full screen background image
Search
Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018
  • :
  • :

Η Renault παρουσιάζει το νέο KADJAR

Το Renault KADJAR, που παρουσιάστηκε το 2015, κατάφερε να γίνει ιδιαιτέρα γνωστό αλλά και συμπαθές στη δημοφιλή κατηγορία των SUV. Στοιχεία όπως η πληθωρική, κομψή και δυναμική του εμφάνιση καθώς και οι αναμενόμενες εκτός δρόμου ικανότητες, κέρδισαν πάνω από 450.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες, όπου διατίθεται το μοντέλο.

Τώρα, το νέο KADJAR έρχεται αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς για να ανεβάσει σε ακόμα πιο υψηλά επίπεδα την αισθητική, την άνεση και το δυναμισμό. Η εμφάνισή του διατηρεί τις γνώριμες γραμμές, αλλά υιοθετεί πινελιές που το κάνουν να δείχνει πιο φρέσκο και πιο ποιοτικό. Το εσωτερικό του είναι ανασχεδιασμένο με έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και τον εργονομικό σχεδιασμό, προάγοντας την ευχρηστία και την καθημερινή εμπειρία συμβίωσης μαζί του.  Τέλος, το νέο KADJAR εξοπλίζεται με εντελώς νέους κινητήρες βενζίνης και diesel.

Η σχεδίαση του νέου Renault KADJAR γίνεται ακόμα πιο κομψή, με πιο ρευστές γραμμές και πιο εκλεπτυσμένα διακοσμητικά στοιχεία. Εμπρός, η «φωτεινή υπογραφή» της Renault με την μορφή των C-Shaped φωτιστικών παραμένει, ενώ εντυπωσιάζουν τα νέα φλας LED και οι προβολείς ομίχλης με τεχνολογία LED Pure Vision, για μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας. Στο πίσω μέρος, η τεχνολογία LED υιοθετήθηκε και για τα φλας, το φως όπισθεν και τα φώτα ομίχλης που είναι πλέον λεπτότερα και ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα για ακόμα κομψότερη εμφάνιση. Παράλληλα, ανασχεδιασμένη είναι η γρίλια της μάσκας με διακοσμητικά χρωμίου, ενώ πιο εκλεπτυσμένοι είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Τέλος, το νέο KADJAR είναι διαθέσιμο με δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 17 και 19 ιντσών, ενώ εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική του παλέτα.

Από την αρχή της καριέρας του το Renault KADJAR έθεσε ως προτεραιότητα την άνεση των επιβατών. Το νέο KADJAR έρχεται με ακόμα πιο μοντέρνο σχεδιασμό εσωτερικά, καθώς και με αναβαθμισμένη απτή ποιότητα υλικών. Για αρχή, η οθόνη 7 ιντσών του συστήματος infotainment  R-LINK 2 προσφέρει καλύτερη ευκρίνεια και μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμών. Ακριβώς από κάτω, τα 3 νέα, περιστροφικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού έχουν εξαιρετικά εργονομικό design, με τις ηλεκτρονικές ενδείξεις να προβάλλονται ακριβώς στο κέντρο τους. Από εκεί και πέρα, μια πληθώρα από στιλιστικές λεπτομέρειες, όπως τα διακοσμητικά δαχτυλίδια των αεραγωγών, τα φωτιζόμενα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων και τα διακοσμητικά από χρώμιο στην κεντρική κονσόλα, όλα έχουν αναβαθμιστεί σε υφή και αισθητική δίνοντας μια τονισμένη αίσθηση ποιότητας και χρηστικότητας.

Η άνεση των επιβατών αποτελούσε πάντα πρωταρχικό στόχο της Renault. Στο νέο KADJAR, κάθε σημείο έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να κάνει πιο εύκολη και άνετη τη ζωή των επιβατών. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελούν τα ανασχεδιασμένα καθίσματα, που πλέον διαθέτουν και ρύθμιση για την επιμήκυνση της βάσης τους. Τα δομικά τους υλικά έχουν επιλεγεί από την αρχή με γνώμονα τη μέγιστη άνεση στα μακρινά ταξίδια και την άψογη υποστήριξη του σώματος στις στροφές. Αντίστοιχα, και στα επιμέρους σημεία, έμφαση δίνεται στην ακόμα μεγαλύτερη άνεση, από τις χειρολαβές και τους αποθηκευτικούς χώρους στις πόρτες (που πλέον χωρούν μπουκάλια έως και 1,5 λίτρων), μέχρι τους νέους αεραγωγούς και τις 2 θύρες USB για τους πίσω επιβάτες. Άλλωστε το νέο KADJAR εξακολουθεί και προσφέρει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, με 527 λίτρα και λαβές “Easy Break” που επεκτείνουν με μία κίνηση τη χωρητικότητα με την ασύμμετρη αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.

Το νέο Renault KADJAR εξοπλίζεται με τον υπέρ-σύγχρονο κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe, προϊόν συνεργασίας της Συμμαχίας Renault (Alliance) με την γερμανική Daimler. Πρόκειται για έναν κινητήρα που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση, αλλά με τελείως ομαλό και μεταξένιο τρόπο χάρη στην 4κύλινδρη αρχιτεκτονική του. Ο 1.3 TCe αποδίδει εξίσου καλά στις χαμηλές στροφές, χάρη στην εξαιρετική του ροπή, που φτάνει τα 270 Nm. Παράλληλα, εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter), ένα τεχνικό γνώρισμα κυρίως των κινητήρων πετρελαίου. Ο 1.3 TCe GPF είναι διαθέσιμος σε 4 εκδόσεις, με 140 ίππους και 160 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.  Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος αυτός κινητήρας έχει υποβληθεί σε 40.000 ώρες δοκιμών πάνω σε πάγκο, που ισοδυναμεί με 14 έτη λειτουργίας για 8 ώρες την ημέρα!

Το νέο Renault KADJAR επωφελείται από σύγχρονους κινητήρες diesel με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), που θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός τρόπος περιορισμού των οξειδίων του αζώτου (NOx). Ο κινητήρας Blue dCi 115, των 1.461 κ.εκ. αποδίδει επιπλέον 5 ίππους και 10 Nm (260 Nm) περισσότερη ροπή από τον αντίστοιχο κινητήρα προηγούμενης γενιάς, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Ο κινητήρας Blue dCi 150, των 1.749 κ.εκ. αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Με ισχύ αυξημένη κατά 20 ίππους από το μοτέρ που αντικαθιστά, και κορυφαία ροπή 340 Nm, είναι σχεδιασμένος για εξαιρετική απόδοση. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ διατίθεται σε εκδόσεις 4×2 και 4×4.

Το σύστημα τετρακίνησης χάρισε στο Kadjar ανέκαθεν ένα από τα πλεονεκτήματά του. Στο νέο Renault KADJAR αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό συνεχίζει να του προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε ποικιλία εδαφών. Με 3 προγράμματα λειτουργίας (2WD, Auto, Lock), το σύστημα τετρακίνησης του νέου Renault KADJAR δίνει μεγάλη ευχέρεια επιλογών. Παράλληλα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 20 εκατοστών το καθιστά ιδανικό ακόμα και για την προσπέλαση των πιο δύσβατων εμποδίων, ενώ οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17 μοίρες) και διαφυγής (25 μοίρες) ενισχύουν ακόμα περισσότερο τις εκτός δρόμου ικανότητές του. Φυσικά, ακόμα και για τις εκδόσεις 2WD το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip, μπορεί να υποστηρίξει το νέο Renault KADJAR ακόμα και σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως οι λασπώδεις ή αμμώδεις επιφάνειες. Το Extended Grip ρυθμίζεται και αυτό σε τρία επίπεδα.