Η Ferrari αποκάλυψε το τελευταίο μοντέλο της σειράς αυτοκινήτων Special Projects, και αυτό είναι σίγουρα ξεχωριστό. Ονομάζεται SP-8 και ονομάστηκε και κατασκευάστηκε για να γιορτάσει τον ιδιαίτερο και βραβευμένο V8 που κρύβεται πίσω από το πιλοτήριό της.
Με βάση το F8 Spider, ο «μαέστρος» σχεδιασμού της Ferrari, Flavio Manzoni και η ομάδα του στο Styling Center, εργάστηκαν σύμφωνα με το αίτημα του Ταϊβανέζου πελάτη να αφαιρέσουν εντελώς την οροφή. Κάτι που φυσικά απαιτούσε και μια ενδελεχή αναμόρφωση του αμαξώματος της F8 προκειμένου να δημιουργηθεί ένα σωστό roadster…
Πράγματι, η αφαίρεση της οροφής σήμαινε ότι οι σχεδιαστές θα μπορούσαν να ανασχεδιάσουν ριζικά ολόκληρο το πίσω τμήμα.
Στο εμπρός μέρος βλέπουμε άβαφο ανθρακόνημα που «τυλίγεται» γύρω από αυτό το νέο πίσω μέρος, με τα δύο τμήματα να συνδέονται με μια κεντρική λειτουργική περιοχή που διαθέτει τις πλευρικές εισαγωγές αέρα και τον αεραγωγό του κινητήρα.
Ολόκληρη η μάσκα αλουμινίου είναι εκτυπωμένη σε 3D printer, λέει η Ferrari και σχεδιάστηκε για να διοχετεύει καλύτερα τη ροή του αέρα στα μπροστινά ψυγεία.
Ακόμη και οι προβολείς επανασχεδιάστηκαν, με ειδικές μάσκες και πρίσματα εμπρός, ενώ τα πίσω φώτα προέρχονται από την υπέροχη Roma και οι απολήξεις της εξάτμισης έχουν την ίδια μεταχείριση με την 296 GTB.
Περαιτέρω στοιχεία από άλλες Ferrari έρχονται με τη μορφή των τροχών πέντε ακτινών, που λέγεται ότι είναι μια σύγχρονη εκδοχή αυτών που χρησιμοποιούνταν στην F40.
Αυτό που δεν είναι ελαφρύ φυσικά, είναι ο κινητήρας: ο ίδιος V8 twin turbo 3,9 λίτρων που έχει κερδίσει αμέτρητα βραβεία κινητήρα της χρονιάς, συνδυάζοντας την ισχύ του παλιού 488 Pista (720 ίπποι) και την εντυπωσιακή επιτάχυνση.