full screen background image
Search
Σάββατο 15 Ιούνιος 2019
  • :
  • :

Γιατί Ράλλυ Ακρόπολις χωρίς Ακρόπολη δεν γίνεται…

«Ανάγκα και θεοί πείθονται» έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες και το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις–ΕΚΟ, 3ος αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, θα ξεκινήσει από την πόλη και την περιοχή που το γέννησε και του έδωσε το όνομά του: την Αθήνα και την Ακρόπολη!

Μπορεί βέβαια την Παρασκευή 1η Ιουνίου, η εκκίνηση στις 11 π.μ. να μην γίνεται εμπρός από τα σκαλάκια του Ωδείου Ηρώδου του Αττικού, όπως τις παλιές ένδοξες μέρες, αλλά πάλι θα είναι κάτω από το εμβληματικό φόντο του Παρθενώνα, στο πλακόστρωτο του ιστορικού «Διόνυσου» και με θεαματική υπερειδική στον Ιππόδρομο Μαρκοπούλου!

Αυτά ανακοινώθηκαν από τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ και πρόεδρο της οργανωτικής επιτροπής του Ακρόπολις, Δημήτρη Μιχελακάκη, κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου, παρουσία του βουλευτού Χρήστου Σταϊκούρα, του περιφερειάρχη Στερεάς Κώστα Μπακογιάννη ο οποίος στηρίζει οικονομικά και… ηθικά (για 3ηχρονιά) τον αγώνα, και του δημάρχου Λαμιαίων Νίκου Σταυρογιάννη.

Ο αγώνας-θεσμός, που έχει φέτος ως μεγάλο χορηγό ονοματοδοσίας την εταιρία πετρελαιοειδών ΕΚΟ, δείχνει να μπαίνει για τα καλά, κάτω από την ομπρέλα ενός εκ των πλουσιοτέρων ανθρώπων του… κόσμου, του Σπύρου Λάτση κι αυτό είναι το πιο θετικό μήνυμα της φετινής διοργάνωσης.

Επ’ αυτού και μιλώντας εκ μέρους της ΕΚΟ, ο γενικός διευθυντής Διεθνούς & Εγχώριας Εμπορίας, Ρ. Καραχάννας, είπε ότι ο Όμιλος ήρθε για να μείνει στο Ακρόπολις και για να είναι δίπλα στον εθνικό αυτό αγώνα ο οποίος έχει γίνει θεσμός.

Και συνεχίζοντας… ο Ρ. Καραχάννας πρόσθεσε χαρακτηριστικά: «Όπως η ΕΚΟ παρέχει εγγύηση στα καύσιμα, έτσι και με το Ακρόπολις, θέλει να αποτελέσει την εγγύηση ότι ο θεσμός αυτός όχι μόνο θα συνεχίσει να υπάρχει, αλλά θα επιστρέψει σύντομα εκεί που ανήκει, δηλαδή στην κορυφή του κόσμου»!

Στο σημείο αυτό ο γενικός διευθυντής της ΕΚΟ καταχειροκροτήθηκε με ενθουσιασμό από όλους τους παρευρισκόμενους στην συνέντευξη!

Στην συνέντευξη-παρουσίαση, η οποία είχε έντονα σημάδια αδικαιολόγητου… λαμιώτικου τοπικισμού, δεν διευκρινίστηκε γιατί δεν είχε κληθεί κανείς από το υπουργείο Πολιτισμού, τον ΕΟΤ και -βεβαίως- τον δήμο… Αθηναίων!

Το Ράλλυ Ακρόπολις-ΕΚΟ, είναι 3ήμερο με 12 ειδικές διαδρομές, όλες χωμάτινες, συνολικού μήκους 237,74 χιλιομέτρων.

Οι ειδικές αυτές βρίσκονται όλες στη Στερεά Ελλάδα (Αττική, Βοιωτία, Φθιώτιδα) με τον τερματισμό να γίνεται Κυριακή το απόγευμα, 3 Ιουνίου, στον χώρο του σέρβις παρκ, στην έκθεση Λαμίας.

Οι οργανωτές κατάλαβαν ότι «Ράλλυ Ακρόπολις» χωρίς… Ακρόπολη είναι φαγητό νερόβραστο και δεν είναι ελκυστικό στους… χορηγούς!

Έτσι, ξαναγύρισαν στις… ρίζες και -εκτός από τον Ιερό Βράχο- πρόσθεσαν μετά την εκκίνηση, στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και μία υπερειδική, στον ιππόδρομο Μαρκοπούλου (μήκους 2,45 χλμ.), με εύκολη πρόσβαση σε μεγάλο κοινό θεατών.

Τα αυτοκίνητα θα ξεκινούν ανά ζεύγη, εξασφαλίζοντας θεαματικό ανταγωνισμό και συναρπαστικές φάσεις σε όσους βρεθούν εκεί!

Έτσι, με την Ακρόπολη ως εκκίνηση και μία υπερειδική δίπλα στο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της χώρας, επανέρχεται η… κανονικότητα στον αγώνα μέχρις ότου η ΟΜΑΕ καταφέρει την επαναφορά του στο Παγκόσμιο!

Ο ιππόδρομος (έχει ξαναγίνει) θα είναι η πρώτη από τις 12 ειδικές του αγώνα, που συνεχίζεται με την… «δυνατή» ειδική της Θήβας (30,53 χλμ.).

Στη συνέχεια, τα πληρώματα κατευθύνονται χωρίς άλλη ειδική (λάθος αυτό) στο σέρβις παρκ. Μία ακόμη ειδική (π.χ. στην περιοχή Αταλάντης) θα έδινε περισσότερο ενδιαφέρον στην πρώτη μέρα και θα έσπαζε την ανία των 100 και πλέον «νεκρών» χιλιομέτρων μέχρι το σέρβις παρκ.

Το 2ο σκέλος (Σάββατο 2 Ιουνίου) έχει έξι ειδικές διαδρομές (τρεις επαναλαμβανόμενες), συνολικού μήκους 123,76 χλμ., που είναι η Νέα Άμφισσα (Καρούτες), το Δροσοχώρι και το Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα».

Ακολουθεί το σέρβις των αυτοκινήτων στο χώρο της Έκθεσης και η δεύτερη νυχτερινή ανασυγκρότηση.

Στο 3ο σκέλος, Κυριακή 3 Ιουνίου, περιλαμβάνονται τέσσερις ειδικές (δύο επαναλαμβανόμενες), η Γραμμένη (21,97 χλμ.) και η Δίβρη (18,53 χλμ.).

Ο δε τερματισμός γίνεται στον χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.