Μία από τις πολυαναμενόμενες μοτοσυκλέτες της νέας σεζόν κάνει το ντεμπούτο της με δυνατότητα online κράτησης. Ο λόγος για τη νέα Aprilia Tuono 457, τη νέα εύκολη και ελαφριά funbike, που με αναλογία βάρους/ισχύος ρεκόρ αναμένεται στα σημεία πώλησης Aprilia από τον Απρίλιο στην τιμή των 6.599 ευρώ.
Η Aprilia Tuono 457 είναι η νεότερη Tuono που κυκλοφορεί, η αλλιώς η τελευταία κληρονόμος μίας παράδοσης αριστείας σπορ μοτοσυκλετών με όρθιο τιμόνι και οδήγηση που ανεβάζει την αδρεναλίνη. Είναι μια πραγματική naked, που φέρνει μαζί της όλη την τεχνολογία της Aprilia, ενώ για όσους θέλουν να είναι μέσα στους πρώτους που θα αποκτήσουν τη νέα Tuono 457, να τους ενημερώσουμε ότι πρέπει να μεταβούν στην ιστοσελίδα APRILIA.COM, στη σελίδα: Tuono 457 / Aprilia GR, και να επιλέξουν έναν αντιπρόσωπο της Aprilia, κλείνοντας ραντεβού έως τις 28 Μαρτίου.
APRILIA TUONO 457
Βασισμένη στην τεχνική πλατφόρμα της RS 457, έρχεται να ικανοποιήσει την επιθυμία του νεαρότερου κοινού, για μοτοσυκλέτες και διασκέδαση. Είναι η πιο αντισυμβατική Tuono που υπάρχει και -διατηρώντας ανέπαφες τις χαρακτηριστικές αξίες όλων των Tuono- διαθέτει μια πολύ σύγχρονη εμφάνιση, σχεδιασμένη με βάση τις ανάγκες και το στυλ του κοινού στο οποίο απευθύνεται.
Ξεχωρίζει για την αναλογία βάρους/ισχύος ρεκόρ (159 κιλά χωρίς υγρά για 35 kW), το μέγιστο δυνατό για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα μια εξαιρετικά διασκεδαστική, δυναμική, απολαυστική και, ταυτόχρονα, εύκολη και προσιτή οδήγηση.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι κορυφαία στην κατηγορία: πλαίσιο αλουμινίου (μοναδικό στην κατηγορία) και ηλεκτρονικά ανώτερης κατηγορίας που περιλαμβάνουν γκάζι Ride by Wire, τρία Riding Mode, ABS και Traction Control.
Κλείνοντας, η Aprilia Tuono 457 τροφοδοτείται από έναν γενναιόδωρο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα τελευταίας γενιάς, που φτάνει τη μέγιστη ισχύ των 35 kW (47,6 ίπποι) στις 9.400 σ.α.λ. και ροπή 43,5 Nm στις 6.700 σ.α.λ., το 82% της οποίας είναι ήδη διαθέσιμο στις 3.000 σ.α.λ., για μέγιστη διασκέδαση σε κάθε δρόμο.