Η εξέλιξη στον κόσμο των GT…
H Kymco ανανεώνει το λαοφιλές Downtown 350 και του προσδίδει αφενός χαρακτηριστικά μεγαλύτερης πολυτέλειας και αφετέρου τη δυναμική ενός πραγματικού GT μοντέλου…
Οι συνθήκες στις πόλεις έχουν γίνει πολύ απαιτητικές και οι δικυκλιστές αναζητούν ένα scooter που θα τους προσφέρει δυναμικά χαρακτηριστικά, πλούσιο εξοπλισμό και μεγάλη ασφάλεια, τόσο ενεργητική όσο και παθητική. Σε αυτούς ακριβώς απευθύνεται το νέο Downtown 350GT, προσθέτοντας στην εξίσωση την κορυφαία ποιότητα και την παροιμιώδη αξιοπιστία. Άλλωστε δεν χρειάζεται συστάσεις η οικογένεια Downtown, με περισσότερες από 150.000 πωλήσεις στην εμπορική της πορεία έχει κερδίσει τη γενική αποδοχή και εκτίμηση στην ευρωπαϊκή αγορά.
Εντός και εκτός πόλης
Στην τρίτη του γενιά, τo Downtown GT 350i είναι ένα maxi scooter που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο χαρακτηριστικά των κατηγοριών Luxury GT και Sport Touring. Με μια τελείως νέα σχεδίαση είναι σε θέση να προσφέρει κορυφαία εργονομία και ακόμα μεγαλύτερη άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη.
Μελετημένο στην παραμικρή λεπτομέρεια θέλει και μπορεί να γίνει ο πιστός σύντροφος σε κάθε συνθήκη, μέσα ή και έξω από τις πόλεις. Δικαιολογώντας στο έπακρο το αρκτικόλεξο GT, είναι αυτό που θα κληθεί να μεταφέρει με απόλυτη ασφάλεια ένα ή/και δύο άτομα με χαρακτηριστική άνεση και ευκολία.
Πραγματικό GT
Ο στόχος των μηχανικών της Kymco ήταν ξεκάθαρος όταν κλήθηκαν να σχεδιάσουν το νέο GT 350i. Ξόδεψαν χρόνο σε εργαστήρια και σχεδιαστήρια, το υπέβαλαν σε εξαντλητικές δοκιμές κάτω από κάθε αντίξοη συνθήκη και το τελικό αποτέλεσμα τους δικαίωσε. Πιο συγκεκριμένα, η αεροδυναμική προστασία από φέρινγκ και ανεμοθώρακα βρίσκεται στο απόγειο της επιτυχίας, κάνοντας τις μεγάλες διαδρομές περισσότερο άνετες από ποτέ. Η νέα σέλα δύο επιπέδων διαθέτει αντιολισθητικό κάλυμμα και οι γωνίες που σχηματίζουν τα άκρα του αναβάτη εγγυώνται μεγάλη ευκολία χειρισμού, με το GT 350i να ενσωματώνει όλη τη διαθέσιμη τεχνολογία αιχμής του σήμερα και να εγκαθιστά ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τον συνεπιβάτη, με το μεγάλο χώρο που του είναι αφιερωμένος να συμπληρώνεται από εργονομικές λαβές τέλεια ενσωματωμένες στην ουρά του νέου GT.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο ατσάλι προκειμένου να παρέχει την απαιτούμενη στιβαρότητα, ενώ το χωρητικότητας 12,5 λίτρων ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο στο κέντρο για καλύτερη κατανομή βάρους, άρα και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Στα φρένα έχουν επιλεγεί δύο ευμεγέθη υδραυλικά δισκόφρενα με διπίστονες δαγκάνες, με το τελευταίας γενιάς δικάναλο σύστημα ABS 9.1 της Bosch και το στάνταρ σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TractionControl) να προσφέρουν κορυφαία χαρακτηριστικά ασφάλειας στην οδήγηση, τη στιγμή που οι τροχοί έχουν μεγαλώσει σε διάμετρο (15” μπροστά, 14” πίσω) και πλέον προσφέρουν οδική συμπεριφορά και ασφάλεια στα πρότυπα μιας μοτοσυκλέτας μεσαίου κυβισμού.
Κινητήρας διαμάντι
O υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας των 321 κ.εκ. με τους 29 ίππους ανήκει στην προηγμένη οικογένεια G5-SC και αυτό μεταφράζεται σε μειωμένο βάρος, κατανάλωση και κραδασμούς, αθόρυβη λειτουργία, αυξημένη ιπποδύναμη, χαμηλό κόστος συντήρησης και μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση. Επιτυγχάνει μείωση των απωλειών τριβών της τάξης του 20% με 30%, σε σχέση με άλλους κινητήρες αυτού του κυβισμού, κάτι που κατά βάση οφείλεται στην επιφανειακή κάλυψη των ελατηρίων του εμβόλου από νιτρίδιο του χρωμίου.
Στην όλη καλή λειτουργία συμβάλλει σημαντικά η γρήγορη απαγωγή θερμότητας, που επιτυγχάνεται με τη νέα σχεδίαση των καναλιών κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού. Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ψύξης βελτιώνει τη ροή του αέρα και διατηρεί αναλλοίωτη την απόδοση ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση.
Η ρύθμισή του κινητήρα έχει γίνει με γνώμονα τη γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών του, όπως επίσης και την παροχή άπλετης ροπής από το ρελαντί. Τα αποθέματα ισχύος είναι ικανά να επιταχύνουν το σύνολο από στάση και εν κινήσει με χαρακτηριστική άνεση, ένας καίριος τομέας για την ενεργητική ασφάλεια που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από όσους προέρχονται από τον κόσμο των μοτοσυκλετών.
Κορυφαίος ο εξοπλισμός
Ο βασικός εξοπλισμός του νέου GT 350i είναι αυτός που θα καλύψει τις ανάγκες κάθε αναβάτη και με το παραπάνω. Ο φωτισμός είναι Full Led και οι δίδυμοι προβολείς διαθέτουν τεχνολογία DRL (φώτα ημέρας). Σε συνδυασμό με το σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος (ESS), η παθητική ασφάλεια γίνεται ακόμα υψηλότερη. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι απενεργοποιούμενο, με το χειρισμό του να γίνεται μέσω μπουτόν στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Το σύστημα Keyless σημαίνει την ύπαρξη ασύρματου κοντρόλ (λειτουργία χωρίς κλειδί), με την εκκίνηση και όλες τις βασικές λειτουργίες να γίνονται μέσω ενός τοποθετημένου κάτω από το τιμόνι κεντρικού περιστροφικού διακόπτη. Μέσω αυτού, ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει το scooter, να ανοίξει τη σέλα και την τάπα του ρεζερβουάρ, όπως επίσης και να κλειδώσει το τιμόνι. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος, μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη Full-Face και διαθέτει επένδυση κορυφαίας ποιότητας, ενώ κάτω από το τιμόνι υπάρχουν δύο ντουλαπάκια που μπορούν φιλοξενήσουν μικροπράγματα, όπως επίσης και δύο θύρες USB (A και C).
O πίνακας των οργάνων απαρτίζεται από μια έγχρωμη οθόνη LCD 6”, που προσφέρει εύκολη αναγνωσιμότητα νύχτα/μέρα και πλούσια πληροφόρηση, ικανή να καλύψει όλες τις ανάγκες του αναβάτη.
Τιμή, χρώματα, χρηματοδότηση
Η τιμή αγοράς του νέου GT 350i διαμορφώνεται στα 5.495€ και το μοντέλο διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Golden Grey, Petrol Blue και Abyss Black Matt, ενώ καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.