Auto NewsNews

Αποκάλυψη για τη νέα Porsche 911 GT3!

Η Porsche γιορτάζει την 25η επέτειο της σειράς GT3, αποκαλύπτοντας το νέο σπορ μοντέλο στην εκδοχή 992.2, που φέρνει μια νέα εμφάνιση, καλύτερες επιδόσεις στην πίστα και περισσότερη άνεση στον δρόμο…

Αρχίζοντας από την ιστορία, το σήμα “GT3” κόσμησε για πρώτη φορά το γερμανικό sportcar τον Μάρτιο του 1999 με την 911 της γενιάς 996 και από τότε αποτελεί την πλέον καθαρόαιμη έκδοση στην γκάμα του μοντέλου.

Στη γενιά που μόλις αποκαλύφθηκε (992.2), η GT3 φέρνει κάποιες μηχανικές τροποποιήσεις, με σκοπό τη μέγιστη οδηγική απόλαυση και -όσο είναι εφικτό- τη μέγιστη εφικτή οικολογία.

Υπό αυτό το πρίσμα, έχουμε νέες κυλινδροκεφαλές, άγριους εκκεντροφόρους (από την GT3 RS), νέες εισαγωγές αέρα, βελτιωμένο ψυγείου λαδιού, κ.α., όταν για να συμμορφωθεί με τους πιο πρόσφατους κανονισμούς των ρύπων, υπάρχουν δύο φίλτρα σωματιδίων GPF και τέσσερις καταλυτικούς μετατροπείς, με την Porsche να ισχυρίζεται ότι δεν έχει επηρεαστεί ο καλός ήχος του ατμοσφαιρικού επίπεδου μοτέρ.

Το τελευταίο είναι 6κύλινδρο και με χωρητικότητα 4,0 λίτρων αποδίδει 510 ίππους με 470 Nm (με όριο περιστροφής  τις 9.000 σ.α.λ!) και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματα 7άρι, όταν αμφότερα είναι κοντύτερα κατά 8%.

Το αυτόματο μάλιστα είναι κατά μισό δευτερόλεπτο ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα, πραγματοποιώντας το παραδοσιακό σπριντ σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,9 με το χειροκίνητο), ενώ μικρή αύξηση έχει και η τελική ταχύτητα, η οποία ανέρχεται σε 314 χλμ./ώρα για την αυτόματη GT3 και σε 311 χλμ./ώρα για την μηχανική αντίστοιχα.

Πέραν των επιδόσεων, η νέα GT3 φέρνει νέες βελτιωμένες αναρτήσεις με σκοπό να περιορίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο το βύθισμα του μπροστινού μέρους κατά το φρενάρισμα, όταν τα νέα σπορ ελαστικά (255/35 ZR 20 εμπρός και 315/30 ZR 21 πίσω) εξασφαλίζουν βελτιωμένη πρόσφυση στο βρεγμένο. Και για όσους επιθυμούν υπάρχουν διαθέσιμα και ήμι-σλικ για χρήση σε πίστα…

Επιπλέον των παραπάνω, οι Γερμανοί έχουν καταφέρει να εξοικονομήσουν 4,5 κιλά από την ελαφρύτερη μπαταρία και 1,5 κιλό από τους νέους τροχούς, με το συνολικό βάρος να ανέρχεται σε 1.420 κιλά και να μειώνεται κατά εννιά επιπλέον κιλά, αν επιλέγει το πακέτο Weissach με την ανθρακονημάτινη οροφή, τους τροχούς μαγνησίου, τις διαφορετικές αντιστρέπτικες και την σταθερή αεροτομή (η άσπρη GT3 των φωτογραφιών).

Για όσους τώρα δεν θέλουν να προκαλούν, υπάρχει και σε αυτή τη γενιά της GT3 η έκδοση Touring, η οποία παρότι είναι ίδια μηχανικά, δεν είναι τόσο προκλητική εμφανισιακά, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία μπορεί προαιρετικά να έχει και πίσω καθίσματα!

Αυτό βέβαια απαιτεί την τοποθέτηση νέων μπροστινών καθισμάτων από ανθρακονήματα, τα οποία είναι αναδιπλούμενα και ρυθμιζόμενα σε 18 θέσεις και μπορούν να επενδυθούν ακόμα και με βελούδο!

Κλείνοντας με τη διάθεση και τις τιμές, οι παραγγελίες θα ανοίξουν προς τα τέλη του έτους και η τιμή εκκίνησης για την Ελλάδα έχει οριστεί σε 319.460 ευρώ!

Φάτε μάτια ψάρια λοιπόν…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!