Η νέα Mercedes-AMG SL είναι λίγο περίεργο αυτοκίνητο. Καθηλωμένη ανάμεσα στις έννοιες σπορ αυτοκίνητο και GT, είναι δύσκολο να διαλέξει κανείς πού ακριβώς ανήκει. Δεν είμαστε σίγουροι εάν περισσότερη ισχύς ήταν η απάντηση για τη βελτίωσή της, αλλά αυτό ήταν τελικά το αποτέλεσμα μέσω της SL63 S E Performance…
Με τον όρο «περισσότερη ισχύς», εννοούμε 816 ίππους, που υποστηρίζονται από 1.420 Nm ροπής, επιτυγχάνοντας χρόνο 0-100 χλμ./ώρα μόλις 2,9 δευτερολέπτων και τελική ταχύτητα 317 χλμ./ώρα.!
Αν μερικά από αυτά τα νούμερα ακούγονται γνωστά, θα οφείλεται στο ότι πολλά από αυτά ταιριάζουν με εκείνα της AMG GT 63 S E Performance Coupe, που χρησιμοποιεί σχεδόν την ίδια διάταξη κινητήρα. Αυτή περιλαμβάνει έναν V8 twin-turbo 4,0 λίτρων που αποδίδει περίπου 600 ίππους ισχύος από μόνος του και συμπληρώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 6,1 kWh.
Η ισχύς από τον V8 φτάνει σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων εννέα σχέσεων και ενώ ο κινητήρας κινεί γενικά τους πίσω τροχούς, μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στους μπροστινούς τροχούς εάν το πίσω μέρος αρχίσει να γλιστράει.
«Η μπαταρία έχει σχεδιαστεί για απόδοση και ισχύ και όχι για τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία», λέει η Mercedes, γι’ αυτό και η αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια είναι μόλις 15 χλμ.
Η ισχύς φόρτισης είναι 3,7 kW, κάτι που δεν ακούγεται πολύ, αλλά καθώς η μπαταρία είναι αρκετά μικρή όσον αφορά τα PHEV, ο χρόνος φόρτισης μέσω ενός οικιακού wallbox θα πρέπει να είναι περίπου μιάμιση ώρα…