειτουργία βενζίνης και 100 ίππους με 170 Nm ροπής στην λειτουργία υγραερίου.

Μάλιστα, η παραπάνω διαφορά της απόδοσης έχει και την επίπτωσή της στο τομέα των επιδόσεων, αφού το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο παραπάνω με τη χρήση υγραερίου απ΄ ότι με τη χρήση βενζίνης, όταν αντίστοιχα καταναλώνει και διαφορετικά λίτρα ανά 100 χλμ.

Εμείς, στην πράξη, είδαμε ότι το Duster με τη χρήση βενζίνης καταναλώνει περίπου 7,7 λίτρα/100χλμ. σε μεικτή χρήση, όταν με τη χρήση υγραερίου καταναλώνει 9,1 λίτρα/100χλμ., με αποτέλεσμα να μπορεί να διανύει περισσότερα από 1000 χλμ. και με τις δυο δεξαμενές γεμάτες (50 λίτρα για βενζίνη και 51 λίτρα για LPG).

Η επίπτωση της νέας πλατφόρμας στην οδηγική συμπεριφορά…

Μπορεί οι -ως επί το πλείστον- υποψήφιοι αγοραστές του Duster να μην προσδοκούν μια premium ή σπορ οδηγική συμπεριφορά αλλά μία αξιοπρεπή και ασφαλή, και το νέο «ρουμάνικο» SUV είναι σε θέση να τους καλύψει, αφού είναι αρκετά βελτιωμένο σε αρκετούς τομείς.

Αυτό συμβαίνει σίγουρα χάρη της νέας πλατφόρμας, αλλά και σε επιμέρους τομείς που έχουν επέμβει οι τεχνικοί της εταιρείας, οι οποίοι έχουν βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο απορροφάει η ανάρτηση τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Κάτι που «μεταφράζεται» όντως και στην πράξη, αφού το Duster καταφέρνει να είναι αρκετά πιο σταθερό από πριν και ταρακουνάει μόνο όταν περνάει πάνω από μια πραγματικά τραχιά άσφαλτο, με αποτέλεσμα να προσφέρει αξιοπρεπή επίπεδα άνεσης και κατ’ επέκταση ευχαρίστηση.

Στην ευχαρίστηση συντελεί και η ψηλή θέση οδήγησης, που σε συνδυασμό με το ρυθμιζόμενο τιμόνι σε κάνουν εύκολα να βρεις την ιδανική για εσένα θέση, κατά την οποία θα μπορέσεις να έχεις και τη μέγιστη δυνατή ορατότητα, μιας και τα πιο μικρά παράθυρα σε σχέση με το παρελθόν δεν βοηθούν και τόσο.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, το Duster είναι ένα αρκετά ικανό και ευκολοδήγητο σύγχρονο SUV, που μπορεί να μη δίνει έμφαση στην διασκεδαστική οδήγηση, αλλά δίνει έμφαση στην άνεση και στην σταθερότητα, ενώ ακόμα και στις δικίνητες εκδόσεις -και με απόσταση από το έδαφος 20,9 εκατ. (21,7 στις τετρακίνητες εκδόσεις)- μπορεί να κινηθεί ακόμα και σε κάποιες εκτός δρόμου διαδρομές, που δεν απαιτούν φυσικά τη χρήση τετρακίνησης.

Παραμένει προσιτό

Αναμφίβολα, το βασικό χαρακτηριστικό που έκανε το Duster να αναδειχθεί στις δύο απερχόμενες γενιές του ήταν η χαμηλή τιμή που διατέθηκε στην αγορά, ακόμα και στις τετρακίνητες εκδόσεις, κάτι που εν μέρει ισχύει και στη σημερινή, νέα γενιά.

Και λέμε εν μέρει, γιατί μπορεί ναι μεν το Duster να διατίθεται και σήμερα στην ελληνική αγορά με εξαιρετικά χαμηλή τιμή, αλλά η τιμή αυτή αφορά τις δικίνητες εκδόσεις και όχι τις τετρακίνητες, που ξεκινούν πλέον από αρκετά υψηλότερα επίπεδα.

Πιο συγκεκριμένα, το Duster ξεκινά από μόλις 19.950 ευρώ για το βασικό (Essential) TCe 100 Bi-Fuel σαν της δοκιμής, όταν για το φθηνότερο ήπια υβριδικό 1.200άρι με τους 130 ίππους απαιτούνται 23.990 ευρώ και για το πλήρως υβριδικό 28.890 ευρώ, με τις τετρακίνητες εκδόσεις να ξεκινούν από τα 26.990 ευρώ!

Και μπορεί η φθηνότερη τετρακίνητη έκδοση να κοστίζει σχεδόν 8.000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με την αντίστοιχη του προηγούμενου Duster, αλλά παραμένει ακόμα σε ανταγωνιστικά επίπεδα (το τετρακίνητο Suzuki Vitara που είναι ο άμεσος ανταγωνιστής ξεκινάει από 25.530 ευρώ), ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σαν αυτοκίνητο είναι εμφανώς βελτιωμένο σε όλους τους τομείς.

Είναι, λοιπόν, εν κατακλείδι, ένα από τα πιο προσιτά SUV που μπορείτε να αγοράσετε σήμερα, προσφέροντας πρακτικά χαρακτηριστικά χωρίς τη σχετικά υψηλή τιμή των πιο premium ανταγωνιστών, αλλά και χωρίς κάποια από τα χαρακτηριστικά αυτών.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Βαγγέλης Παμπούκης

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.0T
Καύσιμο Βενζίνη + Υγραέριο
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι 3 σε σειρά
Βαλβίδες 12
Μεγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 90/4600 – 4900 (Βενζίνη) | 100/4600 – 5000 (LPG)
Μεγ. Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 160/2200 – 3750 (Βενζίνη) | 170/2000 – 3500 (LPG)
Θέση Εμπρός, εγκάρσια
Τροφοδοσία Έμμεσος ψεκασμός πολλαπλών σημείων, υπερτροφοδότηση
Εκκεντροφόροι 2ΕΕΚ
Διάμ. X Διαδρ. (χλστ.) 72,2 x 81,3
Σχέση συμπίεσης 10,5:1
Κιλά/ίππο 12,7
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκός
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική δοκός
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι 280 χλστ.
Πίσω Ταμπούρα 9 ιντσών
ΤΙΜΟΝΙ
Σύστημα Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,8
Κύκλος στροφής (μέτρα) 10,9
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων
Σχέση μετάδοσης 1η 20.80
Σχέση μετάδοσης 2η 12.20
Σχέση μετάδοσης 3η 8.00
Σχέση μετάδοσης 4η 5.60
Σχέση μετάδοσης 5η 4.30
Σχέση μετάδοσης 6η 3.40
Σχέση μετάδοσης 7η
Σχέση μετάδοσης 8η
όπισθεν
Τελική σχέση μετάδοσης 1.00
ΤΡΟΧΟΙ
Διάσταση 17×7,5J
Υλικό Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών Hankook Ventus Prime 4
Διάσταση ελαστικών 215/65 R17
Ρεζέρβα Κιτ επισκευής
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΒΑΡΗ
ΜήκοςXπλάτοςXύψος (χλστ.) 4373x1813x1616
Μεταξόνιο (χλστ.) 2657
Μετατρόχιο εμπρός (χλστ.) 1574
Μετατρόχιο πίσω (χλστ.) 1573
Αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,36
Βάρος (κιλά) 1270
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 453 – 1545
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-60 χλμ./ώρα (δευτ.) 4,5
0-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 12,3
0-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 17,8
60-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 8,3
80-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 9,8
0-400 μέτρα (δευτ.) 17,9
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 41
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα/100χλμ.) – ΡΥΠΟΙ (γρ./χλμ.)
Μέση τιμή κατασκευαστή 6,5 (Βενζίνη) – 8,1 (LPG)
Μέση τιμή δοκιμής 7,7 (Βενζίνη) – 9,1 (LPG)
Αυτονομία (χλμ.) 1000+
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 50 (Βενζίνη) – 51 (LPG)
Εκπομπή CO2 147 (Βενζίνη) – 126 (LPG)
ΤΙΜΗ (ευρώ)
Βασικής έκδοσης 19.950
Αυτοκίνητου δοκιμής 25.390

Δείτε όλες τις φωτογραφίες της δοκιμής:

Συμπερασματικά...

7.5
Στην τρίτη του γενιά, το Dacia Duster συνεχίζει να προσφέρει εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής ως ένα στιβαρό, μικρό SUV, τη στιγμή που διαθέτει μια νέα και εντυπωσιακή εμφάνιση, περισσότερους χώρους και μια αναβαθμισμένη οδηγική συμπεριφορά, που δείχνει εμφανώς την έμφασή της στην άνεση. Στην έκδοση δε με τον κινητήρα διπλού καυσίμου, προσφέρει εξαιρετική οικονομία χρήσης και μια αυτονομία που δύσκολα μπορεί να βρει κάποιος σε άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο, που ενδεχομένως μπορεί να υπερτερεί σε επίπεδο τεχνολογίας και ποιότητας.
9.0

Εξωτερικό

9.0

Εσωτερικό - Χώροι

9.0

Κινητήρας - Κατανάλωση

4.0

Επιδόσεις

6.0

Οδική Συμπεριφορά

8.0

Σχέση Ποιότητας - Τιμής

Υπέρ

  • +Εμφάνιση μέσα - έξω
  • +Χώροι - Πρακτικότητα
  • +Στιβαρότητα καμπίνας
  • +Άνεση
  • +Κόστος κίνησης
  • +Ροπή στις μεσαίες στροφές
  • +Αυτονομία
  • +Απόσταση από το έδαφος
  • +Εξοπλισμός
  • +Τιμή

Κατά

  • -Ορατότητα
  • -Σκληρά πλαστικά
  • -Τιμόνι
  • -Ηχομόνωση
  • -Φρένα
  • -Κατανάλωση υπό πίεση
  • -3 αστέρια στο Euro NCAP
  • -Απουσία ρεζέρβας
Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!