Λίγες μέρες μετά την διαρροή εικόνων από την επερχόμενη M3 CS Touring, η BMW αποκαλύπτει σήμερα και επίσημα το σκληροπυρηνικό στέισον μοντέλο της, το οποίο με βάση την M3 Touring, αλλά αυξημένη απόδοση, βελτιωμένο πλαίσιο και λιγότερα κιλά, ήρθε για να αποτελέσει το απόλυτο οικογενειακό όχημα για όσους αγαπούν τα γκάζια και έχουν παιδιά…
Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του διπλά υπερτροφοδοτούμενου εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα «S58» των 3,0 λίτρων της BMW, που τώρα αποδίδει 550 ίππους (20 ίππους περισσότερο από την BMW M3 Competition Touring) και 650 Nm ροπής!
Η αυξημένη αυτή απόδοση κάνει τη M3 CS Touring να μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα (ένα δέκατο γρηγορότερα από την BMW M3 Competition Touring), το 0-200 χλμ./ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα και το 80-120 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα με 4η και 3,5 δευτερόλεπτα με 5η σχέση, νούμερα ικανά για να προλάβεις το σχολικό των παιδιών σου (!), όταν η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα εξωπραγματικά 300 χλμ./ώρα!
Πέρα όμως των ακραίων επιδόσεων, η M3 CS Touring έχει δεχθεί και επιμέρους βελτιώσεις για να προσφέρει ακόμη (!) μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: BMW M Driving Experience: Το ζούμε στις Σέρρες με κάθε πρόσφατη δημιουργία του M Division, είτε με δύο, είτε με τέσσερις τροχούς!
Πιο συγκεκριμένα, όπως τα M3 CS και M4 CS, έτσι και εδώ, έχουμε προσαρμοζόμενη ανάρτηση, αυξημένη ακαμψία, πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης και παραμετροποιήσιμο DSC, όταν ταυτόχρονα υπάρχει και ένα νέο σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφράγματα. Αυτά παρέχουν ένα πιο επιθετικό soundtrack όταν είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία Sport ή Sport+.
Όσο για τη μεταφορά της δύναμης στον δρόμο, όπως και στην «βασική» M3 Touring, έτσι και στην περίπτωση της M3 CS Touring, η μετάδοση της κίνησης συνδυάζει ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν τη λειτουργία 4WD Sport για να κατευθύνουν περισσότερη ισχύ προς τα πίσω ή τη λειτουργία 2WD που στέλνει τα πάντα στο πίσω μέρος και απενεργοποιεί το δυναμικό έλεγχο ευστάθειας (DSC), με το ενεργό πίσω διαφορικό να χειρίζεται την κατανομή της ροπής…
Επιπλέον των παραπάνω, έχει μειωθεί και το καθαρό βάρος του αυτοκινήτου σε σχέση με την «απλή» M3 Touring κατά 15 κιλά (από 1.865 κιλά σε 1.850 κιλά), χάρη στις μπροστινές εισαγωγές αέρα, το καπό, τον μπροστινό διαχωριστή, τον πίσω διαχύτη και τα καπάκια των πλαϊνών καθρεπτών που είναι κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για την κεντρική κονσόλα, τις επενδύσεις του ταμπλό και τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων, με το τελικό «μέτρο» εξοικονόμησης βάρους να έρχεται από ένα σετ μπάκετ καθισμάτων M Carbon.
Επίσης, στην εξοικονόμηση βάρους συνεισφέρουν και οι σφυρηλατημένοι ελαφροί τροχοί (19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω) που τοποθετούνται στάνταρ και περικλείονται από τα Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία είναι σχεδιασμένα για πίστα. Όσοι πελάτες δεν έχουν στα καθημερινά σχέδιά τους τη χρήση στην πίστα, διατίθενται και πιο συμβατικά ελαστικά (για χρήση στον δρόμο), χωρίς μάλιστα επιπλέον χρέωση.
Εμφανισιακά τώρα, οι αλλαγές στο αμάξωμα της M3 CS Touring ταιριάζουν με αυτές που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα CS. Μπροστά υπάρχει ένας νέος διαχωριστής αέρα με επιπλέον πτερύγια αεροδυναμικής, μια μάσκα με απογυμνωμένη πλάτη -και εντυπωσιακό κόκκινο περίγραμμα- και διακριτικά κίτρινα φώτα ημέρας, ενώ υπάρχουν άφθονα εκτεθειμένα τμήματα από ανθρακόνημα, μαύρες ματ απολήξεις της εξάτμισης και περισσότερες κόκκινες πινελιές στην αεροτομή οροφής.
Στο εσωτερικό, υπάρχει ένα τιμόνι επενδυμένο με Alcantara -και κόκκινη ραφή στο «σημείο 0»- με ειδικά κουμπιά για την ενεργοποίηση των εξατομικευμένων λειτουργιών οδήγησης, μια οθόνη αφής 14,9 ιντσών, ένα head-up display και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με φωτεινή επισήμανση για αλλαγή ταχυτήτων στο επάνω μέρος, κ.α.
Και αν όλα αυτά μπορεί να τα βρει κάποιος και στην κανονική M3 CS ή στην M4 CS (δες εδώ), αυτό που δεν μπορεί να βρει είναι η πρακτικότητα που προσφέρει ο χώρος αποσκευών των 500 λίτρων, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων γίνεται 1.510 λίτρα και ξεπερνάει κατά πολύ ακόμα και τους χώρους αποσκευών που συναντάμε σε μεγάλα SUV μοντέλα.
Για όσους τώρα αγαπούν τα γκάζια αλλά «βρέθηκαν» με παιδιά, η BMW θα κατασκευάσει σε περιορισμένο αριθμό την M3 CS Touring στο εργοστάσιό της στο Μόναχο (όπου κατασκευάζονται και οι BMW M3 και M3 Touring), με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται τον Μάρτιο και τις τιμές της εκάστοτε αγοράς να ανακοινώνεται προσεχώς. Μείνετε συντονισμένοι…
Περισσότερες φωτογραφίες: