Auto NewsNews

BMW i7 M70 xDrive: Η ισχυρότερη 7άρα είναι ηλεκτρική και αποδίδει 660 ίππους!

H BMW M παρουσίασε στην Έκθεση της Σαγκάης τη νέα BMW i7 M70 xDrive, η οποία θα ηγηθεί στην γκάμα της νέας BMW Σειράς 7, αφού είναι η ισχυρότερη σε αυτήν και έρχεται με 660 ίππους για να αντικαταστήσει την πληθωρική Μ760Li του παρελθόντος…

Βέβαια, η νέα BMW i7 M70 xDrive μπορεί να μην έχει τον «αρσενικό» V12 της Μ760Li που αντικαθιστά ως ναυαρχίδα στην γκάμα της Σειράς 7, αλλά και πάλι καταφέρνει να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις της.

Αναφορικά με αυτές το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, καθιστώντας την έτσι ως την ταχύτερη 7άρα και συνάμα το ισχυρότερο ηλεκτρικό μοντέλο σε όλη την γκάμα της BMW.

Οι παραπάνω εντυπωσιακές επιδόσεις επιτυγχάνονται χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον πρώτο να είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και να αποδίδει 258 ίππους και τον δεύτερο να είναι τοποθετημένος επάνω στον πίσω άξονα και να αποδίδει 489 ίππους, με την συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 660 ίππους και τη ροπή τα εξωπραγματικά 1.015 Nm!

Οι ηλεκτροκινητήρες αυτοί τροφοδοτούνται από μια μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 101,7 kWh που βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα και μπορεί να προσφέρει -σύμφωνα με την BMW- αυτονομία από 488 έως 560 χιλιόμετρα στα νορμάλ προφίλ οδήγησης, ενώ με τη χρήση της νέας λειτουργίας MAX RANGE, η αυτονομία μπορεί να αυξηθεί κατά περίπου 15 έως 25% με επιλεκτικό περιορισμό της ισχύος και της μέγιστης ταχύτητας, σε συνδυασμό με τη μείωση των λειτουργιών άνεσης.

Όσο αφορά στη φόρτιση αυτής, το προηγμένο λογισμικό φόρτισης της μονάδας συνδυασμένης φόρτισης (Combined Charging Unit) προάγει την αποδοτικότητα και την ταχύτητα κατά τη φόρτιση της μονάδας αποθήκευσης υψηλής τάσης, με ισχύ έως 22 kW για εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) και έως 195 kW για συνεχές ρεύμα (DC). Έτσι μπορεί να προστεθεί αυτονομία έως και 170 χλμ. με μία 10λεπτη στάση σε σταθμό φόρτισης υψηλής ισχύος.

Πέρα όμως από τους ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία, η νέα BMW i7 M70 xDrive έχει βελτιωθεί -σε σχέση με τις «απλές» i7- και στο σύστημα διεύθυνσης, στην ανάρτηση που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες και ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους και στους τροχούς, οι οποίοι πλέον είναι ελαφρού κράματος, διαστάσεων 21 ιντσών (προαιρετικά και 20 ιντσών) και εφοδιάζονται με ελαστικά υψηλότερης απόδοσης.

Παράλληλα, η νέα BMW i7 M70 διαφοροποιείται και εμφανισιακά από τις υπόλοιπες i7, χάρη στις νέες διχρωμίες που μπορούν να δημιουργήσουν 100 συνδυασμούς, στον περιμετρικό φωτισμό του περιγράμματος της μάσκας, στους Μ καθρέφτες, στα σπορ μαρσπιέ, στον πίσω διαχύτη και στην αεροτομή, ενώ υπάρχουν διάσπαρτα σήματα “M” σε διάφορα σημεία του αμαξώματος.

 

Στα ενδότερα, η καμπίνα της i7 M70 παραμένει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητη σε σχέση με την «κανονική» i7, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό. Ανάμεσα στα highlights, περιλαμβάνονται το BMW Interaction Bar στο cockpit και το Executive Lounge με βελτιστοποιημένη λειτουργία ανάκλισης στο πίσω μέρος, η μοναδική οθόνη BMW Theatre Screen και το σύστημα ήχου surround Bowers & Wilkins που μεταμορφώνουν το πίσω μέρος σε ένα αποκλειστικό ιδιωτικό σινεμά πάνω σε τροχούς, καθώς και οι προαιρετικά διαθέσιμες αυτόματες πόρτες που μπορούν να ανοίγουν και να κλείνουν τόσο μέσω του My BMW app όσο και με το BMW Digital Key Plus μέσω smartphone

 

Κλείνοντας, η BMW δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τις τιμές για την i7 M70 xDrive, αλλά υποστηρίζει ότι το λανσάρισμά της στην παγκόσμια αγορά θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2023.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!