Σχεδόν ένα χρόνο μετά την αποκάλυψή του, το Xiaomi SU7 στην έκδοση Ultra γίνεται το ταχύτερο σεντάν στο Nurburgring, εκθρονίζοντας την Porsche Taycan Turbo GT από την κορυφή!
Νωρίτερα φέτος, η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών που κατασκεύασε πρόσφατα και το πρώτο της αυτοκίνητο (δες εδώ), Xiaomi, υποσχέθηκε ότι θα αναμετρηθεί στο Nurburgring με το πρωτότυπο SU7 Ultra και τώρα αποκάλυψε ότι κατέκτησε το ρεκόρ ως το ταχύτερο σεντάν που γύρισε τη διάσημη πίστα, ενώ ταυτόχρονα επιβεβαίωσε ότι το πρωτότυπο SU7 Ultra θα βρει σύντομα και τον δρόμο της ευρείας παραγωγής…
Με χρόνο 6:46:87 για το SU7 Ultra, το νέο κινέζικο super-saloon κέρδισε εύκολα την Porsche Taycan Turbo GT, η οποία ολοκλήρωσε τον αντίστοιχο γύρο σε 7:07:55, τον Αύγουστο του 2023.
Η κατάκτηση του συγκεκριμένου τίτλου στο Nurburgring δεν αποτελεί έκπληξη αν λάβει κανείς υπόψη τις τεχνικές προδιαγραφές του SU7 Ultra. Η Xiaomi ισχυρίζεται ότι το SU7 Ultra μπορεί να επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα (0,8 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το SU7 Max με τον διπλό κινητήρα) και να ξεπεράσει τα 350 χλμ./ώρα, σε σύγκριση με τα 210 χλμ./ώρα του «απλού» αυτοκινήτου…
Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι ο χρόνος γύρου της Xiaomi καταγράφηκε με πρωτότυπο όχημα προπαραγωγής, επομένως μένει να δούμε αν και το μοντέλο παραγωγής θα μπορέσει να επαναλάβει το κατόρθωμα.
Σε κάθε περίπτωση, το Xiaomi SU7 Ultra εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες που συνολικά αποδίδουν 1.548 ίππους, τη στιγμή που το βάρος έχει περιοριστεί κατά 334 κιλά σε σχέση με το SU7 Max, αγγίζοντας πλέον τα 1.900 κιλά!
Αυτό επιτεύχθηκε χάρη σε ένα αμάξωμα από ανθρακονήματα, εξαρτήματα από σύνθετα υλικά στο πλαίσιο και αφαίρεση των «απαραίτητων» από το εσωτερικό, όπως για παράδειγμα ο κλιματισμός.
Επίσης, το SU7 Ultra για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της πίστας, εφοδιάστηκε με αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της AP Racing με τεράστιους αεριζόμενους δίσκους και εξαπίστονες δαγκάνες. Μάλιστα, η Xiaomi ισχυρίζεται ότι σε συνδυασμό με την ανάκτηση ενέργειας των ηλεκτροκινητήρων (0,6G), το Ultra μπορεί να παράγει έως και 2,36G δύναμη πέδησης!
Τέλος, προκειμένου το SU7 Ultra να μπορεί να παραμένει «προσγειωμένο» στον δρόμο, υπάρχει τεράστιος όγκος αεροδυναμικής κάθετης δύναμης από ένα αναθεωρημένο αμάξωμα. Επ’ αυτού, η κινέζικη εταιρεία λέει ότι στα 350 χλμ./ώρα, το Ultra παράγει 2.145 κιλά κάθετης δύναμης από μια τεράστια σταθερή αεροτομή σε συνδυασμό με έναν τεράστιο πίσω διαχύτη, «ανοιχτούς» θόλους τροχών και έναν διαχωριστή που διοχετεύει αέρα μέσα από το καπό.