Auto NewsEcoNews

EM90: Αποκάλυψη για το πρώτο σύγχρονο MPV της Volvo!

Μετά από διάφορες teaser εικόνες, η Volvo αποκάλυψε σήμερα το νέο ΕΜ90, που -σύμφωνα με την σουηδική εταιρεία- είναι ένα MPV για πολυτελή μεταφορά επιβατών…

Το EM90 είναι το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo με το σήμα «E» που αποκαλύπτει η σουηδική εταιρεία, ακολουθώντας τα EX90 και EX30.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βλέπουμε το ολοκαίνουργιο Volvo EX30

Αν και ανήκει σε μια νέα κατηγορία για τη μάρκα, αυτή των MPV, το EM90 φέρει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, ενώ σε αντίθεση με ό,τι έχουμε δει από τον ανταγωνισμό, το EM90 είναι εξαθέσιο και όχι επταθέσιο, όπως τα Ford S-Max, Volkswagen Sharan, ID. Buzz, κ.α.

Για να μπορέσει μάλιστα να ανταπεξέλθει στις ανάγκες των ανθρώπων που αναζητούν άνετες και πολυτελείς μετακινήσεις, το EM90 έχει μήκος 5.206 χλστ., πλάτος 2.024 χλστ. και ύψος 1.859 χλστ., τη στιγμή που το μεταξόνιο είναι 3.205 χλστ. και το βάρος αγγίζει τα 2.763 κιλά!

Από άποψη εμφάνισης, η Volvo ισχυρίζεται ότι το EM90 φέρνει ένα «νέο στιλ στην κατηγορία των MPV» και σίγουρα δέχεται αρκετή επιρροή από τα EX90 και EX30, κυρίως στο μπροστινό μέρος, με τα φωτιστικά σώματα να παραπέμπουν στο σφυρί του Θωρ (θεός της αστραπής και του κεραυνού στη σκανδιναβική μυθολογία) και το λογότυπο της εταιρείας να είναι φωτιζόμενο, με σκοπό να κάνει πιο αισθητή την παρουσία του.

Όσο για την είσοδο των πίσω επιβατών στο εσωτερικό, αυτή γίνεται με δυο συρόμενες πόρτες για εύκολη είσοδο και έξοδο, με τη σχεδίαση τους να υιοθετεί τα μοντέρνα πρότυπα, τη στιγμή που στο πίσω μέρος τις εντυπώσεις κλέβει μια συνένωση οριζόντιων και κάθετων φωτεινών λωρίδων και η ονομασία της εταιρείας, που αναγράφεται ολογράφως στο κέντρο.

Η Volvo θα προσφέρει το EM90 με τροχούς 19 ή 20 ιντσών, κάτι που σύμφωνα με την ίδια ότι βοηθά στην περαιτέρω αυτονομία χάρη στην αεροδυναμική βελτιστοποίηση.

Επ’ αυτού, η Volvo δεν έχει ανακοινώσει ποιος είναι ο συντελεστής οπισθέλκουσας του EM90, αλλά υποψιαζόμαστε ότι αυτό το κάθετο μπροστινό μέρος και το μεγάλο αμάξωμα, μάλλον δεν θα έχει καταφέρει να επιτύχει νούμερο κάτω του 0,30.

Σχετικά με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης τώρα, αυτό περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που αποδίδει 272 ίππους, επιτρέποντας έτσι το πληθωρικό MPV να επιταχύνει μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα.

Ζωή σ’ αυτόν τον ηλεκτροκινητήρα δίνει μια τεράστια μπαταρία 116 kWh, η οποία υποστηρίζει αμφίδρομη φόρτιση και μπορεί να χαρίζει στο ΕΜ90 αυτονομία σχεδόν 740 χιλιομέτρων με μία φόρτιση, σύμφωνα με τον κινέζικο κύκλο δοκιμών CLTC.

Στα ενδότερα, που είναι αναμφίβολα και το «ισχυρό χαρτί» του νέου ΕΜ90, η καμπίνα περιλαμβάνει άφθονα στοιχεία τεχνολογίας και σχεδίασης από άλλα μοντέλα της Volvo…

Μια τεράστια οθόνη αφής 15,4 ιντσών κυριαρχεί στο ταμπλό με τη συνολική μινιμαλιστική προσέγγιση που μας έχει συνηθίσει η Volvo, ενώ ακόμα μία τεράστια οθόνη (15,6 ιντσών) υπάρχει επάνω από τα εμπρός καθίσματα για τους πίσω επιβάτες, η οποία είναι συμβατή με smartphone και προσφέρει μια πλούσια γκάμα εφαρμογών.

Κλείνοντας, να επισημάνουμε ότι το ΕΜ90 έχει σχεδιαστεί για την αγορά της Κίνας και δεν γνωρίζουμε ακόμη αν η Volvo θα το διαθέσει στην ευρωπαϊκή -ή κάποια άλλη- αγορά, με εντύπωση βέβαια να προκαλεί η δήλωσή της, που έκανε αναφορά στο εξαιρετικά δημοφιλές Duett της δεκαετίας του ’50 στην αγορά των Η.Π.Α. και Σκανδιναβίας. Οπότε δεν αποκλείεται να δούμε το ΕΜ90 και σε άλλες αγορές…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!