Auto NewsNewsTuning

Η Porsche 911 GT3 RS της Manthey έτοιμη για το “Ring”

Όταν η Mercedes-AMG One σημείωσε γύρο 6:29.090 στο Nürburgring τον Σεπτέμβριο, άφησε την εκδοχή της Manthey Racing για την Porsche 911 GT2 RS (991) με μια διαφορά σχεδόν 10 δευτερολέπτων. Προφανώς, η Manthey δεν το πήρε ελαφρά και τώρα ετοιμάζεται να ανταποδώσει…

Βέβαια, δεν περιμένουμε αυτό το αυτοκίνητο να ξεπεράσει τον χρόνο της AMG One, καθώς το βασικό GT3 RS κατάφερε χρόνο «μόλις» 6:44.848 στην ίδια πίστα και αυτό της Manthey είναι πάλι χωρίς επιπλέον ισχύ. Ωστόσο, θα μπορούσε τουλάχιστον να της προκαλέσει ανησυχία στο μέλλον.

Μαζί με το πίσω πτερύγιο τύπου Le Mans, η αεροδυναμική του αυτοκινήτου έχει υποστεί σοβαρή αναβάθμιση. Το εμπρός μέρος έχει αποκτήσει ένα εκτεταμένο splitter και πτερύγια από ανθρακονήματα μπροστά από τους θόλους των τροχών, ενώ η εργοστασιακή πίσω αεροτομή αντικαθίσταται από μια ακόμη μεγαλύτερη με εκτεταμένες πλαϊνές πλάκες. Ωστόσο, διατηρεί το σύστημα μείωσης αεροδυναμικής αντίστασης (DRS).

 

Α, και πιθανότατα έχετε προσέξει τα καλύμματα των ζαντών τύπου aerodisc για τους πίσω τροχούς και τον τεράστιο διαχύτη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Συνολικά, το κιτ της Manthey επιτρέπει στο GT3 RS να παράγει πάνω από 1.000 κιλά κάθετης δύναμης στα 285 χλμ./ώρα!

Οι αλλαγές δεν σταματούν όμως στην αεροδυναμική. Το πίσω παράθυρο έχει αντικατασταθεί από πάνελ από ανθρακονήματα, το οποίο είναι 25% ελαφρύτερο από την εργοστασιακή μονάδα πολυκαρμπονικών, ενώ έχει γίνει σημαντική αναπροσαρμογή της ανάρτησης για χρήση σε πίστα. Αυτή περιλαμβάνει νέα αμορτισέρ και σκληρότερα ελατήρια. Επίσης, έχει βελτιωθεί και η δύναμη πέδησης, με νέα τακάκια φρένων και φρένα με ατσάλινες επενδύσεις.

Μπορούμε μόνο να μαντέψουμε πόσο ταχύτερο θα είναι το Manthey GT3 RS στο Nürburgring. Για σύγκριση, το πακέτο της Manthey για την GT2 RS μείωσε τον χρόνο του εργοστασιακού μοντέλου κατά οκτώ δευτερόλεπτα επομένως κάτι παρόμοιο είναι πιθανό.

 

Ακόμη πιο συναρπαστικό είναι ότι αναμένεται κάποια στιγμή να αποκαλυφθεί η 992.2 GT2 RS, που θα χρησιμοποιεί το αμάξωμα του GT3 RS με τον υβριδικό κινητήρα από την Turbo. Ίσως αυτό να είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η Manthey θα κυνηγήσει το ρεκόρ…

Εάν τώρα είστε αρκετά «τυχεροί» και διαθέτετε μια Porsche 911 GT3 RS (992) στο γκαράζ σας, μπορείτε να πάτε το αυτοκίνητό σας στην Porsche από τον Ιανουάριο και να προσθέσετε το κιτ της Manthey, με τιμή που ξεκινά από 120.000 ευρώ!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!