Auto NewsNews

Η Alpine A110 αποχαιρετά την παραγωγή με την εξωφρενική Alpine A110 R Ultime!

Η Alpine A110 είναι ένα μοναδικό σπορ αυτοκίνητο που προσεγγίζει τα πράγματα όπως τίποτα άλλο στην αγορά αυτή τη στιγμή και θα ευχόμασταν να παραμείνει έτσι για πάντα.

Δυστυχώς όμως, οι νέοι κανονισμοί ασφαλείας και οι πλήρως ηλεκτρικές φιλοδοξίες της Alpine σημαίνουν ότι θα κυκλοφορήσει μόνο για μερικά ακόμη χρόνια, επομένως η εταιρεία ετοιμάζεται να τη «στείλει» με αρκετά θεαματικό τρόπο…

Ο «τρόπος» αυτός ακούει στο όνομα A110 R Ultime και είναι το πιο σκληροπυρηνικό μοντέλο που έχει υπάρξει ποτέ για το ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο…

Χρησιμοποιώντας το ήδη αρκετά σοβαρό A110 R ως βάση του, το Ultime βλέπει την ισχύ του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου συνόλου των 1,8 λίτρων στους 350 ίππους και τη ροπή στα 420 Nm! Αυτό σημαίνει ότι τώρα μπορεί και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα δεν έχει αναφερθεί ακόμα…

Μεγάλο μέρος αυτής της ισχύος προέρχεται από ένα αναβαθμισμένο turbo, αν και η νέα εξάτμιση τιτανίου Akrapovic πιθανώς συμβάλλει επίσης. Παράλληλα, για να αντιμετωπίσει την επιπλέον δύναμη, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων έχει αντικατασταθεί με μια ισχυρότερη μονάδα έξι σχέσεων, ενώ τα φρένα της AP Racing των 330 χλστ. βοηθούν να διατηρούνται τα πάντα υπό έλεγχο και καλύπτονται από νέες σφυρηλατητές ζάντες (18 ιντσών εμπρός, 19 πίσω), με ελαστικά Michelin PS2 Cup.

Επίσης, εξωτερικά μια πιο επιθετική διάταξη αεροδυναμικών βοηθημάτων με αναθεωρημένη πίσω αεροτομή και νέο splitter συμβάλλει σε επιπλέον 160 κιλά κάθετης δύναμης στην τελική ταχύτητα σε σύγκριση με ένα κανονικό A110 R.

Η Alpine θέλει να τονίσει το επίπεδο εξατομίκευσης που διατίθεται με το Ultime. Έτσι όσοι «τυχεροί» θα θελήσουν να αποκτήσουν το νέο A110 R Ultime θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από 27 εξωτερικά χρώματα και μία από τις 13 αποχρώσεις του Alcantara ή 10 του δέρματος για το εσωτερικό.

Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι θα κατασκευαστούν μόλις A110 R Ultime, και φυσικά, δεν θα είναι φθηνά. Στη Γαλλία, η τιμολόγηση ξεκινά από 265.000€ και τα 15 από τα 110 αντίτυπα θα κατασκευαστούν στην προδιαγραφή “La Bleue” που βλέπετε στις φωτογραφίες του άρθρου, με το χαρακτηριστικό σχέδιο ντεγκραντέ και το πολύ μπλε δέρμα στο εσωτερικό. Όλη αυτή η επιπλέον γαλάζια επένδυση ανεβάζει την τιμή στα -μάλλον πολλά- 330.000€…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!