full screen background image
Search
Πέμπτη 20 Ιούνιος 2019
  • :
  • :

Με ντίζελ κινητήρα τα νέα Audi S6 και S7

Οι καιροί αλλάζουν και το downsizing έχει μπει για τα καλά στη ζωή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στην ίδια φιλοσοφία και τα S6 και S7 της Audi, τα οποία μπορεί  μέχρι πρότινος να έφεραν κινητήρες V8 -μέχρι και V10 είδαμε στο S6 για ένα διάστημα- ωστόσο πλέον θα κυκλοφορούν με μικρότερα μοτέρ στο βωμό της… εξέλιξης και της οικονομίας.

Ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας βενζίνης θα φάνταζε ως η ιδανική λύση για τα δύο αυτά μοντέλα και αυτή θα είναι η επιλογή για τις αγορές των ΗΠΑ, της Ασίας και της Μέσης Ανατολής, με τον κλήρο να πέφτει στον 2,9 λίτρων V6 των S4 και S5.

Στην Ευρώπη όμως τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Όσο περίεργο και αν φαίνεται, λόγω και της σύγχρονης τάσης των κατασκευαστών, τα νέα S6 και S7 θα εφοδιάζονται με πετρελαιοκινητήρα και συγκεκριμένα με τον 3,0 λίτρων τούρμπο ντίζελ V6 κινητήρα του SQ5, σε συνδυασμό με τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή για άμεση απόδοση ροπής και το 48 Volt σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που κάνει το μοτέρ πιο γραμμικό και φιλικό στη χρήση.

Η απόδοση του συνόλου στην περίπτωση των νέων S6 και S7 θα είναι μειωμένη σε σχέση με τα μοντέλα που αντικαθιστούν, στους 350 ίππους ισχύος, αλλά με αυξημένη ροπή στα 700 Nm. Έτσι η σεντάν εκδοχή του S6 θα μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα, με την στέισον βάγκον έκδοση αλλά και το S7 να πετυχαίνουν την ίδια επιτάχυνση σε 5,1 δευτερόλεπτα.

Η τελική ταχύτητα διατηρείται προφανώς στα 250 χλμ./ώρα, τόσο λόγω των ορίων, όσο και με στόχο τη μείωση των εκπομπών ρύπων.

Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων που θα κινεί με τη σειρά του και τους τέσσερεις τροχούς σε αναλογία 40/60 εμπρός – πίσω, με το διαφορικό να μπορεί ωστόσο να αλλάξει την αναλογία ανάλογα με τις ανάγκες πρόσφυσης στέλνοντας έως και το 85% της ροπής στον πίσω άξονα.

Ταυτόχρονα, ένα σπορ διαφορικό για διαμοιρασμό της ροπής στον πίσω άξονα είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό, όπως επίσης και η τετραδιεύθυσνη, τα κεραμικά φρένα και η προσαρμόσιμη αερανάρτηση.

Όσο για το σχεδιασμό, οι αλλαγές που παρατηρούμε στα μοντέλα S είναι ελάχιστες σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις και το σημαντικότερο σημείο που μαρτυρά ότι δε βλέπεις απλά ένα δίλιτρο TDI μοντέλο είναι η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που προφανώς θα συνοδεύεται και από ανάλογο ήχο…

Περισσότερες φωτογραφίες: