full screen background image
Search
Τρίτη 18 Σεπτέμβριος 2018
  • :
  • :

MotoGP: 2ος γύρος – GP Αργεντινής [6 – 8 Απριλίου 2018]

Ο Κράτσλοου νικητής στο… δράμα της Αργεντινής!

Ο Βρετανός Καλ Κράτσλοου κέρδισε μια δραματική νίκη σε ένα χαοτικό Grand Prix στην Αργεντινή, καθώς ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Μαρκ Μαρκές έκανε τα… δικά του, λαμβάνοντας όχι λιγότερες από τρεις ποινές κατά τη διάρκεια του αγώνα!

Τα δύσκολα ξεκίνησαν από την εκκίνηση για όσους έπαιρναν τις αποφάσεις καθώς μια σύντομη, απότομη βροχόπτωση οδήγησε το μεγαλύτερο μέρος των αγωνιζομένων να κατευθυνθούν στη «σχάρα εκκίνησης» με βρόχινα ελαστικά. Ωστόσο, η πίστα στέγνωσε σχεδόν αμέσως και όπως ήταν λογικό οι αναβάτες σύντομα θα μετάνιωναν για την απόφασή τους…
Έτσι, οι αναβάτες άρχισαν να εισέρχονται στα pits κατά το γύρο προθέρμανσης για να αλλάξουν στις «στεγνές» μοτοσυκλέτες τους. Τελικά, μόνο ο Τζακ Μίλλερ έμεινε στην εκκίνηση, έχοντας από την αρχή αποφασίσει να ποντάρει σε σλικ ελαστικά.


Με όλους τους υπόλοιπους αναβάτες στη λωρίδα των pit, η διεύθυνση του αγώνα καθυστέρησε την έναρξη του αγώνα. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση της  Pramac Ducati που ισχυρίστηκε ότι ο Μίλλερ δε θα έπρεπε να χάσει το πλεονέκτημα που είχε κερδίσει από την επιλογή του σωστού ελαστικού. Μετά από 20 λεπτά συζήτησης αποφασίστηκε ότι ο Αυστραλός θα έπαιρνε ένα προβάδισμα τριών σειρών και θα ξεκινούσε από την pole position με το δεύτερο αναβάτη στη θέση 12 της εκκίνησης.

Το δράμα όμως δεν τελείωσε, καθώς η μοτοσυκλέτα του Μαρκ Μαρκές έσβησε την ώρα της εκκίνησης. Ωστόσο, αντί να σηκώσει το χέρι του, όπως ορίζεται στους κανονισμούς, ο Μαρκές ξεκίνησε τη μοτοσυκλέτα του «σκαστή» πριν οδηγήσει ανάποδα στο grid για να επιστρέψει στη θέση εκκίνησής του. Ο Ισπανός, ο οποίος ηγήθηκε της κούρσας μετά την εκκίνηση και κυνήγησε τον Τζακ Μίλλερ στον εναρκτήριο γύρο, αργότερα αναγκάστηκε σε ένα πέρασμα από τη γραμμή των pits ως ποινή για τις περίεργες ενέργειές του.

Και οι… περιέργειες συνεχίστηκαν για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή καθώς κινήθηκε επιθετικά σε όλη τη διάρκεια με σκοπό να βγει μπροστά. Αφού πέρασε «βίαια» τον Αλέις Εσπαργκαρό, αφήνοντας στον αναβάτη της Aprilia χωρίς χώρο, του δόθηκε η εντολή να σταματήσει και να οπισθοχωρήσει, αλλά η επιθετική οδήγηση δε σταμάτησε εκεί…
Μια παρόμοια επιθετική κίνηση προς το τέλος του αγώνα είδε τον Μαρκές να συγκρούεται με τον Βαλεντίνο Ρόσι, σπρώχνοντας τον Ιταλό στο χορτάρι και σε πτώση με τη μοτοσυκλέτα του, οδηγώντας σε περαιτέρω ποινή 30 δευτερολέπτων από τη διεύθυνση του αγώνα που τον μετέφερε από τις έξι κορυφαίες θέσεις στη 18η και εκτός των βαθμών.

Εν τω μεταξύ, στο μπροστινό μέρος η μάχη ήταν μεταξύ του Τζακ Μίλλερ, του Γιόχαν Ζάρκο, του Άλεξ Ρινς και του Καλ Κράτσλοου για τη νίκη. Ένα λάθος από τον Μίλερ στα τελικά στάδια τον οδήγησε στο να χάσει την επαφή του με την κούρσα και το βάθρο, καθώς ο έμπειρος νικητής του αγώνα Κράτσλοου φαινόταν να αποκτά τον έλεγχο.

Αρχίζοντας στον τελικό γύρο, ο Κράτσλοου είχε τον Ζάρκο από κοντά, αλλά ο Γάλλος δεν ήταν σε θέση να κάνει κίνηση  ενάντια στο Βρετανό αναβάτη, ο οποίος συνέχισε για να κερδίζει την τρίτη του νίκη στη μεγάλη κατηγορία.

Ο Ρινς ολοκλήρωσε το βάθρο για την ομάδα της Ecstar Suzuki μπροστά από τον Μίλλερ στην τέταρτη θέση. 14 δευτερόλεπτα πίσω από το κύριο κουαρτέτο ήταν ο Μάβερικ Βινιάλες της Movistar Yamaha, ο οποίος διέσχισε τη γραμμή πέμπτος μπροστά από το νικητή του Qatar, Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο Τίτο Ραμπάτ ήταν έβδομος για την ομάδα της Avintia με τον Ιάννονε, τον rookie Σαρίν και τον Ντάνιλο Πετρούτσί να ολοκληρώνουν την δεκάδα. Ο Ρόσι τερμάτισε στην 19η θέση αφού επανήλθε μετά την πτώση.

Η νίκη του Κράτσλοου τον βρίσκει να οδηγεί τη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος MotoGP με τρεις βαθμούς πάνω από τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο και τον Γιόχαν Ζάρκο, ενώ ο Μάρκ Μαρκές βρίσκεται στην πέμπτη θέση.

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  1. Καλ Κράτσλοου(GBR) LCR Honda/ Honda
  2. Γιόχαν Ζάρκο(FRA) Monster Yamaha Tech 3/ Yamaha
  3. Άλεξ Ρινς(SPA) Team SUZUKI ECSTAR/ Suzuki
  4. Τζακ Μίλλερ(AUS) EG 0,0 Marc VDS/ Honda
  5. Μάβερικς Βινιάλες(SPA) Movistar Yamaha MotoGP/ Yamaha
  6. Αντρέα Ντοβιτσιόζο(ITA) Ducati Team/ Ducati
  7. Τίτο Ραμπάτ(SPA) Reale Avintia Racing/ Ducati
  8. Αντρέα Ιαννόνε(ITA) Team SUZUKI ECSTAR/ Suzuki
  9. Χαφίζ Σαρίν(MAL) Monster Yamaha Tech 3/ Yamaha
  10. Ντανίλλο Πετρούτσι(ITA) Alma Pramac Racing/ Ducati