Auto NewsFirst ImpressionsNewsOn The RoadPresentations

Alfa Romeo Giulia SWB Zagato: Κομψοτέχνημα!

Η Zagato αποκάλυψε τη μία και μοναδική (στην κυριολεξία) Alfa Romeo Giulia SWB Zagato για να γιορτάσει τα 100 χρόνια της συνεργασίας της με την Alfa Romeo και πρόκειται για ένα πραγματικό κομψοτέχνημα 540 ίππων…

Η Zagato -για όσους δεν τη γνωρίζουν- είναι μία εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων που εδρεύει -και αυτή μαζί με την Alfa Romeo- στο Μιλάνο και στο παρελθόν μας έχει δείξει ουκ ολίγες εντυπωσιακές δημιουργίες, με την πρώτη εξ’ αυτών να εμφανίζεται το 1921 και να έχει ως βάση μια Alfa Romeo G1…

Από τότε, έχουμε δει διάφορες δημιουργίες της Zagato με βάση μια Alfa Romeo, όπως η 1600 Junior Zagato, η SZ και πιο πρόσφατα η Alfa Romeo TZ3 Stradale…

Στο σήμερα και για τον εορτασμό αυτών των 100 ετών συνεργασίας της ιταλικής καροτσερίας με την Alfa, η Zagato αποκάλυψε ένα Grand Tourer μοντέλο κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από αυτήν, που ονομάζεται Giulia SWB Zagato και εφοδιάζεται με τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης της Giulia GTAm, με τη μόνη διαφορά ότι εδώ έχουμε μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, αντί για το αυτόματο 8άρι της GTAm.

Αυτό σημαίνει ότι κάτω από αυτό το μακρύ, χαμηλό καπό (το οποίο ανοίγει επίσης προς τα εμπρός) βρίσκεται ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας των 2,9 λίτρων που αποδίδει 540 ίππους και 600 Nm ροπής, με την ισχύ να στέλνεται στους πίσω τροχούς, χωρίς ωστόσο η Zagato να δίνει στη δημοσιότητα στοιχεία επιδόσεων.

Σχεδιαστικά, η νέα Giulia SWB Zagato αποτίνει φόρο τιμής στα παλιά σχέδια, με τις συνολικές αναλογίες να απέχουν πολύ από την τετράθυρη Giulia και να μοιάζουν περισσότερο με το TZ3 και το Junior Zagato της Zagato. Αυτό φαίνεται εξάλλου και από το κοντύτερο μεταξόνιο που δείχνει την παρέμβαση της Zagato στην πλατφόρμα Giorgio, καθώς και στους διαφοροποιημένους προβόλους των τροχών, ώστε να μπορέσει να κουμπώσει το νέο ανθρακονημάτινο κέλυφος.

Σε επίπεδο λεπτομερειών, στο μπροστινό μέρος διακρίνουμε τα φώτα της Tonale, την πολύ χαμηλή χαρακτηριστική γραμμή στο καπό, το πατροπαράδοτο άνοιγμα “Trefoil” της Alfa Romeo, τους τροχούς και τα φρένα (με τις κίτρινες δαγκάνες) της GTAm, ενώ φυσικά τις εντυπώσεις κλέβουν οι πόρτες που δεν έχουν εμφανή χειρολαβές για το άνοιγμά τους, με το τελευταίο να γίνεται από ένα μικροσκοπικό κουμπί στην κολόνα Β.

Στο πίσω μέρος μπορούμε να δούμε το αγαπημένο στυλ «Kammback» του Zagato, σε συνδυασμό με μια τεράστια πίσω μπάρα φωτισμού και από κάτω υπάρχει ένας μεγάλος διαχύτης με τις απολήξεις της εξάτμισης τοποθετημένες στο κέντρο, όπως και στην GTAm.

Στα ενδότερα, η Zagato χρησιμοποιεί αυτούσιο το εσωτερικό της Giulia, με τις λιγοστές αλλαγές να εντοπίζονται από τη μέση της κονσόλας και επάνω και ειδικότερα στην διαφορετική σχεδίαση της οθόνης του infotainment, ενώ φυσικά κυριαρχεί το πράσινο χρώμα και υπάρχουν ραφτά ανάγλυφα σήματα Z και Alfa Romeo στα δερμάτινα καθίσματα.

 

Κλείνοντας, η Zagato λέει ότι η Giulia SWB κατασκευάστηκε για έναν Γερμανό πελάτη που τυγχάνει να έχει μια Alfa Romeo SZ μαζί με διάφορες Aston Martin διασκευασμένες από τη Zagato…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!