Moto NewsNews

Monster 30° Anniversario: Επετειακό και συλλεκτικό!

Η Ducati γιορτάζει τα 30 χρόνια της Monster με μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής, μόλις 500 αριθμημένων μονάδων. Η έκδοση Monster 30° Anniversario είναι ο φόρος τιμής  στη  μοτοσυκλέτα που έφερε επανάσταση στον κόσμο των δύο τροχών και η οποία από το 1993 έχει κατακτήσει την καρδιά περισσότερων από 350.000 Monsteristi σε όλο τον κόσμο.

Η ιδέα πίσω από την δημιουργία της Monster ήταν πάντα ένας σπορ κινητήρας, ιδανικός για χρήση στο δρόμο, ένα σασί προερχόμενο από τον κόσμο των Superbike και ένα φαρδύ τιμόνι χωρίς φέρινγκ. Μια ιδέα τόσο απλή όσο και αποτελεσματική, που κατέστησε δυνατή τη δημιουργία της μοτοσυκλέτας που επανεφηύρε την κατηγορία των nakedμοτοσυκλετών και η οποία με τα χρόνια έχει εξελιχθεί αρκετές φορές, παραμένοντας πάντα πιστή στην αρχική ιδέα.

Αυτή η ειδική έκδοση διατηρεί επίσης τα εμβληματικά χαρακτηριστικά των μοντέλων Monster, όπως το αδιαμφισβήτητο στυλ και τη μέγιστη διασκέδαση στο δρόμο, ενώ η γνήσια φύση της αναδεικνύεται με την πρώτη ματιά χάρη στα γραφικά Tricolour 30th Anniversary, εμπνευσμένα από τις πιο σπορ Monster του παρελθόντος.

Αυτά τα γραφικά αντιπροσωπεύουν το Made in Italy, του οποίου η Ducati είναι πρεσβευτής και συμπληρώνονται από το χρυσό χρώμα των ζαντών, ειδικά κατασκευασμένο για αυτό το μοντέλο, και το πιρούνι Öhlins NIX30.

Άλλα διακριτά στοιχεία αυτού του μοντέλου είναι η σέλα με το λογότυπο για τα 30 έτη και το αποκλειστικό animationτου ταμπλό που υποδέχεται τον αναβάτη με την ενεργοποίηση της ανάφλεξης. Τέλος, κάθε μοτοσυκλέτα γίνεται κυριολεκτικά μοναδική από μια πινακίδα στην πλάκα του τιμονιού με το όνομα και τον μοναδικό αριθμό παραγωγής του μοντέλου, πιστοποιητικό γνησιότητας και ειδικό κάλυμμα για τη μοτοσυκλέτα.

Η Monster 30° Anniversario είναι εξοπλισμένη με εξαρτήματα που -εκτός του ότι τονίζουν την εμφάνισή της- βελτιώνουν επίσης τις δυναμικές της ιδιότητες, τα δυναμικά της χαρακτηριστικά και της περιορίζουν το βάρος στα μόλις 184 κιλά, ή 4 κιλά λιγότερο από το στάνταρ μοντέλο, που ήδη αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία για το χαμηλό της βάρος. Αυτό το ορόσημο είναι ακόμη πιο σημαντικό αν αναλογιστεί κάποιος ότι έχουν προστεθεί εξαρτήματα, άρα και βάρος, όπως το σταμπιλιζατέρ και ο μικρός ανεμοθώρακας σε σύγκριση με το στάνταρ μοντέλο.

Η Monster, μια σύγχρονη επανερμηνεία της αρχικής συνταγής, είναι μια ελαφριά, εύχρηστη και γρήγορη μοτοσυκλέτα. Τροφοδοτείται από τον κινητήρα Testastretta 11°, έναν υγρόψυκτο 4βάλβιδο δικύλινδρο με δεσμοδρομικό χρονισμό και ισχύ 111 ίππων, που διαθέτει γεμάτη καμπύλη απόδοσης ισχύος σε όλες τις στροφές, ειδικά στις χαμηλομεσαίες – τις πλέον χρησιμοποιούμενες στο δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για έναν κινητήρα με άμεση απόκριση, που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Παράλληλα, το εξαιρετικά λειτουργικό και αποτελεσματικό πλαίσιο της νέας Monster μεταφέρει  αυτούσια την εμπειρία των Superbikes της Ducati σε μία μοτοσυκλέτα δρόμου, αφού ο κινητήρας αποτελεί μέρος του πλαισίου που αρχιτεκτονικά προέρχεται από την Panigale V4, ενώ η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins διαθέτει πιρούνι που είναι 0,6 κιλά ελαφρύτερο από αυτό που χρησιμοποιείται στις Monster και Monster + και βελτιώνει την αίσθηση, ενώ αυξάνει και την απόσταση από το έδαφος και κατά συνέπεια τη γωνία κλίσης.

Τέλος, το σύστημα πέδησης διαθέτει μπροστινές δαγκάνες Brembo Stylema (εξοικονόμηση 0,4 kg από τη βασική έκδοση της Monster) και φλάντζες αλουμινίου για τους μπροστινούς δίσκους φρένων των 320 χλστ. (0,5 kgελαφρύτεροι από τον στάνταρ στη Monster) και κάνει τη Monster 30° Anniversario να αποδίδει με μεγαλύτερη ακρίβεια στο φρενάρισμα χάρη στη μείωση της αδράνειας στο μπροστινό μέρος.

Επιπλέον, τα ηλεκτρονικά της Monster βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας, καθώς ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ABS Cornering, Ducati Traction Control και Ducati Wheelie Control, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν σε διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης, ενώ ο σπορ χαρακτήρας της νέας Monster 30° Anniversario τονίζεται επίσης από το Launch Control που εξασφαλίζει αστραπιαία εκκίνηση.

Όσο για τη διάθεσή της, αυτή όπως προαναφέραμε θα είναι περιορισμένη (μόλις 500 κομμάτια) και θα ξεκινήσει στα τέλη του 2023.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!